bugün terörist olduğumu öğrendim KAWĞZGWİNZÖZHİABZ
asın beni ben bu utançla yaşayamam
yıllardır cevabını aradığımız sorunun cevabını bulduk aeri, dayı aslında fethullah gülenmiş
lalisa fizyoterapi görüp acılar içinde olmasına rağmen konserde en iyi performans sergileyen kişiydi, ödül töreninde; ayağı sakatlanmasına ve başkasının desteği olmadan yürüyememesine rağmen sahnede en çok parlayan üyeydi, kısaca ana dansçı olmanın hakkını sonuna kadar veriyor. lalisa doğduğundan beri dans ediyor resmen, abartıldığını söylerken bu söylediğinize kendiniz inanıyor musunuz?
öyle mi cnm
arkadaşın gördüğü konser öncesi dans pratiğini sahne performansı sandığı o kadar belli ki
yg çaylak sanatçılarının belli bir seviyeye geldiğine inandığı zaman çıkış yaptırıyor. bu yüzden her çıkış yapan yg sanatçısı en iyisidir, yg her zaman sanatçılarının çıkış yapmaya hazır olmasını sağlar. bu yüzden yg sanatçılarına laf edemezsiniz çünkü onlar hiçbir zaman çaylak olmaz.
ayrıca jennie'nin ace olduğunu hatırlatmama gerek yok sanırım??
aynı fandom, asla şaşırtmıyorlar.
lalisa, solunum problemi olduğu için SADECE burnunu yaptırdı, o da zorunluluktan zaten. ayrıca eğer bir insan burnuna ciddi anlamda estetik yaptırsaydı (yani ameliyat falan değil) güldüğü zaman burun çevresi kırışmazdı. bunu da geçtim, birinin estetik yaptırdığına eski fotoğraflarına bakarak karar verilmez, cerrah açıklamalarına bakılarak karar verilir.
makyajını çıkartsa sıradan bir taylandlı kadın diyen netizenlere lalisa'nın makyajsız bir şekilde dünyanın en güzel kadını olması şoku??