Yavaşça başımı kaldırdığımda bugün üzerine milshake döktüğüm çocuğu görüne '' Hassiktir '' dediğimde kahkaha attı , kahkahası durduktan sonra '' Demek burda oturuyorsun küçük hanım. '' dedi . Ona bakarak '' Evet burda oturuyorum beyfendi, ama yarın burda son günüm. '' dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım. O sırada '' Bu arada ben Toprak !!! '' diye böğürdü. Ben eve doğru yürürken '' Kendin gibi güzel ismin varmış döl israfı. '' diye mırıldandım. O sırada yanımdan gelen ses '' Diğerleri güzeldi de, döl israfı hiç güzel değildi küçük hanım'' dediğinde gözlerimi devirdim. Elis ne ara geldi, hatta ne ara uydu bilmiyorum ama bunu iyi ki yaptı. Yukarı çıkarken ibnece sırıttım. Yukardan kovayı alıp aşşağı indim. Musluğu açarak en soğuğa ayarladım ve kovayı doldurdum. Kovayı zor bela bahçeye çıkardım. Hemen mutfağa koşup buzluktan balıkçıkardım ve bahçedeki masanın üzerine koydum. Şimdi geldik işin zor kısmına, Elis'i uyandırmadan bahçeye çıkarmak. Parmak uçlarımla Elis'İn yanına gittim. Bir kaçkez elimi gözünün önünde salladım. Birden horlamaya başlamasıyla yerimden sıçradım. Gözlerimi devirerek homurdanmaya başladım. Kız mübarek kış uykusuna yatmış. Yavaşça onu kucağıma almamla gözlermi pörtletmem bir oldu. Elis dışarıdan çok hafif gözüksede öyle değilmiş onu anladım. 5 düşme tehlikesi geçirsemde Elis'i bahçeye sonunda çıkarmıştım. Uyanmaması için onu yavaşça yere bıraktım. Kovayı aldım ve son bir kez bismillah çekerek üstüne döktüm. Bütün bahçeyi çığlığı ile dolmuştu. Son bir hızla balığı suratına yapıştırınca çığlığı daha çok yükseldi. Tam kaçıcağım sırada yere yapıştım. Esil son hızla üstüme çıktı ve beni gıdıklamaya başladı '' AHAHAHAH ELİ- AHAHAHAHA S AHAHAAHAHA DUR AHAHAHAHAHA ART- AHAHAHAHAHAH TIK AHAHAHAHAH NEF- AHAHAHAHAH ES AHAHAHAHAHA ALAMIY- AHAHAHAHA ORUM AHAHAHAHAHA'' artık gülmekten gözümden yaş gelmişti. Elis bana acımış olmalı ki beni bıraktı. O hemen duş almaya çıktı , bense yarın gideceğim için valizimi hazırlamaya gittim. Ben valizimi hazırlamayı bitirdiğimde, içeri Elis girmişti. O üzerini değiştirirken bende telefonumu çıkartıp saate baktım. Saat akşam sekiz olmuştu ( 3 bölümdür hala aynı gündeyiz döllkjaskjdalk). Yatağa doğru döndüğümde Elis benim yatağımda uyuyordu. Buna karş gözlerimi devirdim ve kendime makarna yapmak için aşşağıya indim. Makarnayı yaptıktan sonra televizyondan bir müzik kanalı açıp makarnamı yedim. Makarnamı bitirdikten sonra masaya koydum ve uyku pozisyonumu aldım. Tam uykuya dalacağım sırada dış kapının sesi geldi. Annem olamazdı çümkü annem saat 10-11 gibi geliyordu ki o zaman bu abimdi. Abim beni uyurken görmüş olmalı ki benim yanıma geldi. Kafamın olduğu tarafta bir boşluk vardı abim oraya oturup saçlarımla oynamaya başladı. Bir süre sonra sesini duydum '' Sana çok sevgimi göstermesemde seni çok seviyorum meleğim. 3 ay ben sensiz ne yapıcam melek'' dediğinde duygulanmıştım. Hemen gözlerimi açtım. Abimin kucağına oturarak ona sarıldım. Abim kısa çaplı bir şok geçirdikten sonra '' Sen uyumuyomydun lan?'' dediğinde kıkırdayarak yanağını öptüm ve ona daha çok sarıldım. O da gülüp beni kocaman kollarının arasına sararak kolyuğa uzandırdı. Bende abimi doğru dönüp başımı boynunun girintisine koydum. Uykuya dalarken en son hatırladığım abimin boğuk sesiyle bana şarkı söyleyiyşiydi.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Sabah abimin kokusunu içime çekerek uyandım. Abimin kolunu üzerimden çekerek ayağa kalktım. Saate baktığımda saat 12'ye geliyordu . Ufak çaplı bir çığlık (Ldiya gibi çığlık attı) attığımda Elis ve abim koşarak yanıma geldiler. Ne oldu , iyimisin sorularını es geçerek ''Uçağı kaçırıcam '' dememle hemen abim valizimi almaya gitti . Bende dünden hazırladığım kıyafetlerimi son hızla giyindim. Hemen abimin arabasına koşup hava alanına gittik. Hava alanına geldiğimizde uçağın kalkmasına 10 dakika vardı. Bilet konturolunun olduğu yere geldiğimizde ilk önce Elis'le vedalaştım, sıra abime gelincegözlerim doldu. Abimlede vedalaşınca hemen bilet kontuolünden geçtim ve koltuğuma geçtim. Camdan dışarı bakarken '' Bekle beni İzmir ben geliyorum'' diye fısıldadım.
Merhaba arkadaşlar, burayı çok kısa kesicem . Bölümleri haftada iki kez Pazartes-Cuma günleri yayınlamaya karar verdik. Bu arada okuyanlara çok teşekkür ediyoruz ve sizi seviyoruz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMSI
ChickLitKAMPA GELDİM KAFA DİNLİYCEM DERKEN BAŞIMA GELENLERE BAK SEN DİYE DÜŞÜNÜRKEN 'YAZ AŞIMDAN MESAJ ' YAZISINI GÖRÜNCE SEVİNÇTEN UÇACAKTIM .