Arkadaşlar çok çok üzgünüm yeni bölüm bayağıdır yazamıyorum . Mobilden yazdım bunuda yanlışlarımı makbul görün .
Unuttuğu birşey vardi arkasında bıraktığı bir gurup şaşkın genç. Duygu arkadan bogurdu ''ne dedi lan bu simdi ?''
1 saat sonra .
Kutayi beklemek için lobiye gittim abimin trafik kazası geçirdiğini ögrendigimden beri tirnaklarimi yiyorum . Artik parmak yiyecek duruma geldim . Kırmızı arabanın geldigini gordugum anda ayaga firladim . Hemen o taşlı hayran olduğum lobiden çıktım . Koşarak arabanın duracağı yere vardım kutay arabadan çıktığı anda boynuna atladım ve ne zaman dolduğunu bilmediğim gözlerimden yaşlar akmaya başadı . Ve mırıldandım izmir serüveni bitti be bekle beni İstanbul .
ARKADAŞLAR BURADA ÖYKÜ TÜM OLARAK KİTAPTAN ÇIKMIŞ BULUNMAKTADIR KİTAP ARTIK YAZ KAMLPIYLA ALAKALI DEİLDİR .
DUYGU ' NUN AĞZINDAN .
Giden o kırmızı arabanın arkasından elimi salladım alışmıştım aslında ona . Bizi mal mal güldürmesine ama artık sadece telefondan telefona görüşeileceğiz oda ne kadar sararsa . Aslıya bakıp kafamı hadi işareti yaptım . Arkamı dönmemle sert bişeye çarpmam bir oldu . Toprakla göz göze gelince ayş bana birşeyler oldu gıs cabbar içimde orangutanlar sevişiyor mu bi bak . '' Ah pardon '' dedim ay bu ne güzel ya saçları çok yumuşak duruyordu . Saçlarına dokunabilir miyim ? , diye sormak gelsede içimden tabiki kendimi tuttum ve birşey demedim . Birden telefonum çalmaya başladı ve madonna - bitch I'm madonna çalmaya başladı . Şarkı çaldıkça utandım kızardım . Telefon çalmaya devam ederken kapandı ve mesaj geldi has.. mahmut tuncer remix çalmaya başladı . Ben morarırken toprak yüzüme bakıp gülmeye başladı . O güldükçe sinirlendim ve '' İdolume laf etme mahmut tuncer candır '' deyip ona omuz atıp cool bir şekilde geçeyim derken ayaklarım birbirine dolandı nasıl becerdim biliyorum ama ben deil toprak düştü ona anırarak gülmeye başalarken noldu lan dedim bi an ben düşüyodum bu düştü . Derken bi el bileğimi tuttu ve yere çekti küçük çaplı bi şoktan sonra çığlık attım ve Toprağın üstüne düştüm . Aramızda santimler kala durdum ve gözlerine baktım . Toprak hafifçe başını kaldırdı . Ve o yumuşak dudakları dudaklarıma deydi napıyordum ben tam geri çekilecekken ensemden tuttu ve bunu engelledi dur demek için ağzımı açtığım an dili ağzımı işgal etti nefes almak için dudaklarını çekti ama anlı anlıma yaslıydı . Sanırım utançtan bukalemuna döndüm renk değiştiriyorum uzaktan bakan disko topu sana valla . O sırada bi an toprağın dedikleriyle dünyam durdu . '' Seni seviyorum '' bu iki kelime bazı insanlara değerli gelebilir ama ben çok basit buluyorum . Her insan birbirine seni seviyorum diyebilir çok sevende seni seni seviyorum der az sevende seni seviyorum der tabi ben bu düşüncelerimin içinde kaybolurken Toprağın sesi dikkatimi ona yöneltmeme sebep oldu '' DUYGU KALK ÜSTÜMDEN ÖLMEK ÜZEREYİM '' has... ya ben şişko deilim Toprak kstm sna .s '' ya bana şişko mu diyosun sen ha ? '' senin anan şişko demek gelse de içimden sustum çünküğğ yemedi bi an bana öküzün trene baktığı gibi baktı bende fırsat bulup '' bak canım bak güzele bakmak sevaptır '' deyip piç smayıl yaptım mal kudursun şimdi bide diyo ki diygi kilk istimdin ilmik iziriyim öl bana ne yani . O sırada içimdeki cabbarı unuttuğum geldi . Cabbar aşkm o optu bnı vlla bn bşi ypmdm .s dememle içimdeki cabbar '' AYRILIYORUZ ULEN '' demesiyle ben şok ben iptal yani şuan şok yaşıyorum Mustafa Öz ' ün dersime yüz verip beni geçirmesi gibi bişey bu imkansız Cabbar benden ayrılamaz nolur nolamaz derken birden havalandım '' bismillahirrahmanirrahim Allahım ölmek için çok gençtim alma beni '' diye ağlamaya başladım ilahi gibi bi kahka duyunca kesin ölüyorum ilahi şeklinde gülüyo bunlar diye daha çok ağladım . '' ahahahaha Duygu hahahhaahha b-benim hahahahaha'' demesiyle bu beni taşıyanın toprak olduğunu anladım . Gözlerimi açıp ona ters bi şekilde baktım '' Şişkoyum ben niye taşıyon beni indirsene '' diye çatallaşmış sesimle söylendim . Gözlerini devirip bana baktı ve '' prensesi taşımak suç oldu '' diye hamurdandı . Benim bungalowun önüne geldim anahtarla kapıyı açtım tam ona dönüp görüşürüz diyecekken yanağıman öptü '' saat sekizde beni bekle seni alacağım '' dedi ve gitti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIMSI
ChickLitKAMPA GELDİM KAFA DİNLİYCEM DERKEN BAŞIMA GELENLERE BAK SEN DİYE DÜŞÜNÜRKEN 'YAZ AŞIMDAN MESAJ ' YAZISINI GÖRÜNCE SEVİNÇTEN UÇACAKTIM .