Y.A / 9

27 1 4
                                    

FOTOĞRAF DUYGU'NUN  ELBİSESİ

Ya saat kaç ki ? . Hemen içeri girdim düzleştiriciyi prize taktım . Tam dolabıma yönelirken gelen , telefonuma gelen mesajla yönümü değiştirdim .

DOPRAĞIM KİŞİSİNDEN MESAJ 

ŞIK GİYİN .

Tabiki yazdığına mavi tik attım yavaşça dolabıma gittim . En cesur elbiseyi seçmek istiyordum . Delirsin istiyordum neden bilmiyorum ama istiyordum . Çok uzun bir süreden sonra , bej rengi bir elbise buldum ( medyadaki ) krem rengi bi cift ayakkabı ve siyah çanta ile uyum sağlamıştım saat gittikçe yaklaşıyordu . Hemen prizdeki düzleştiriciyi elime alıp saçımı düzleştirmeye başladım zaten düz saçım vardı amacım sabitlemekti . Sadece bir eyeliner  ve parlatıcıdan daha ileri götürmedim makyajımı . Saate baktığımda , tam sekiz olduğunu gördüm vay canına hemen hazırlandım . O sırada mesaj geldi .

DOPRAĞIM KİŞİSİNDEN MESAJ

Geldim ve bekliyorum hadi .

Derin bir nefes aldım . O sırada telefonum çaldı arayanın öykü olduğunu gördüğümde azım O şeklini aldı ve hemen açtım 

'' Alo ? '' sesi gergin geliyordu .

'' Alo ? Öykü iyi misin sesin kötü geliyor '' dedim ve bekledim 

'' İyiyim hastanedeydim sen sormadan söyleyim annem iyi ama kampa geri gelmeyeceğim , annemden ve evimden uzak kalmak istemiyorum '' dedi . O sırada kapıyı açıyordum . Toprak bana ve telefona baktı '' Selam '' diye mırıldandı . 

Öykü hemen '' O kim ? '' diye sordu bende kısaca '' Toprak '' diye cevap verdim asıl bombaya hazır mısınız ? 

Öykü hemen bağırarak '' Umarım o çocuğun gay olduğunu biliyorsundur duygu '' demesiyle kendi tükürüğümde boğluyordum . Has...  allam neden hep tatlı çocuklar niden ya niden phen ?!?!?!

Öykü hemen '' Geri bas kızım kaç uzaklaş ordan '' dedi 

Yaptığımı görmesede gözlerimi devirdim ve '' Sonra ben seni arayacağım öykü '' deyip cevap vermesini beklemeden kapattım . Toprağın yanına gittim ve kolundan çekip onu durdurdum . '' Gay olduğunu ne zaman söyleyecektin ?'' dedim . Hemen kaşları çatıldı tam ağzını açıp birşey diyecekti ki engelledim '' VE BENİ ÖPTÜN '' diye bağırdım . Toprak hemen bileklerimi tuttu canımı yakıyordu . 

'' Duygu bi sakin olur musun önce gidelim sana her şeyi anlatıcam ama önce bi dinle güzelim hadi gel '' deyip elimi tuttu sıkıca elimi hemen çekti ve '' Yürü '' dedim .  Bana ters ters bakıp yürümeye başladı . Birden aklıma watpadde okuduğum bir kitapta olan tekerleme geldi .

poyraz poyraz kalksana 

arsız bela çalsana 

azra elden gidiyor 

jiletleri vursana . 

Siktir seslimi söyledim ben ? . Ah daha ne kadar kendimi rezil edebilirim bana biri anlatsın şunu .

Toprak bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakarken  gözlerimi devirip '' sevdiğim bir şey söyleyemez miyim ? '' deyip kendimi savundum . Arabaya ne zaman geldik bilmiyorum ama sanırım bu çocuk para mı sıçıyor . Beni bekleyen kırmızı porsche ye tekrar baktım . Kapımı açan Toprağa bakıp gülümsedim adam duygudan yoksun bir gülümsemeydi bu . Ya ne demek Toprak gay ya gaylara saygım sonsuz ama gül gibi çocuk bide ben hoşlanıyorum . Nee dedim lan ben hoşlanmıyorum yani iyi arkadaş canım öyle ne hoşlanması şaka zaaaaa xd yediniz mi ? tamam sustum . 

'' Artık gay deilim '' dedi sessizliğe alıştığım için birden konuşunca irkildim . 

'' Gay olman sorun deildi sadece bunu bile bile beni öptün '' dedim biraz şaşkın gözüksede sustu '' Artık deilim'' diye mırıldandı sanırım sadece kendisi duyacak sanıyordu ama yanıldı . Bende o sinirle '' Beni nasıl öpersin ya '' dedim sesim öncekinden daha yüksekti önüme eğildi boynumdan tutup çekti ve öptü o an zaman durdu bencede dursun dövcem çünkü . Kafasını geri çekti ve '' böyle öperim '' dedi . Allam sen beni nelerle sınıyorsun ? 





SİYAHIMSIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin