Merhaba ben Donna Del Cielo Türkçedeki adıyla gökyüzünün kadını burada sizlere öykü, hikaye gibi şeyler yazmayacağım sadece aranızdan bazılarınızın kendinden parça hissedeceği ufak bir kaç şey yazacağım. Aslında asıl amacım sizlerin kendi hayal dünyasını kurmasına yardımcı olmak ya da bazı şeylerin farkına varmanızı sağlamak. Sen sevgili okur bundan sonra yazacaklarımı yanında beni hissederek oku olur mu, kalbinde karşında yanında fark etmez ama beni hisset ruhumun kalbine dokunduğunu hisset. Sen nasıl birisin bilmiyorum ne istiyorsun hayattaki beklentilerin ne bilemem ama zaten ilgilendiğim noktada bu değil. Aslında sadece senin bu dünyada o aynada gördüğün kız/erkek ten ibaret olmadığını bilmeni istiyorum bu hayatta ya da eğer inanıyorsan diğer dünyada bedeninle değil ruhunla var olmanı istiyorum. Amacım bu, gökyüzüne bak sabah öğlen akşam fark etmez orada ki yıldızlara güneşe bulutlara bak, bırak herkesi sadece kendini koy hayatının en ortasına sadece sen, bırak ruhunu teslim et doğaya süzül gökyüzüne o zaman hissedeceksin gerçek mutluluğu. Bırak aynada gördüğün yüzü, bırak uyma o diğerlerinin söyledikleri güzellik kalıplarına. Ruhunu sev sen, düşüncelerini duygularını hayallerini beraber inşa ettiğimiz o dünyayı sev onun için yaşa. Bedenin toprağın altına girince her şey bitecek zannetme eğer sen bu dünyada ruhunla var olursan ölmek senin için korkulacak bir şey olmayacak artık seveceksin ölümü çünkü bileceksin ki sen ebediyen gözlerini kapattığında aslında o yavaş yavaş inşa ettiğimiz dünyada bulacaksın kendini şimdi bak aynaya ,yüzünü değil ruhunu gör onu hisset aslında ne kadar aç şuan ,ne kadar özlem dolu sana konuş onunla yüzünü güzelleştirmeye çaba harcadığın kadar ruhunu güzelleştirmeye çaba harca ruhunu sev onunla var ol kendi dünyanı inşa etmek için ilk adımını at. Gökyüzünü de unutma sakın ,gökyüzüne güzel yıldızlar al fazla olmasa da olur 1-2 tane bile olsa da yeterli. Onların sana olan sevgisi senin dünyanı aydınlatmaya yeter umarım anlamışsındır umarım kendi dünyanı inşa edebilirsin. Orası senin için mutlu olduğunda küçük çocuk gibi çiçekler arasında koşacağın aynı zamanda üzüldüğünde sığınacağın bir dünya olacak ve tabi senin hayal gücüne bağlı bir sürü şey olacak unutma bu senin elinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİ DÜNYANI KURMAK İÇİN İLK ADIMLAR
Short Storyİlk denemem belki de kimse okumaz bilemiyorum ama ilk yazımda ufak bir girişle başlamak istedim umarım beğenirsin ve kendi dünyanı inşa etmek için bir adım atarsın. Umarım gökyüzünüzü dünyanızı aydınlatacak yıldızlarla paylaşırsınız. Daha güzel da...