Merhaba sevgili okur ben Donna Del Cielo, bugün sana gökyüzümüzdeki yıldızlardan bahsedeceğim. Özellikle kendi gökyüzümde ki yıldızlarımdan örnek vererek, yıldızlarımla gökyüzümü nasıl paylaştığımı ya da içlerinden bazılarının beni nasıl hayal kırıklığına uğrattığını anlatacağım sana.
Gökyüzümde ki yıldızlar aslında bizim dünyamızın temelini oluşturur. Kendi dünyamdan bahsetmek gerekirse, benim dünyamda çoğunlukla gece yaşanır o yüzden orada ki yıldızların ışığına ihtiyacım var onlarsız dünyam bir hiç. Peki sen, gökyüzünü nasıl yıldızlarla paylaşacaksın? Yavaş yavaş anlayacağına eminim. Öncelikle lütfen insanları sevmeden kendini sev çünkü hiçbir insan kendini sevmeden başkasını sevemez, eğer seviyorum derse de yalan söylüyordur. Evet, şuan anlayacağın kendini sevmeni istiyorum senden, ama o bu kadarda kolay değil tabi ki. Peki sen? Diye soruyorsun gibi geldi bana. Ben mi? Bende bazen her insan gibi tereddüt ediyorum ama ben ne zaman ruhumla bu dünyada var olmaya karar verdim, o günden beri kendimle ilgili bir şüphem kalmadı. O yüzden insanları sevmeden önce kendini sev, kendini sevmeden önce ruhunu sev. Karışık gelebilir ancak tekrar tekrar okursan ve bunun üstünde düşünürsen anlayacaksın ne demek istediğimi.
Peki ilk adımı tamamladık diyelim. Artık kendini seven bir bireysin peki ikinci adımımız ne? Kendinin farkına var, bu hayatta neler istediğini belirle ve sakın hayallerini unutma ne yaşarsan yaşa hayal kurmaktan vazgeçme senin ruhunu besleyecek en önemli şey hayal kurmaktır. Senin kendi emeklerinle inşa ettiğin dünya ile arandaki köprü olacak kurduğun hayaller. Bunun üzerine şekillenecek dünyan. Ruhunla konuş onu doyur o birazcık obur bunu unutma. Hani bazen durduk yere içimize bir sıkıntı düşer de, ne olduğunu bilemeyiz ya işte onun formülü ruhunda saklı orda ki o küçük ruhu doyurunca hiç bir şey kalmayacak. Lütfen gözlerini kapa ve kendini dinle ama unutma her zaman o içindeki ruh seni mutlu etmeyecek bazen gerçek ama hoş olmayan şeyler söyleyecek. Sakına onu duymazlıktan gelme. Eğer duymazlıktan gelirsen o zaman içindeki sıkıntı daha da çok büyüyecek. Onu dinle, dedikleri iyi ya da kötü unutma, bunlar seni sen yapan şeyler ve çözüm yolları ara işte o zaman gerçek mutluluğu bulacaksın.
Az önce dediğim gibi kendini sevdin, hayal kurdun, ruhunu dinledin ve doyurdun peki şimdi ne yapacaksın? Buraya kadar geldiysen ve bu dediklerimi yaptıysan ya da en azından denediysen şuan kendini tanıyor olmalısın. Sıra gökyüzümüzde ki yıldızlara geldi hiç bir zaman hayatta her şey iyi gitmeyecek, bu acı ama gerçek. Ben sana ilk önce iyi olan yıldızlardan bahsedeceğim. En başta da dediğim gibi yıldızlarımız, dünyamızın ve gökyüzümüzün temellerini oluşturuyor. Bu nedenle onlar bizim için çok önemli.
Sana şimdi en değerli iki yıldızımdan bahsedeceğim. Onlar, ben o dipsiz kuyuya düştüğümde o benzersiz olan güzel ışıklarını benim üstümde tuttular. Korkmamam için ellerinden ne geliyorsa yaptılar. Ellerini bana uzattılar onlarla gökyüzüne süzüldüm. Hatta bir yıldızım var ki o güzel ışıkları o kadar eşsiz ki ışığının değdiği yerde hanımeli çiçekleri oluşmasını sağladı. Ve şuan benim dünyamda en önemli olan şeylerden birinin de o hanımeli çiçekleri olduğunu ve baştan beri neden hep onları korumak istediğimi anlamış oldun.
Ve sana yıldızlar hakkında bir tavsiye vermem gerekirse, evet onları koru ama her zaman anlaşılması gereken sen olmayacaksın sende onları anla. Mesela sana yine bir yıldızımdan daha bahsedeyim. O, o kadar narin ki kendimden çok onu düşünürüm, unutma yıldızlar çok hassastır. Çok iyi bir dinleyici ama kötü bir konuşmacıdır kendisi, bazen çok üzülse de kendini açıklamak yerine karşısındaki kişiyi dinler. O yüzden sevgili arkadaşım bencil olma, bazen de sen yıldızlarını dinle onlarda üzülür onlarda kırılır.
Peki gökyüzümüzdeki yıldızların bir kısmından bahsettik şimdi sana gökyüzüne girmeye çalışan kötü, yalancı, bencil, sahte olan yıldızlardan bahsedeceğim. Hatta sana kendi yaşantımdan bir örnekle açıklayayım. Eğer kendimden bahsedecek olursam benim için sahte yıldızlar 2 ye ayrılır;
1.Gerçek insanlardan oluşan 2.Sahte insanlardan oluşanGerçek insandan oluşan bir sahte yıldızdan bahsedeyim sana. O benim için süper kahramandı. Ne yaptı diye soracak olursan yalan söyledi, bencilin tekiydi, cahildi, her zaman kendini haklı görürdü. Bu gerçek insanlardan oluşan sahte yıldızlar her zaman öfke doludur. Onlardan kendini koru, onları gökyüzünden çıkarmazsan seni sürekli kırmaktan başka hiçbir şey yapmayacaklardır.
Peki sahte insanlardan oluşan yıldızlar, ben onları siyah yüzlü insanlar diye isimlendirdim. Onları asla ama asla gökyüzüme almam doğruyu söylemek gerekirse onlardan çok korkuyorum. Bazen hayır korkmuyorum desem bile sadece kendimi kandırmış oluyordum. Ama olsun ne kadar korksam da asla pes etmedim onlarla hep savaştım. Sen sevgili okur ne olursa olsun ne kadar korksan da pes etme. Unutma korkman senin o sahte yıldızlarla savaşamayacağın anlamına gelmez.
Evet sevgili arkadaşım bugün gökyüzümüzdeki yıldızlarımızdan bahsettik. Yazımda da dediğim gibi benim için sahte yıldızlar 2 ye ayrılıyor. Ancak senin için farklı olabilir. Lütfen kendini tanı ve sahte yıldızlarını tanımla. Böylece gökyüzünü yıldızlarla paylaştığında daha doğru kararlar verirsin. Gökyüzüne güzel yıldızlar katman dileğiyle bir sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİ DÜNYANI KURMAK İÇİN İLK ADIMLAR
Short Storyİlk denemem belki de kimse okumaz bilemiyorum ama ilk yazımda ufak bir girişle başlamak istedim umarım beğenirsin ve kendi dünyanı inşa etmek için bir adım atarsın. Umarım gökyüzünüzü dünyanızı aydınlatacak yıldızlarla paylaşırsınız. Daha güzel da...