Obraciam sa na chrbát a nahá si ťa priťahujem k sebe. Moje ústa si poľahky nájdu tvoje a pokračujeme vo vojne pier a jazykov.
Tvoje ruky si berú do rúk moje prsia, a vlastne celé moje telo, a skúmajú každý jeho detail. Nevieme sa nabažiť jeden druhého.
V tomto výbuchu vášne ťa vyzliekam, nech sme si rovní. Ako vždy som v tom zlá a lenivá, tak mi pomáhaš. Naše ústa sú v bozku, ktorý trvá nanosekundu a večnosť zároveň.
Naše ruky sa prepájajú v objatí, ktoré je v tejto chvíli nerozpojiteľné. A naše telá sú presne tam, kde majú byť, akoby sme to robili po celý život.
Moje ruky zablúdia k tvojmu penisu. Viem, že asi chceš niečo iné, ale chcem si ho skúsiť, v rukách.
Už len aby mi bolo jasné, ktorá z mojich techník na teba najlepšie funguje.
Na štatistické účely. Moje ústa si ťa nájdu a skúmajú každý jeden detail, ktorý do mňa plánuješ vsunúť.
Hladkáš ma po vlasoch, ako sa tebou dusím. Moje ústa sú na teba primalé, ale nenechám ťa zatiaľ utiecť z môjho tesného zovretia.
Prisunieš si moje nohy a zadok k sebe a skúsiš ma na svojom prste. Zastonám od radosti a vzrušenia zároveň.
Poznamenáš niečo o tom, že som veľmi vlhká, a že masáž asi stála za to. Inokedy by som ti niečo drzé odvetila, ale kašlem na tvoje vzrastajúce ego a užívam si tvoje bozky medzi teplom mojich stehien.
Presunieš si ma tak, aby som bola hore. Sadnem si na tvoj penis a povrchne po tebe jazdím.
Vidím ti na tvári, že toto je presne ten bod, odkedy mám kontrolu naspäť. Usmejem sa, lebo dlho tvoja nadvláda netrvala.
Nenechám ťa trpieť dlho, nasadíš si ochranu (tiež si ten obal zazrel v zrkadle?) a okamžite si ťa vložím do svojho lona. Nejde to hneď, tak mi chytíš zadok a odtiahneš od seba.
"Si veľmi úzka, nečakal som, že budeš tak úzka," hlesneš od slasti, keď si celý vo mne.
"Nevydržíš snáď?" opýtam sa provokačným tónom.
YOU ARE READING
predtým ako odídeš
RomanceNOVÁ ČASŤ KAŽDÝ DEŇ ❤️ 15+ ❤️ "Tvoje oči blúdia po krivkách mojich nôh, prechádzajú na tričkom zakryté boky a prsia. Obzeráš si ma ako umelecké dielo, ktoré sa ti páči a rozmýšľaš, že zaňho vysolíš priveľa peňazí, len aby si sa naňho mohol pozerať v...