Sabah alarmın sesiyle uyandım, her şey çok güzeldi. Yavaşça yatağımdan kalktım dermişim şaka yaptım. Ajdar'ın şah damar şarkısıyla kendimi yerde buldum. Kutay anırırken ben ne arıyorum lan burda düşünürken aklıma dün akşam geldi. Deniz'in beni sevdiğini söyleyişi, içtiğim içkiler ve bunun gibi yaşadığım bir sürü şey. Herhalde ben arabada uyuya kalınca Deniz beni Kutay'a odama taşıması için vermiştir. Ama Kutay'da beni yukarı taşımaya üşendiği için kendi odasına getirmiş olmalı. Teyzemin aşağıdan "Kahvaltı hazır hadi gelin!" diye bağırmasıyla kendimize geldik. Kutay duşa girerken, bende kendi odama gittim. Odama gidince %7 şarjı kalmış telefonumu şarja taktım. Dolabımın karşısına geçip içinden siyah yırtık bir şort, üzerinede Amerika bayrağı olan bir t-shirt giydim. Makyaj masama ayaklarımı sürüyerek ilerleyip aynanın önündeki tarağımı aldım. Karışmış saçlarımı tarayıp 40 yıllık kuaförün yapamadığı ev topuzunu yaptım. Gözüme ince bir eyeliner çekip, dudaklarıma klasik olan rujumu sürdüm. Ayaklarımı çoraplarımı giyip yeni aldığım siyah converslerimi giyip bağcıklarımı bağladım. Son olarakta kolumdan neredeyse hiç çıkarmadığım bilekliklerimi takıp Beyonce'nin Rise Edp parfümünü sıktım (Bendede aynısı var ddjkdfkljewl -Öykü). Telefonumu şarjdan çıkarıp merdivenlerin oraya geldim ve trabzanlardan kayarak aşağı indim. Mutfağın ordan mis gibi kokular geliyordu. Mutfağa girip teyzemin ne yaptığına baktım. Teyzem elindeki tabakla bana dönünce gözlerimi pörtletip "Patadas mı yaptın? Oooo yaşadım" dediğimde teyzem bana güldü "Evet beybisi." Dedi. Ona bakıp "İçine Kutay mı kaçtı" bakışlarımı atıp "Deryoşum beybisi ne ya Kutay mı kaçtı içine" diye ağlamaklı bir ses çıkardım. O da bana gözlerini devirip "Çok konuşma da otur ye yemeğini"dedi. Bende omuz silkip masaya oturup kahvaltımı yapmaya başladım. Teyzemde gelip oturduktan 2 dakika sonra "Kutay hadi gel!" diye dağırdı. Bende "Doryoşum no zomon gotcoz?" diye ağzım doluyken sordum. Teyzem "Yemeğini ye buraları toplayayım sonra çıkarız." Deyip yemeğine geri döndü. Yemeğimi bitirdiğimde Kutay dah aşağı yeni iniyordu. Teyzeme dönüp "Deryoşum ben Denizle vedalaşayım." Dedim. Teyzem yemeğinden gözlerini kaldırıp "Poko got." Dedi. Pakizede "I hey geta may pensıl" dedi. Demeyeydin daha eyiydi be Pakize. Deniz'in evinin önüne gidip zili çaldım. Biraz bekledikten sonra kapı açıldı. Kapıyı dün Denizin giydiği t-shirt ü giymiş bir kız açtı. Çok ama çok fazla şaşkındım. Kız kafasını azcık içeri çevirip " Aşkım bir kız geldi!" diye içeri bağırıp sarı saçlarını geriye doğru attı. Arkadan ses gelince kalçasını sallayarak içeri girdi. Deniz içeriden geldiğinde "Pardon" dedim. Sesim bayağı pürüzlü çıkmıştı "B-ben yanlış zaman da geldim kusura bakma." Diyip arkamı döndüm. Arkamdan "Öykü" dedi ama arkama bakma gereksimi duymadım. Bana , seni seviyorum deyip başka bir kıza bakması üstelik birde onunla şey yapması canımı çok fazla acıttı. Eve girerken teyzem "Tatlım valizlerini Kutay aşağı indirdi. Odana bakta bir şyein kalmasın" dedi. Bende kafamı sallayarak "Tamam teyze" derken sesimdeki pürüz hala gitmemişti. Odaya çıktığımda gözlerim dolmuştu. Yatağa oturup sadece düşündüm.
DENİZ'İN AĞZINDAN
Karşımda Öykü'yü gördüğümde çok şaşırmıştım. Bana üzgün bakışlar atıp "Pardon" dedi. Sesi çok pürüzlüydü. Sesini öyle duyunca içimde birkaç parça koptu. İçerideki fahişeyi görmesi , offf her şey Öykü'yü unutmak içindi. Öykü bana son bir bakış atıp "B-ben yanlış zaman da geldim galiba." Diyip arkasını dönüp gitmeye başladı. Arkasından "Öykü....." derken sesim çok kısılmıştı. Onu tanıştığımız günden beri seviyordum, o benim ilk aşkım. Kapıyı kapatıp Aslı'nın yanına gittim. O sinirle gidip onu sertçe öpmeye başladım.
ÖYKÜ'NÜN AĞZINDAN
Her şeyimi toplayıp merdivenlerden yavaşça aşağı indim. Teyzem ve Kutay beni arabada bekliyordu. Kutay arabada telefonla oynuyordu. Normalde öne binerdim ama Kutay'a sarılmak istiyordum. Arka kapıyı açtığımda Kutay bana baktı ve yana kaydı. Arabanın kapısını kapatıp ona baktım. Üzerindeki bakışları hissedip bana baktı. Bakışlarımdan her şeyi fark etmiş olmalı ki kollarını açtı. Hemen kollarının arasına girip başımı göğsüne gömdüm. Nefes alamayınca kafama kaldırdım. Pencereden bakınca onları sarı çiyan ve Deniz'i el ele görünce bir an nefes alamadım. Kafamı çevirip Kutay'a göğsüne gömdüm. Teyzem arabayı çalıştırırken Kutay kulağıma eğilip " O çocuk yüzünden mi?" dedi. Onu iyice sarıldım. Kutay saçlarımı okşayıp "Öykü, ağlama" diye fısıldadı. O diyene kadar ağladığımın farkında bile değildim. Kutay kafamı kaldırıp gözlerimi sildi. Sildikten sonra alnıma narin bir öpücük kondurdu ve beni göğsüne yasladı. Bende ağlamanın verdiği yorgunlukla uykuya daldım.
..................................................................................................................................................................................
"Öykü hadi geldik uyan" diyen Kutay'ın sesiyle uyandım. Gözlerimi açtığımda iki ela göz neredeyse ağzımın içindeydi. Bana şirin bir gülümseme atıp "Günaydın gülüm." Demesiyle gözlerimi devirdim. Gözlerimi ovuştururken "Geldik mi?" derken arka kapının kapısını açıyordum. Kutay'da arkamdan inerken "Evet geldik , ben valizlerini alıcam sende annemin yanına git girişte kaydını yaptırıyor." Dedi. Bende kafamı sallayıp girişe doğru döndüm. Yerler çakıl taşı doluydu ama sadece girişin öyle olduğunu fark ettim. Yere bakarak ilerlerken sert bir şeye çarptım. Tam kafamı kaldırıp kime çarptığıma bakıcaktım ki "Bu 3 oldu güzelim" denmesiyle hızla kafamı kaldırıp "T-toprak" dedim. Sonra aklıma öptüğü çocuk geldiğinde "Lanad olsun" diyerek yanından geçtim. Girişe geldiğimde teyzemin turuncu saçlarını aradım. Turuncu saçları görünce hemen yanına koştum. Teyzem benim geldiğimi görmüş olmalı ki kafasını kaldırmadan konuşmaya başladı "542 numaralı odada 2 kızla beraber kalıcaksın tatlım" dedikten sonra sımsıkı sarıldı. Bende ona sımsıkı sarılarak karşılık verdim (Duygu yazar burda sımsıkı sarılıdı. Bende sımsıkı sarıldı sımsıkı sarıldı yazdı sjflkflwdjfljffjfjkdsfhj). Bir süre o kadar kaldıktan sonra ayanğına kocam bir öpücük verdim. Teyzeme el sallayıp yanıma gelmiş Kutayla birlikte odaya gitmeye başladık. Odalar küçük bir evler gibiydi. Benim kalacağım odayı bulunca derin bir nefes alıp kapının kulpunu aşağı doğru indirdim. Yavaşça içeri girdiğimde iki kz birlikte gülüşerek konuşuyorlardı. Esmer bir kız ve Deniz'in evindeki sarı çiyan bana doğru döndü. Esmer kız içten bir gülümsemeyle bana bakıp "Merhaba ben Duygu. Sende oda arkadaşımız olmalısın." Dedi. Evet anlamında kafamı salladım. Sarı çiyanda bana dönüp "Sen Öykü olmalısın Deniz bana çocukken çok iyi arkadaş olduğunuzdan bahsetmişti." Deyip şirin bir gülümseme attı. Aklına bir şey gelmiş olmalı ki "Bu arada ben Aslı" dedi. Aslında tatlı kıza benziyordu ama bir kere kin tutmuştum. Kutay "Valizini oraya koydum kuzen teyzemi ara işin bitince" deyip sarıldı ve yanağıma bir sürü sulu öpücük bıraktı. O odadan çıkarken bende yanağımı siliyordum. Duygu ayağı kalkıp " Kuzenin tatlı çocukmuş" deyip odanın içindeki karamel kapıyı açtı. Bana bakıp "Burası merdiven odalarımız(O nasıl bir şey bilmiyorum bunu duygu yazdı.) ayrı yataklar yan yana. Gel sana dolabını göstereyim." Diyip önden yukarı çıkmaya başladı. Bende yanına ulaştığımda "Dolabın burası. Ve oradaki yatakta senin. Bu arada saat 7'de kampın partisi var. Yapay göletin orda seni beklicez." Deyip bana sarıldı. Çok tatlı bir kızdı Aslı içi aynı şey çok söyleyemem ama genede beni ona içimi ısıtan çok küçük bir şey var. Duygu aklıma geline ona "Tamam" deyip gülümsedim.
...............................................................................................................................................................................
Eşyalarımı yerleştirdikten sonra üstümü giyinmeye başladım. Hazır olduğumu hissedince aşağı indim. Kızlar çok güzel olmuştu. Duygu sarı mini bir elbise giymişti mavi mat bir ruj sürüp, rujuna uygun bir topuklu ayakkabı giymişti. Aslı ise beyaz dizlerinin üstünde bir elbise giymişti onun altınada beyaz platform bir topuklu ayakkabı giyip başına papatya tacı takmıştı. Ben ise uzun turkuaz bir elbise giyip küpe ve bileklik takmıştım(Multi sırasıyla Öykü,Duygu ve Aslı). Duygu " Çok güzel olmuşsun tatlım" deyip koluma girdi. Aslıya bakınca onun tek kaldığını gördüm. Ona kolumu uzatınca gülümsemesi daha çok büyüyüp benim koluma girdi. Kızlara bakıp " İçki var mı?" diye sorduğumda Duygu hemen atlayıp " Var tabi ki de." Dedi. Kapının önüne gelince Aslı kapıyı açıp "Hadi gidelim" bakışı attı. Pkize olaya bodoslama dalıp "Hadi gidelim Osman kfjsdfşşadsfdknjdfkb" deyince gözlerimi devirdim. Partinin yapılacağı alana geldiğimizde diskoya benzediğini fark ettim. Yüksek ses kulaklarımızı becerirken Duygunun bağırmasını duyduk "Gecemiz başlasın kızlar!"
5 saattir ara vererek yazıyorum gençler o yüzden uzun sürdü. Ve bir rekora adım attık 500 kelimelik yazarken bu bölüm 1200 kelimelik bölüm yazdık. Duygu beni öldürecek yalnız onu ifşa ettim diye jkflksdjflskjld. Sizi seviyoruz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMSI
ChickLitKAMPA GELDİM KAFA DİNLİYCEM DERKEN BAŞIMA GELENLERE BAK SEN DİYE DÜŞÜNÜRKEN 'YAZ AŞIMDAN MESAJ ' YAZISINI GÖRÜNCE SEVİNÇTEN UÇACAKTIM .