5. nádherné hry

320 8 2
                                    

Zasmeješ sa. "Máš asi najviac svalnatý chrbát a zadok, aký som na žene videl."

"Zase.. Nevidel si ich toľko," uškrniem sa.

- Nikdy som ani necítil také stiahnuté svaly, ako máš ty. Neverím, že poriadne strečujete, slečna.
- Najporiadnejšie.

- Ale... vieš klamať aj lepšie. Posnaž sa aspoň trochu.

- Obávam sa, že toto vám bude musieť stačiť. Odkedy sa mám zodpovedať masérovi?
- Odteraz.

Zrazu začujem hlasný plesk a ostrú, no príjemnú bolesť na zadku. Uvažujem, že asi myslíš na rovnaké veci ako ja. Teší ma to.

"To nebudem počúvať ešte viac," zasmejem sa a vystrčím svoj zadok mierne do vzduchu.

"Nebuď tak nedočkavá, ešte som neskončil s tým stvrdnutým chrbtom."

Zavriem oči, vychutnávam si tvoje jemné no pevné dotyky, pozornosť po i tých najmenších nezrovnalostiach a teplý olej stekajúci po mojej nahej pokožke.

Svoje pohyby zrýchľuješ, sú zároveň povrchnejšie a smerujú čoraz viac na moje nohavičky a hrudník.

Zrazu cítim, ako sa mi tvoj prst na pár sekúnd dotkne prsa, mierne sa myknem, ale nič nevravím.

"Zvykne ťa bolieť, keď dáš ruku nahor?"

"Áno, momentálne príšerne, ani tu ruku nevystriem," zasmejem sa.

"Tak si ich skús vystrieť najviac ako vieš."

Poslúchnem, položím si vystreté ruky k hlave. Presunieš sa na moju pravú stranu a začínaš sa pohybovať od pazuchy smerom dolu. Krúživými pohybmi ma mučíš a zároveň spôsobuješ rozkoš. Párkrát ticho vzdychnem, nie je to naschvál, skrátka je toto veľmi boľavá oblasť.

" To si nechaj na neskôr," povieš a pokračuješ ďalej, až sa dostávaš k lonovej kosti.

Nervózne sa zasmejem, počas toho ako sa vraciaš bližšie k môjmu hrudníku. Tvoje prsty sa pozvoľna presúvajú na bočnú stranu môjho prsa a jemne stláčajú sval túžiaci po pozornosti, ktorý sa nachádza pod ním.

Vyjde zo mňa pár tichých vzdychov, ktoré majú pramálo spoločného so svalmi.

Zrazu sa presunieš na môj dolný chrbát kde rukami obkružuješ hranice môjho zadku a nohavičiek. Sadáš si na posteľ a pokračuješ na moje stehná, ktoré teda potrebujú pár (tisíc) dotykov.

"Máš to ozaj príšerne stvrdnuté," kritizuješ.

"Len aby si ty nemal niečo stvrdnuté," rypnem si na oplátku.

"Chceš to zistiť? Mohla by si mi aspoň oplatiť tú masáž," uškrnieš sa.
"To by musela byť poriadnejšia."

Na toto očividne nemáš slov, len mi zase dáš jednu po zadku a sleduješ, aký pohyb to na mojej pokožke vyvolá.

"Nejak veľmi sa ti to páči, na to, že mám tak zlé stiahnuté telo," poznamenám.

"Máš síce stiahnuté telo, ale zlé nie je ani náhodou," povieš, počas toho ako si prezeráš moje línie. Vždy sa ti zrak zastaví na zadku, ktorý je stále oblečený v nohavičkách a všetko dôležité je zakryté.

"Možno by si si ich mala dať dolu," pokynieš smerom k nim.

"Len pokračuj ďalej a uvidíme, či si zaslúžiš."

"Dobre teda," povieš a z tvojho hlasu cítim, že si to spravíš nejak po svojom. Zbožňujem tieto hry. Vieš to, preto to robíš, a ja viem, že si to užívaš aj kvôli sebe.

predtým ako odídešWhere stories live. Discover now