Yazarın Gökyüzü Nasıl MI?

41 2 0
                                    

 Merhaba ben Donna Del Cieol  nasılsın? Umarım iyisindir çünkü ben ufaktan heyecanlıyım çünkü ilk defa birilerine kendi dünyamdan ve gökyüzümden bahsedeceğim bu biraz beni gerse de umarım birilerini mutlu eder. Seninle dün kendi dünyamızı kurmak için ilk adımları atmıştık bugün ise seni biraz cesaretlendirmek için aynı zamanda asıl amacımın ne olduğunu sana birazcık anlatmak için kendi hayal dünyamdan, gökyüzümden, küçük kızımdan bahsedeceğim  umarım beğenirsin.

Sana ilk önce gökyüzümü nasıl keşfettiğimden bahsederek başlayacağım , okurken lütfen beni hisset senin yanında seninle konuşuyormuş gibi oku bu yazıyı.

Konumuza dönelim gökyüzüm, benim mutlu olduğumda mutsuz olduğumda sığındığım yer gökyüzümü sadece çok sevdiğim insanlarla paylaşırım. Bu yakın zamanda ne fark ettim biliyor musun? İnsanların bu hayatta her zaman kendine sorduğu ama cevaplayamadığı sorulardan birinin cevabını buldum. Soruyu merak mı ediyorsun "Neden bu dünyada yaşıyorsun?/Neden yaşıyorsun?" Aslında herkesin sorduğu ama cevaplayamadığı sorulardan biridir bu. Benim cevabım ne bilmek ister misin?                                                                                                                             Ben bu dünyada kendi hayal dünyamı ,gökyüzümü, yıldızlarımı, hanımeli çiçeklerimi, ruhumu ve küçük kızımı korumak için varım bunun içim yaşıyorum belki de şuan ne diyor bu falan diyorsundur haklısın ama beni tanıdıkça neyden bahsettiğimi anlayacaksın bu söylediklerimi. Neden korumak istediğimi neden değer verdiğimi sana yavaş yavaş anlatacağım.

Gökyüzü benim için o kadar farklı ki aslında ona o kadar aşığım ki. Hep şuna inandım gökyüzüne aşık olan insanların hayalleri de birazcık uçsuz bucaksız oluyor. Sanırım benimde birazcık öyle ne vardı ki insanların gökyüzüne bakıp dilek tuttuğu yıldızlardan biri olsaydım da bu dünyanın parçası olmasaydım. Sonra düşündüm de eğer bir yıldız olsaydım sevecek neyim kalırdı ki? Bir insanın sevdiği, değer verdiği bir şey olmazsa, hayal kuramazsa, umudu olmazsa nasıl yaşayabilirdi ki o yüzden sen sevgili okur lütfen sevecek bir şeyler bul insanlardan bahsetmiyorum çiçek olur, hayvan olur, kitap olur ille de nefes alan bir şey olmasına gerek yok. Kendi hayal dünyana bir ruh yarat ve sev onu, onun en iyi dostu ol. Hayallerine, dünyana, gökyüzüne onu da ekle. Ağladığında, korktuğunda, mutlu olduğunda o hep senin yanında olacak sana sarılacak senin göz yaşlarını silecek. Seni o dipsiz kuyudan kurtaracak. Onun yüzünü görmek zorunda değilsin eğer ruhunu iyileştirirsen onu hissetmek zor olmayacak ona kalbinde bir yer aç o senin kalbini ferahlatacak emin ol. Ona istersen bir isim verebilirsin istersen de ona benim gibi küçük kızım da diyebilirsin. Ama senden tek istediğim onu kırma onu koru hatta bazen kendinden bile koru. Üzgünüm ki bu hatayı sanırım ben yaptım onu herkesten korudum ama kendimden koruyamadım. Ben küçük kızımı kalbimin en derinliklerine gömdüm. Sözde insanlardan korumak içindi ama sonra fark ettim ki sadece kendim için yapmışım bunu. Ama pes etmedim çok düştüm çok canım acıdı bazen o dipsiz kuyudan çıkamadım çıkmak istemedim ama bir şekilde ona olan sevgim beni kaldırdı dediğim gibi ruhunu iyileştir ve sonra onu sev bende öyle yaptım. Eğer benim küçük kızımı soruyorsan o şuan gökyüzümüm en güzel yıldızı kafanı kaldır gökyüzüne bak şuan oda sana el sallıyor.                                                                                                             

 Evet bu bölümün sonuna geldik aslında artık yavaş yavaş asıl konulara geliyoruz ilk amacım kendi dünyanı kurmak için ihtiyacın olan somut ve soyut şeyleri anlamanı sağlamaktı. Sana tek tek her bölümde benim kendi hayal dünyamdan, gökyüzümden ,yıldızlarımdan, hanımeli çiçeklerimden ve küçük kızımdan bahsedeceğim ve senin kendi hayal dünyanı kurmana yardımcı olacağım. Umarım beğenirsin amacım çok fazla kişinin okuması değil sadece bir kaç kişinin kalbine dokunmaktı. Lütfen sevgili okur düşüncelerini merak ediyorum yorumlarda kendinden bahset anlamadığın merak ettiğin şeyleri bana açıkla. Kendi dünyanı inşa etmen için sana yardım edeceğim. Gökyüzüne güzel yıldızlar katman dileğiyle bir sonraki bölümde görüşürüz.

KENDİ DÜNYANI KURMAK İÇİN İLK ADIMLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin