karaktersiz herifin teki şarkı çıkarıp kariyerine kaldığı yerden devam ederken hanbin 3 yıldır mahkeme salonlarında. 6 yaşındaki kız kardeşi okulunda zorbalığa maruz kalıyor, babası ağlayarak iyi bir evlat yetiştiremediği için özür diliyor.
yg ve onun yanlış politikaları yüzünden yg idolleri bu zamana kadar çok fazla zarar gördü, kore'yle alakalı bir skandal çıkınca jennie'yi kullandıklarını hepimiz biliyoruz.
yg de yaptığı şeylerden sorumlu tutulmalıydı.
savcılık 3 yıl hapis istemiş, ne için? uyuşturucu satanlar elini kolunu sallayarak tatillerde fink atarken, kadın satıcılar tecavüzcüler özgürce ülkelerinde barınırken neden severek yaptığı müziği adına genç yaştaki bu derece kimseye zarar vermeyen üstelik de temizlenmiş bir daha hiç kullanmayan birine üç yıl istersin?
çoğu kişi dava bu kadar uzadığına göre uyuşturucu kullanmış demiş, davayı takip etmeden ve daha neyle suçlandığını bilmeden yorum yapma hakkını kendinizde bulmanız çok komik.
davanın uzamasının hanbin'in uyuşturucu kullanmış olmasıyla ilgisi yok. pandemi, savcının rahatsızlanması, han soohee'nin duruşmayı sürekli geciktirmesi ve yang hyun suk davasıyla beraber görüldüğü için uzatıldı. makalelerde de sadece lsd satın aldığı suçu yazıyor kullandığı değil. hanbin kullanmadım dedi, testler negatif çıktı. sadece marijuana (ülkemiz dahil çoğu ülkede kullanımı yasal) kullandı sanırım 3 kez.
ve kore gayette 2-3 kez ot içenleri (+ ticaretini yapan da var) salıyor bir sürü örneği var, marijuana kullanan birine de 3 yıl istiyor:D?
komikliğe bakar mısınız, mahkeme salonundaki duvarda "adalet" yazıyor.
ilk duruşmada her zaman savcı klasik en üst rakamı söyler, bu böyledir. ama hakimler sabıka kaydına va savunmaya bakar. bir sonraki davanın tarihi açıklanmadı sanırsam, kore 2-3 kez ot kullanmış ve ticaretini yapmış insanları salıyorsa hanbin'in cezasını de para cezasına çevireceğini umuyorum.
han soohee denen şıllığın belasını bulması dileğiyle.
<3