1.rész

4.7K 156 3
                                    



Ecsetemet belemártom a lila színbe, amit saját magam kevertem ki az imént. Végig húzom a fehér vázlaton és szabadjára engedem a képzeletem és a kezem. Az ecset arra viszi, amerre érzi. A vázlat felső részét végig festem vele, ezután a vizes kis vödrömbe mártom az ecsetet. Újabb színt keverek ki, ami a rózsaszín világosabb árnyalata, ezt követi a fehér szín a legalján. Varázs ecsetemet ezúttal a fekete színbe mártom. A vonalak maguk útján kerülnek fel a vászonra, ami előttem van kép a fejemben.

Egy hegység, ami a gondtalan semmiben van fent. Ahol minden jó és nyugodt. A nászutónkon láttam ezt a hegyet, ami varázslatos volt. Esküvő után, én nem külföldre vágytam ki, ha nem ide a hazámba, egy gyönyörű kis vidékre. Ami távol van a nagy város zajától, sürgésétől, a negatív gondolatoktól. Így hát elvitt engem életem legszebb hetére. Nem zavart senki, csak mi ketten voltunk és a természet csodái. Egy kis modern nyaraló, de légkondicionáló akkor se volt benne. Mindent sajátosan csináltunk. Egy tó volt közvetlen mellettünk, ahol horgásztunk, csonkáztunk. Emlékszem még hajós játékot is raktunk össze, ami távirányítós volt és a vízen ment. Imádtam minden egyes pillanatát ott. Nyári meleg idő miatt a vízipisztoly csaták, a kerti főzések, medence vagy az éjszakai csillagnézés. Nem unatkoztunk ott egy percet sem, hiszen csak mi voltunk ott. Ő, én és a sok szenvedélyes idő. Ha nem éppen tárgyakkal foglalkoztunk, akkor csak egymást érintettük, csókoltuk.

De sajnos, egyszer minden véget ér. Ahogy annak a pillanatnak is. Három éve vagyunk házasok és minden évfordulón vissza megyünk arra a mesés helyre. Azzal szemben van az a gyönyörű hegység.

24 éves omega létemre, nagyon is boldog és jó életem van. A környezetemben minden meg van és nem szenvedek hiányt, az Alfám biztosít nekem mindent. Kim Taehyung a nevem, omega férfi és férj. Nem vagyok szerintem annyira érdekes személy. Hajam színe eltér a normálistól, szürke színben pompázik fejtetőmön. Szemeim sötét barnák, az alkatom mint egy omega nőnek, férjem szerint még jobb is. Külön mindig kitér a kerek fenekemre és hogy, milyen is gyönyörű egy teremtés vagyok. Nem vitatkozom vele, mert elveszteném a csatát. Meg persze, nem egyszer akart rossz dolgokat művelni velem egy alfa. De szerencsére mindig megtudtam magam védeni, vagy jött valaki.

Csak azután fejeződtek be ezek a dolgok, hogy férjem megjelölt. Nagyon aggódott értem és nem tud minden pillanatban velem lenni, és mivel már hosszú ideje együtt voltunk, megengedtem neki. Bíztam benne, bíztam benne hogy ha megjelöl és hozzá leszek kötve, akkor minden jó lesz. Boldog leszek vele életem végéig és nem bánom meg.

Jeon Jungkook, az én férjem és szerelmem. 25 éves, haja mint a holló, szemei sötétebbek az enyémeknél is, pedig nekem sincsen világos szemem. Arca, mint egy igazi férfinak, félek ha arca vonalán végig húzom az ujjam, esetleg elvágom vele. Vállai szélesek, viszont dereka vékony, a lábai teli van izommal, mint mindenegyes testrésze. Mindennap edz, nincs olyan hogy kihagyna egyet is.

Nem is áradozok a kedvességéről és odafigyeléséről. Mindenki azt hinné kívülről, hogy egy rideg, érzéketlen, tuskó alfa. De ő más. Ő mellettem van, ha a legnagyobb szükségem van rá. Ő meghallgat, elmondja a sajátos véleményét. Félt engem, véd és minden erejével azon van, hogy nekem a legjobb legyen. Ő a legcsodálatosabb férfi az egész világon.

Persze van, hogy néha összekapunk apróságokon. De szerintem ez az egészséges, néha kell egy kis vita, hogy azután még erősebb legyen a kapcsolatunk.

Befejezem a festményem, ecsetemet és festékeket lerakom a kis asztalra. Végig mérem az egészet, szívem egy kis darabja van előttem. Felkelek, megfogom az újdonsült festményem és a teraszra kiviszem. Kezd le menni a nap, este hét óra van. Kezdünk átmenni a nyárba. Kicsit kint maradok és a gyönyörű égboltot figyelem, ahol azután eltűnik a nap. A színek mesésen játszódnak a fehér égbolton.

Kis mosollyal az ajkaimon hagyom el a kinti részt, egyenesen a fürdőbe veszem az irányt. Hatalmas kádba vizet kezdek engedni, a megfelelő hőmérsékleten és kedvenc tusfürdőmből nyomok bele. Nem tudom minek ekkora kád, de Jungkook szereti, ezért nem szólok érte neki. Ha úgy vesszük, amúgy is milyen magas és hatalmas. Nálam három fejjel magasabb. Na meg ő egy alfa, testalkata nem olyan apró és törékeny, mint az enyém.

Leveszem a festékes ruhámat, ami csak egy fehér lenge ing. Beleülők a félig megtelt kádba és elfekszem benne kényelmesen. Szemeimet lehunyom és átadom magam a pihenésnek. Nem dolgozom már, csak itthon festek magunknak. De férjem az irodájába is akasztott ki párat, meg rendelőjébe. Pár kiállításra is eltudom vinni műveimet, de jobban szeretek magamnak festeni. Régen egy kávézóban dolgoztam, de nem tetszet alfámnak. Nekem sem annyira, hisz sokan rámásztak és azt hitték, hogy egy omega -férfi kurva vagyok. Szerettem ott dolgozni, de a vendégek nem mindig voltak jók. Felmondtam.

Férjem omega orvos, ami annyit jelent, hogy ha omega vagy, hozzá jársz megnézetni magad, hogy minden rendben van-e veled. Meg persze, ha terhes vagy, olyan mint egy nőgyógyász, vagy is az is, de úgy-e férfiak is vannak.

Sokszor nem szeretem mikor, sok illat van rajta a páciensei miatt. Főleg akik egyedülállók és nem állítsa meg őket a gyűrű. Az ilyenek, nem hiába estek teherbe vagy fognak, csak a szegény gyereküket sajnálom.

Orromba szökik a  kellemes fenyő illat. Szemeimet kinyitom és csillogó íriszeimet, végig vezetem meztelen alfámon. Felülők és kicsit előrébb megyek, hogy kényelmesen mögém férjem, amit meg is tesz.

Ahogy beül, magához húz és fejemet maga felé fordítva, tapad ajkaimra. Csókja érzéki és birtokló. Nyelve átsiklik az én szájüregembe, és felfedezi egész számat.

Levegőhiány miatt vállunk el egymástól, szaporábban véve a levegőmet, miközben csillogó szempárjával szemezek.

- Milyen volt a napod?- kérdezi meg és hüvelykujját végig húzza alsóajkamon.

- Mint mindegyik.- válaszolom szűk szavúan.- Festettem. Neked milyen volt?- érdeklődöm.

- Elenával már alig bírjuk.- sóhajt.- Egyre többen akarnak hozzám járni.

- Amilyen jó szíved van, te pedig mindenkit kezelni akarsz.- fejezem be.

- Kell a plusz pénz is.- fordulok most már meg teljesen, mert nyakam kezdet fájni.

- De minek?- ráncolom össze szemöldököm.- Plussz pénzre nincs szükségünk, megvan mindenünk. Egyre többet vagy a munkahelyeden, mint itthon.- fejezem be.

- Sajnálom.- söpör el szememből egy hajtincset. - Igazad van, de nem szeretnék mindenkit elutasítani és cserben hagyni. A plussz pénz pedig, csak nekünk jó. - fejezi be, de a kérdésemre nem kapom meg a választ és úgy érzem, nem is fogom.

- Pénteken érj rá.- bújok mellkasába.- Yoongiék meghívtak vacsorára.

- Ott leszek.- puszil hajamba.

_______________________________
Sziasztok Tiglánok🐯❤️
Szóval említettem, hogy nagyon lapul bennem még egy könyv. A részeket elkezdtem írni, Draftba és annyira imádom írni, hogy úgy döntöttem publikálni fogom.

Remélem elnyerte tetszésetek✨❤️ További szép hajnalt🌌

You✔︎𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora