JımınSoğuk hava bacaklarımla temas ettiğinde homurdanarak üzerimde bulunan beyaz çarşafı bacaklarıma dolamaya başladım.Kalbimin üzerinde bulunan ve daha fazla dayanamayacağımı düşündüğüm bu sikik acı sayesinde yaklaşık 3 gündür aralıksız uyuyordum.Kang Dae'den gelen aramaların hiçbirini cevaplamamış,mesajlarını yanıtsız bırakmıştım.Sevgilimle tek bir an bile ayrılmamış, ona yalvararak işe gitmemesini sağlamıştım.İnanır mısınız,geçen 3 günü son günlerimmiş gibi yaşadım.İşte bugün 3.gün.Aklımda ne olduğunu tahmin edebildiğinizi umuyorum.Sevgilim her zaman "Ölmeyi hakeden birini öldürdüğünde,Tanrı sana günah yazmaz." derdi.
***
Bana belimden sarılmış olan sevgilimin ellerini minik dokunuşlarla dürttüm ve uyanmasını sağladım.Uykulu sesiyle küçük bir inleme çıktı dudaklarının arasından.
"Jungkook?"
"Hm?"
Gözlerim doluyordu ve az sonra sesimin titreyeceğine emindim.Birkaç saniye sessiz kalıp boğazımdaki düğümün çözülmesini bekledim,başaramadım.
"Hakeden birini öldürdüğünde,Tanrı sana günah yazmaz demiştin,hatırlıyor musun Jungkook?"
Onaylar bir şekilde mırıldandı.Belimde duran ellerini elimin arasında alarak konuşmaya devam ettim.
"Ya hakeden kişi.....B-ben olsaydım?"
Elleriyle belime baskı uygulayıp ona daha çok yaklaşmamı sağladı.
"Hakeden kişi sen olsaydın, cehennemde binlerce yıl yanacağımı bilsem , karşındaki herkesi öldürüp bu dünyada seninle cenneti yaşardım."
Dudaklarını omuzuma yasladığında gözümdeki yaşı tutamayacak durumdaydım.Yastığın ıslanmasına izin vererek bir müddet ağlamaya devam ettim.Artık gitmem gerektiğini biliyordum ama onun teni tenimdeydi.Bu son olsun istemiyordum.Öyle olmak zorundaydı.Evrenin beni cezalandırma şekli çok acımasızcaydı.Jungkook,aşık olduğu adamın ağabeyinin katili olduğunu bilmeden hayata gözlerini kapatsın istiyordum.Ancak ben ölecek olsam da bu imkansızdı.Öldüğüm an Kang Dae Jungkook'a ötecekti.Ancak ben yaşarken de onun gözlerine her baktığımda defalarca ölüyordum zaten.Yalancı bir aşık olmaktansa,ölü bir aşık olmayı tercih ederdim.
Ellerini dudaklarıma götürüp ona bir öpücük verdim.Yüzümü ona döndüğümde, onun yüzüne bakarak ölmek istedim.Ellerimi yüzüne götürüp dudaklarına temas etmeye başladım.Biraz sonra gözleri aralandı ve parmaklarına birkaç öpücük kondurdu.Başımı biraz daha kaldırarak dudaklarını dudaklarımın arasında aldım.Sanki o bir vampirdi, kanımı emiyordu ve ben bunun bitmemesi için ölüyordum.