Merhaba sevgili okur nasılsın? Umarım iyisindir. Bugün sana farklı bir duygudan bahsedeceğim. Aslında bu duygu, her kesin tatmak istediği ama bir o kadar da korktuğu bir duygu. Anlamışsındır herhalde, evet doğru bildin "Aşk". İlk başlarda ne demiştik kendi kurduğumuz bu dünyada insanları yıldız olarak simgeleyecektik. Onların sana olan sevgisini de istediğin bir çiçek türü olarak. Hatırlarsan daha önceki bölümlerde bahsetmiştim yıldızlarımın o güzel ışığı benim dünyamda hanımeli çiçeklerimin tomurcuklanmasını sağladı. Aslında anlayacağın yıldızlarının sayesinde ne kadar çiçeğin varsa o yıldız seni o kadar çok seviyordur. Bu âşık olduğun kişi ya da en yakın arkadaşın fark etmez. Dünyanın gerçekten var olması için çiçeklerine ihtiyacın var bu nedenle çiçeklerin ne kadar çoksa yıldızların seni o kadar çok seviyordur. Eğer çiçeklerin azsa lütfen var olmak için, mutlu ve huzurlu bir ruh olmak için o yıldızları gökyüzünden çıkar.
Peki gelelim aşk'a, sana hiç aşık oldun mu diye sorsam mı emin değilim. Ama şuan buda çok önemli değil sadece aşkın sana doğrusunu anlatacağım. Yani aslında bu sadece bana ait bir doğru eğer sende beni onaylarsan senin de doğrun olabilir tabi ki. Neyse konumuza dönelim.
Nasıl aşık oluyoruz?
Aşık olduğumuzu nasıl anlıyoruz?
Nasıl seversek, işte bunun adı aşk olur?Aslında bunun tek bir doğrusu yok. Benim yaptığım gibi herkesin kendi doğrusuna göre hareket etmesi lazım. O zaman sana daha iyi anlatmak için aşk ile ilgili olan kendi doğrumdan bahsedeyim.
Peki sevgili okur sana ilk önce sevgi ile aşk arasında ki farkı anlatayım. Tabi bunu kendi doğruma göre anlatacağım. Aslında aşk karşımızda ki kişiyi ruhumuz ile sevdiğimizde olur. Ama sevgi kalple yani bedenle olur. Hani aslında kalple sevdiğimizde aşık oluyoruz ya aslında öyle değil kalpte bedenin bir parçası ve o kalp durduğunda aşkında bitmiş olacak her şey son bulacak. Ancak sen ruhunla aşık olursan işte sen o zaman ölsen bile ruhun gökyüzünde süzülürken hala o aşk duygusunu bilecek. Çünkü eğer sen bu hayatı da aşkı da ruhunla yaşarsan ölmek senin için bir şey ifade etmeyecek. Ruhun bu duyguyu gökyüzünde süzülürken hala tadacaktır.
Nasıl aşık oluyoruz? Sana en baştan beri bu dünyada da, kendi dünyanda da ruhunla var olman gerektiğini söylemiştim. Aslında aşık olacağın kişi en baştan beri bellidir. Çünkü biz doğmadan önce bize bir beden verilmeden sadece saf bir ruh olarak gökyüzünde süzülürken aşık olacağımız kişiyle birlikte gökyüzünde süzülmüştük. Birlikte saf bir ruh olarak aynı gökyüzüne baktınız. Yani aslında gökyüzünde ruhlarımız karşılaşması sonucu aşık olduk. Daha sonra bize bir beden verilip dünyaya gelince herkes gökyüzünde karşılaştığı ruhu aramaya başladı. Aslında bunda ruh eşini bulmak denir. Umarım sende bir gün bulursun.
Peki aşık olduğumuzu nasıl anlıyoruz. Aslında bunun cevabı basit bunu sana ruhun söyleyecek o zaman anlayacaksın. O yüzden onu her zaman dikkatli dinle.
Yani özetle bizler saf bir ruh olarak gökyüzünde süzülürken aşık olacağımız kişiyle karşılaştık. Bir bedene sahip olup dünyaya gelince de bir arayışa girdik. Karşılaştığımız ruhu bulunca da aşık olduk dedik. Eğer ruhunla seversen o şekilde aşık olursan işte o doğru, gerçek aşk olur. Aşık olduğunu da ruhun söyleyince de anlarsın zaten.
Evet bu günlük bu kadar sevgili okur dilerim ki gökyüzünde ki tılsımın ile yeryüzünde de karşılaşırsın. Umarım beğenmişsindir. Gökyüzünüze güzel yıldızlar katmanız dileğiyle bir sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİ DÜNYANI KURMAK İÇİN İLK ADIMLAR
Short Storyİlk denemem belki de kimse okumaz bilemiyorum ama ilk yazımda ufak bir girişle başlamak istedim umarım beğenirsin ve kendi dünyanı inşa etmek için bir adım atarsın. Umarım gökyüzünüzü dünyanızı aydınlatacak yıldızlarla paylaşırsınız. Daha güzel da...