yeni hayat

2.5K 290 72
                                    

BİR HAFTA GEÇMİŞTİ, Y/n zorla da olsa yeni hayatını kabul etmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BİR HAFTA GEÇMİŞTİ, Y/n zorla da olsa yeni hayatını kabul etmişti. Yapabileceği hiçbir şey yoktu. Herhangi bir kaçmaya yeltenme olayı, bir yere bağlanmayla, daha fazla yarayla ve Dabi'nin azar ve uyarı dolu konuşma yapmasıyla son buluyordu.

Aynı düşünceler her gün Y/n'nin aklından geçiyordu.

Neden beni hâlâ öldürmedi?

Neden hâlâ beni burda tutuyor?

Sen kimsin, Dabi?

_____________

Dabi Y/n'nin kapısını çaldı. Y/n "içeri gel" diye seslendikten sonra battaniyeyi tekrar başının üzerine çekti. Dabi elinde bir kitapla, gıcırdayan kapıyı açtı. "Uyuyor musun? Saat öğleden sonra iki." diye sordu.

"Burda yapacak daha iyi bir şey yok." Y/n, Dabi'ye bakmayı reddederek mırıldandı. Dabi'nin yatağının kenarına oturduğunu ve bacağına dokunduğunu hissetti. "İşte."

Battaniyesini kafasından kaldırıp Dabi'ye baktığında kırmızı ciltli bir kitap gördü. "Bu ne?"

"Kitap. Sıkılırsan diye." Dabi ona kitabı uzattı. Y/n yatakta yavaşça otutur pozisyona gelerek kitabı elinden aldı. Kitabı çevirdi. Gözleri büyüdü.

"Noldu?"

"....Bu.... çocukken en sevdiğim kitaptı." Dabi'dense daha çok kendi kendine fısıldamıştı.

Dabi, Y/n sayfaları incelerken onu izledi. Biliyorum... çocukken en sevdiğin kitap olduğunu biliyorum...

Dabi öne eğilerek Y/n'nin kıvırcık saçlarını kulağının arkasına itti. Y/n içgüdüsel olarak ürktü.

Y/n başını kaldırarak ona baktı, Dabi'nin endişeli gözleri, Y/n'nin korkmuş gözleriyle buluştu. "...sana ne yaptılar?" diye fısıldadı. Y/n hafifçe başını salladı. "Neyden bahsediyorsun?"

Dabi elini Y/n'nin yanağına koydu, yavaşça okşadı. Y/n'nin gözleri korkuyla doldu. Dabi'nin elini yüzünden çekmek için ittirdi. "Beni fena ürkütüyorsun. Senin hakkında bir şey bile bilmiyorum. Beni, eski sevgilinin reenkarnesi* falan mı sanıyorsun?"

(Ç/n: Yeniden doğuş olarak bilinen reenkarnasyon, bir canlı varlığın fiziksel olmayan özünün biyolojik ölümden sonra farklı bir fiziksel formda veya bedende yeni bir hayata başladığına dair felsefi veya dini inançtır.)

Dabi, kahkahasını tutarak ona baktı. "Kaç yaşında olduğumu düşünüyorsun?"

"....otuz... kırklı bişey...."

"Sen ciddi misin?"

"... Evet?..."

"...23 yaşındayım."

Y/n'nin yüzü yavaşça kırmızıya döndü. "Y-Y-Yirmi üç mü?" Utançla yaşı tekrar etti. Dabi kızın gülmeye başlamasını izledi. "Merak etme! Genç bir bedenin var ve hızlısın! Tahmin etmeliydim! Sadece yaraların seni çok daha yaşlı gösteriyor!" Kıkırdarken konuştu.

"... iyi misin?" Dabi Y/n hâlâ gülerken sordu.

"Beni kaçıran kişinin, benim yaşlarımda olması çok iyi hissettirdi!... Gerçi bu bana yaptıklarının bir bahanesi değil." Y/n parmağıyla Dabi'yi işaret etti, ses tonu değişmişti.

"Yeni kitabının keyfini çıkar." Dabi yataktan kalkarken ve odadan çıkarken mırıldandı ve kapıyı arkasından kapattı.

Y/n kitaba baktı. "Uzun süredir okumamıştım."

12 yıl önce

"O kitabı hiç bırakmıyorsun." Touya serviste Y/n'nin yanına otururken konuştu. Y/n onu görmezden gelerek kitabını okumaya devam etti. Touya homurdandı ve kitabı Y/n'nin elinden aldı.

"Touya!!" Y/n, Touya'nın havada tuttuğu kitabı almaya çalıştı. Touya sırıttı. "Benimle konuş, sıkıldım."

Y/n ofladı ve kollarını birleştirerek servisin penceresinden dışarı bakmaya başladı. Touya iç çekti. "Bu aptalca kitap neyi anlatıyorki?"

"Aptalca değil! " Y/n kitabı savundu. "Genç kızın aşkı öğrenmesiyle ilgili!"

"...Bana oldukça aptalca geldi-"

"Ama değil! Oldukça güzel bir kitap! Erkek olduğun için ve hiç aşık olmadığın için anlamazsın!"

Touya kıkırdadı. Y/n başını döndürdü ve Touya'ya baktı. "Neden gülüyorsun?"

"Çünkü hiç aşık olmadığımı düşünüyorsun."

Y/n'nin gözleri heyecanla büyüdü. Touya'nın omzunu tutarak agresif bir şekilde salladı. "Aman Tanrım! Aşık oldun ve bana söylemedin mi!? Kimdi!? İlk aşkın kimdi!? Dur tahmin ediyim, birinci sınıftaki, hep kaydıraktan ilk kaymana izin veren, kızıl saçlı kısa kız mı?
Yada-"

Y/n tahminlerini mırıldanırken Touya gülümsedi ve kendi kendine düşündü;

"O sensin Y/n."

"İşte! Kitabı al! Oku!" Y/n ayracını son sayfaya koydu. "Zaten ben 3 kere okudum, sen de dene!"

"Ya hiç okumazsam?"

"O zaman istediğin kadar sende kalsın!" Gülümsedi.

kidnapped ᝰ dabi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin