Merhaba ben Donna Del Cielo nasılsın? Bugün sana küçük kızımdan bahsedeceğim. İçimde ki saf, temiz, iyi olan o güzel ruhtan, bende olan tüm güzel şeylerin asıl sahibi, beni ben yapan kişiden bahsedeceğim.
Sana ilk başlarda da söylemiştim kendine bir arkadaş edin. Sahip olduğun güzelliklere bir hayat ver, onu sonsuz bir ruha dönüştür. Ama sakın beni yanlış anlama bahsettiğim güzellik, görünüşün değil. Aslında görünüşün pekte umurumda değil ben senin ruhunun güzelliğiyle ilgileniyorum. Gökyüzünü paylaşacağın yıldızlarında, ruhunla ilgileneceğine eminim. Zaten görünüşünle ilgilenen birileri varsa emin ol ki gerçek insanlardan oluşan sahte yıldızlardır. Onlardan uzak durmayı unutma. Bu yüzden kendi ellerinle yarattığın o ruha kulak ver. Ruhunun dediği iyi ya da kötü olsun onu dinle, onunla konuş, karanlıkta kaldığında onun elini tut, gökyüzüne onunla süzül, dışı gökyüzünün maviliğine boyanmış evinin içinde onunla beraber anılar biriktir. Unutma bahsettiğim bu ruh, senin bir parçan sana ait. Senden birazcık bile farklı değil her parçası sensin. O yüzden karanlıkta tuttuğun el, dışı gökyüzünün maviliğine boyanmış evin içinde biriktirdiğin anılar. Aslında hepsi sana ait hepsi sen , bir o kadarda o ruh. Bu nedenle ilk başta dediğim gibi içindeki ruhu sevmenin, onu elde etmenin, onu sevmenin yolu kendinden geçiyor. Kendini bilmeden, kendini görmeden, kendini sevmeden ona ulaşamazsın. Lütfen aynaya bak ve fark et diğer insanlar gibi saçına yüzüne bakma. Hayır yanlış demiyorum dış görünüşünün de önemli yalan yok ama sen gerçekten bu dünyada var olmak istiyorsan ruhunu elde etmenin de tek yolu bu. Aynaya baktığında o sevmediğin her yer, her nokta seni oluşturuyor. Kendini güzelsin diye sevme, kendinden çirkinsin diye nefret etme çünkü onlar ne olursa olsun seni sen yapan şeyler ve unutma ki çirkinlik denen lanet kelimeyi insanlar oluşturdu. Onlara inanma öyle bir kavram yok. O insanların hepsinin ruhu kendilerine küsmüş, ruhu olmayan insanların uydurduğu bir yalan, çirkinlik kavramı. Lütfen ruhunun kendine küsmesine izin verme. Var olmanı istiyorum gerçekten yaşamanı istiyorum. Pes etme sahte insanlara, ruhu kendisine küsmüş insanlara aldanma.
Evet bu günlük bu kadar. Sana teşekkür ederim sevgili okur. Belki de yazdıklarım sana bir şey ifade etmeyebilir ama bunları yazarken küçük kızımla gökyüzünde süzülüyorum. Bunları sana dışı gökyüzünün maviliğine boyanmış için antika dolu evimden yazıyorum. Umarım kendi görür, hisseder ve seversin. Ruhunla karşılaştığın günü sabırsızlıkla bekliyorum. Gökyüzüne güzel yıldızlar katman dileğiyle bir sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİ DÜNYANI KURMAK İÇİN İLK ADIMLAR
Short Storyİlk denemem belki de kimse okumaz bilemiyorum ama ilk yazımda ufak bir girişle başlamak istedim umarım beğenirsin ve kendi dünyanı inşa etmek için bir adım atarsın. Umarım gökyüzünüzü dünyanızı aydınlatacak yıldızlarla paylaşırsınız. Daha güzel da...