iki gündür eleştiri yapıyorum diye anasına babasına sövmediği kalmış insanların yorumlarını okuyorum, aşıdan dolayı kolumu kaldıramadığım için yorum da yapamıyorum. sinir krizi geçirdim resmen
beğenmedim, zevkime uygun değil demek ile açıp dinleyenin kendine saygısı yoktur demek aynı şey değil. siz eleştiri yapmıyorsunuz, eleştiri adı altında dolayı yoldan hakaret ediyorsunuz. kendi idollerinin solo dönemlerini ne kadar kötü geçirdiğinden bahsedip zırlayan insanlar bunlar. iğrenç varlıklar ve tek vasıfları kalp kırmak.
blackpink'i takip etmediğini söyleyen insanların ise "beklentimin altındaydı" demesi çok komik geliyor. benim sevmediğim birinin şarkı çıkardığından aylarca haberim olmaz, bunların takip etmedikleri bir grubun üyesinin solosu için beklentileri var. vay canına amk
aslına bakarsanız lalisa'yı beğenmeyen ve gün boyunca şarkının kötü olduğunu durmadan dile getiren, eleştiri(!) yağmuruna tutan kişilerin düşünceleri umrumda bile değil. lalisa ortaya çıkardığı işten gayet mutlu ve memnuniyeti gözlerinden okunuyor bu benim için yeterli.
reklam panosuna dönen instagram hesabında üst üste üç post paylaştı ya, eski lalisa'yı tekrar kazandığımız için mutluluktan ağlayacak duruma gelmişken bu insanlar yüzünden moralimi bozamam.
mv için çok karışık diyenler var, aslında değil şarkı hip-hop türünde bir şarkı olduğu için gayet heyecan verici buldum. yg naver makalesinde "şarkı tıpkı kendisi gibi, herkesin kendine göre sevgi dolu bir hayat yaşamak istediği sıcak bir mesaj da gizledi" dedi. ayrıntılara dikkat eden biriyseniz verilen mesajı anlamış olmanız gerekiyor.
dans koreografisini beğenmedim, lalisa gibi doğduğundan beri dans eden birine göre basitti. zaten yg'nin ekibi olduğu için böyle bir şey çıkacağı belliydi bu yüzden lalisa'nın solosunda chesir'in yer almasını çok istemiştim. chesir lalisa'nın tarzını anlıyor ve şarkıya daha çok uygun sert bir şeyler hazırlayabilirdi. ne var ki yine yg'ye ve yg dansçılarına kaldık.
söyleyecek çok bir şeyim yok çünkü lalisa yg'de olduğu sürece bir beklentim olmayacak ve onun yaptığı her işi yapmak istediği gibi seveceğim.
birkaç başarısına değinecek olursak, çıktığı anda flop kalacağı söylenen solo;
65 ülkenin itunes şarkı listesinde 1 olarak 2021'de bunu başarabilen tek kadın sanatçı şarkısı olarak bts butter feat megan thee stallion'a katıldı, şarkılan abd itunes listesinin ilk 10'unda yer alarak, 2 şarkısı da abd itunes listesinde ilk 10'da yer alan tek kpop kadın sanatçısı oldu. lalisa şu anda dünya çapında tüm dijital platformlarda en iyi performans gösteren kpop eylemi.
solosu ile birçok başarıya imza attı ve bunu hiçbir kötü yorum değiştiremez. bunu kore'de sıfır promo alarak yapmış olması da var (dergi çekimi promo değildir)