ye

2.4K 274 126
                                    

12 yıl önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12 yıl önce

Touya ve Y/n'nin arkadaşlığında, Touya'nın, Y/n zayıfladığını fark ettiği bir zaman vardı. Y/n her zaman hafif tombuldu. Ama sağlıksız şekilde değil. Ancak orta okula başladıklarında Touya, Y/n'nin davranışlarında bir değişiklik fark etti.

Okulda hiç öğlen yemeği yemiyordu, gece yemek yemeyi beklediğini söylüyordu. Ayrıca şeker yemeyi de reddediyordu. Bu Y/n için oldukça tuhaftı, çünkü o ne olursa olsun her zaman tatlı yeme modunda olurdu.

"Y/n." Touya durakta beklerken çantasını karıştırdı ve içinden bir çikolata çıkardı. "Bunu ister misin?"

"Tabii!" Y/n çikolatayı aldı ama çantasına koydu. "Şimdi yemeyecek misin?" diye Touya sordu.

"Daha sonra yerim."

"Eve vardığında erir. Şimdi ye."

"Aç değilim-"

"Bunu her gün söylüyorsun, Y/n... Neler oluyor?"

Y/n ne söyleyeceğini bilmeden arkadaşına baktı. Gözleri yaşlarla doldu. "Anlamazsın." diye fısıldadı. Touya dudaklarının titrediğini gördü.
"Neyi anlamam, Y/n?"

"Dergilerdeki o güzel modeller gibi olmak istiyorum." diye mırıldandı, yanaklarındaki gözyaşlarını sildi. "Okul eteğime zor sığdım. Ve diğer kızlar bana şişman dediler!"

Touya'nın gözleri suçlulukla büyüdü. "Sen şişman değilsin, Y/n. Bunu biliyorsun."

"Öyleyim! Sadece zayıf olmak istiyorum! Lakaplardan ve yetişkin bölümünden pantolon bakmaktan bıktım!"

Touya Y/n'nin yüzünü tutarak kendisine bakmaya zorladı. "Y/n, sen olduğun gibi güzelsin. Seni olduğun gibi seviyorum. Kendinle ilgili bir şey değiştirmen gerekiyormuş gibi hissetme." diye fısıldadı, Y/n'nin yanakları açık pembeye döndü.

"Şimdi çikolatanı ye. Hepsini bitirene kadar buradan ayrılmayacağız."

____________

Y/n, lig ile birlikte sessizce yemek masasında oturuyordu. O ve Dabi sabahtan beri tek kelime bile konuşmamışlardı. Toga sızlandı. "İkinize ne oldu? Bu beni rahatsız ediyor."

"Sevgili tartışması yaşadılar, Toga. Onlara biraz zaman ver." diye Mr. Compress açıkladı.

Sevgili tartışması mı? Neden ben ve Dabi'den bir çift gibi bahsedip duruyorlar?

"Kapa çeneni Compress." Dabi yemeğiyle oynarken mırıldandı.

O neden kızgın lan? Beni yakmaya çalıştı!

Y/n ayağa kalktı, kapıya doğru yürüdü. "Nereye gidiyorsun?" diye sordu Dabi, Y/n odadan çıkarken. "İştahım kaçtı."

Shigaraki ve Toga, Y/n'nin yemeğini almak için onun tabağına uzandılar ama Dabi tabağı çabucak aldı. "Kesin şunu." Tabağı da alıp Y/n'yi takip etti. Toga iç çekti. "Yemeyecekti zaten!"

Y/n kapısını kapatmak üzereyken Dabi ayağıyla durdurdu. Y/n hızla arkasını döndü. "N'oluyor be!?"

"Ye."

"Aç olmadığımı söyledim!" Dabi ona yaklaşırken bir adım geriye gitti. "Ve ben de sana dedim ki... ye. "

Y/n kafa karışıklığıyla başını yana eğdi. "Pardon da, bana kızgın olduğunu sanıyordum. Şimdi de beni beslemeye mi çalışıyorsun? Bipolar falan mısın, Dabi?"

Dabi öfkeli mavi gözleriyle ona baktı. Arkasını döndü ve kapıyı kapattı, tahta bir sandalye çekip oturdu. Yemek tabağını komidinin üzerine koydu. "Tabağını bitirdiğini görene kadar gitmiyorum."

Y/n garip bir dejavu hissiyle kaplandı. "...İyi o zaman. Bütün gece orda oturacaksın." Sinirle söylendi ve yatağa girip örtüyü başının üzerine çekti.

kidnapped ᝰ dabi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin