Kapımın kırılıcak gibi kırılmasıyla yataktan sıçrayıp yere düştüm. Galiba kalçamı hissetmiyorum. Homurdanarak yerden kalktım kapının oraya gittim. Kilidi açtığımda annemin ''siktim seni Öykü'' bakışlarıyla karşılaştım. Anneme hep sarışın dediğimde yumuşardı demek ki demenin tam vakti ''Buyur sarışınım?'' dediğimde gözlerindeki bakış yumuşamıştı. ''Eşyalarını topla.'' demesiyle gözlerim dehşetle açıldı. ''Söz valla kapımı kilitlemicem atma evden beni!!!'' diye çığırdım. Annem elindeki terlikle kafama vurdu. ''Ne evden atması keşke ama 3 aylık yaz kampına gidiyorsun'' dedi. Bir saniye ben doğru mu duydum yaz kampımı dedi o. Yaz kampı = daş erkekler hemen kafamı sallayark anneme baktım. Kadın yok lan mübarek ışınlanıyo. Hemen odama girdim ıslık çalarak üstümü giyindim. Merdivenlere gelerek trabzanlardan kaydım. Abim aşşağıda tıkınıyodu. Gidip kafasına geçirdim '' Lan Özgür beni beklesene !!!'' Annem bu benim kızım mı diye bi baktı. Abim hala tıkınıyordu gözlerimi devirip masaya oturdum. ''Sarışınım benim, ne zaman gidiyorum?'' diye sordum. Annem bakışlarını bana çevirip '' Bu pazar, uçakla izmire gideceksin, Derya Teyzende alacak havalimanından onda kalıcaksın 1 gün.'' dedi. La bir saniye İzmir'mi dedi bu çakma sarışın. Oyee sağlık memuru kay bana kay bana kay neys iç sese veda edin. Anneme baktım gene yok sanırım Selanın kardeşi . Abimin ellerini tuttum ''Sa-rı-şın ,sarışın,sarışın''diye böğürdüm. Annem içerden çıkıp ''Ne var Allah'ın cezası?'' dedi aaa çık ayıp çık yıkıştıramadım. Abime dönüp '' Abi beni özlücen mi?'' diye sordum. Gözlerini devirip ''Sen git diye ben buldum o kampı amk ben'' dedi. Ona bakıp ''Çık üzdün abi çık''dedim. Herneyse ağzıma iki lokma (iki tabak yedi) bir şeyler yiyiyip . Dışarı çıktım ama nereye gideceğim bilmiyorum amk. Hemen İphone 6 Plus'ımı çıkartıp Kankeytomilolitomu aradım. Dıt,Dıt,Dıt böyle çalarken ponki ponki dansımı yapıyodum. Sokakta bana deli mi bu kız diyolardı ama ben bir Öykü Gök olduğum için onları aldırmayıp ponki ponki dansıma devam ederken şarkı söylemeye başladım ''Çikita muz muz muz , çikita çikita muz!!'' bana öyle bir bakıyorlardı ki gülmeye (anırmaya) başladım. Gülmem durunca telefonumdan ses geldiğini fark ettim.Ben kesin canlandı kesin burayı istila etcekler diyen düşünürken telefonda ''ÖYKÜ!!!!'' diye bağırma sesi gelince Elis olduğunu anladım. Telefonumu hemen kullağıma tutup titrek bir sesle ''Alo ?'' dedim. Elis bana bağırmaya başladı '' NE YAPIYON SEN BENSİZ HI NE YAPIYON!?!?!?!?!??!?!?!?!?'' diye bağırmasıyla telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Kendime geldiğimde hemen ''Elis Kankeytomilolitom bende tam sana buluşalım mı diye sormak için aradım tabi o sırada kendimi kaybedip ponki ponki dansımı yapmaya başladım, sonra çi-''sözümü keserek.''Nerde buluşuyoz onu söyle amk kızı?'' dediğinde sırıtıp''Starbuck's dedim.''Tamam geliyom sonra ne yapcaz peki ?'' dedi. Bende ''İşte bara gideriz ondan sonra içe- Allahım ne yapabiliriz gezcez lan Töbe Yarabbim Tövbe'' dedim '' Tamam lan tamam kapat 5 dakikaya ordayım'' dedi gözlerimi devirerek içeri girdim.Elis'i beklerken iki Latte söyledim. Elis geldiğinde lattelerde gelmişti. Elis yanıma gelip orurduğunda mal mal birbirimize bakarken kahvelerimizi içtik. Yok olmuyo böyle valla bunaldım Elis'e '' Kalk milsaheke içmeye gidiyoruz'' dedim o da bunu bekliyomuş gibi hemen kalktı. Mc'donals 'tan iki çikolatalı milshake aldık . Sonra birden Elis koşmaya başlayıp ''Sona kalan çürük yumurta!!!'' diye bağırdı. Bende koşmaya başladım o sırada birine çarpmıştım üzerine bütün milshake boşalmıştı (fesat düşünmeyin arkidişler) . Bir süre sonra kendine gelip ''NE YAPTIN SEN !?!?!?!?!'' diye bağıdı.
Merhaba arkadaşlar, bu benim aslında benimde değil biz bu hikayeyi iki kişi yazıyoruz.Benim adım Öykü, diğer yazar arkadaşımızın adı Duygu. Buraları okumadığınızı biliyorum çünkü bende okumuyorum. Çok fazla uzatmak istemiyorum. Bu arada multi media Öykü. İnşallah hikayeyi beğenirsiniz......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMSI
ChickLitKAMPA GELDİM KAFA DİNLİYCEM DERKEN BAŞIMA GELENLERE BAK SEN DİYE DÜŞÜNÜRKEN 'YAZ AŞIMDAN MESAJ ' YAZISINI GÖRÜNCE SEVİNÇTEN UÇACAKTIM .