Y.A / 4

159 15 0
                                    

"Bekle beni İzmir. " diye fısıldadım. 40 dakikalık yol olduğunu düşünürken uyuya kalmışım. Bir sarsıntıyla gözlerimi açtım. Saatime baktığımda inişe 15 dakika kaldığını gördüm "yok duydun" diyen pakizeyi kafamın içinde bir güzel patakladıktan sonra yanımada kim oturuyo diye baktım. Siktir. İki erkek öpüşuyordu yoh amına. Tuhaf bir ses çıkardın"noluyo lan" diyen pakizeye "dur pakize şuan sıradı değil " diye mırıldandım. Çünkü öpüşen erkeklerden biri Topraktı. Kafamı hemen çevirip bu şoku nasıl atlatacağım diye düşünürken anonsu duydum "Sayın yolcularımız inişe geçmek üzereyiz lütfen kemerlerinizi takınız." sonunda yolculuk bitiyordu. Toprak arada bana baksada hiç konuşmadık. Bir kaç dakika sonra sıkıldığım için pakizeye sarayım dedim. Pakize nerdesin aşkım? "Burdayım aşkım." ya pakize gördün mü daş gibi çocuk gay çıktı "Görmez olaydım öykü, sus öykü, konuşma öykü" içine elis mi kaçtı lan pakize "Sanane benim boyumdan sanane!?!????" Ay pis ergen iyi ne halin varsa gör be . Uçak iniş yapmıştı. Gidip o valizlerin dönüp durduğu yere gidip valizimi aldım. Kutay kafasını gördüğümde onlara doğru yürürken "Aaa mal Kutay" diye böğürdüm. Beni görünce oda "Aaa mal Öykü" dedi. Ona kırgın bakışlar atıp "Üzdün be kutuk" dedim. O da sırıtıp " Benim için büyük bir şereftir" dedi. Ona bakıp gözlerimi devirdim. Teyzeme dönüp "Deryoşum" diyerek kucağına atladım. Oda bana sarılıp " Öyküşüm" dedi. Benden ayrılıp "Valizini aldıysan hadi gidelim" dedi. Bende el mahkum " Peki" dedim. Kutay kaşlarını çatarak "İyimisin sen Öykü? " Diye sordu. Bende "Şoktayım kuzen ya" dedim. Tek kaşını kaldırarak " Ne oldu ki?" Diye meraklı gözlerle sordu. Olay kafamda tekrar canlanınca iğrenircesine bir ses çıkardım "Önemli bir şey değil boşver" dedim . O da gözlerini devirip arabaya bindi. Bende onun gözlerine devirmesine homurdanıp arabaya bindim. Eve gidene kadar Kutayla atıştık. Teyzemin bir işi olduğu için bizimle gelmemişti o yüzden atışırken rahattık. Hemen evin kapısını açıp içeri girdim . Tam merdivenlerden çıkarkan yerde siyah- beyaz bir şey görmemle "Safir"diye böğürmem bir oldu. Hemen safire koşup onu sevmeye başladım. Safir beni görünce yüzümü yaladı. Biz böyle oynarken içeri Kutay girdi. Bizi bu halde görünce "Kediyide kendine benzeticeksin" diyip yanımdan geçti. Ona homurdanıp safirle oynamaya devam ettim. Sıkılınca sırt çantamadan Ölümcül Oyuncakların Düşmüş Melekler Şehrini çıkartıp bahçeye çıktım. Sallanan salıncağa geçip Mp4 mü çıkardım. Kulaklıklarımı çözerken yanıma biri oturdu . Kafamı kaldırdığımda yanımda bir çocuk oturuyodu. Çocuğu süzdüğümde mavi gözleri, siyah saçları vardı ve onlara uyumlu beyaz bir teni vardı. Çocuk ağzını aralayıp "Sen buraya yeni taşınmış olmalısın" dedikten sonra kafasını ayakkabılarından kaldırdı. Beni görünce gözleri pörtledi. Bende endişeyle ona bakıp "Ne oldu? Birşey mi yaptım? Yoksa yüzümde birşey mi var? " Gibi sorular sorarken gülüp bana sarıldı. Ben donup kalırken kulağıma yaklaşıp "Çocukluk arkadaşını hatta kardeşini hatırlamadın mı? " Demesiyle küçük çaplı bir çığlık atıp ona sarıldım. Hemen ondan ayrılıp "Ben üzgünüm Deniz " diyerek tekrar sarıldım ona. Kaşlarımı çatarak "Hem bir kere sen çok değişmişsin"dedim. Oda kıkırdayıp "Bugün benlesin güzellik" dedi. Ondan ayrılıp tam itiraz edicektim ki "İtiraz yok" demesiyle kaderime razı oldum.
Arkadaşlar çok uzun yazamadım çünkü ağrılarım vardı ve haftaya sınavlarım başlıyor onun için kısa yazarsak çok üzgünüz bu arada multi Safir sizi seviyorum-öykü😘😘😘😘😘😘

SİYAHIMSIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin