Super Junior'dan

770 76 6
                                    

Herkese merhaba .. YuX grubunun maknae'sı Lia ; bana bu kamerayı getirdiğinde çok garip hissettim . Evet ayrılan çok üyemiz oldu şirketimizde .. Exo'dan , Snsd' den , Suju'dan .. Eski dağılan gruplar bile var ama kimse Dae kadar kalıcı bir iz bırakmadı sanırım . 
O herkesi güldürürdü , her ne kadar kendi gülmese de .. İnsanların mutsuz olmasını istemezdi .. Karamsar bir kızdı belki ama Suju yurdunu basarak su savaşı başlatması çok güzeldi .. Bir haftadır o yok ve şirketin üstünde sessizlik var . 
Saçma bir kaç kelime bağırıp gülen ve güldüren birileri gerçekten eksik . O ve Chen ... Başından beri birbirlerinden uzak durmaları lazımdı .. Umarım geri döner ve neşemiz tekrar nefes alır . 
Seni özledik Dae .. Hemde fazlasıyla ... 
(Kyuhyun)
***
Oh ... Şey ... Avv .. Merhaba .. YuX grubunun sevimli kızları .. 
Dae 'nin ayrılması üstünden bir hafta geçti .. Kimse grubu dışında hareket etmiyor .. Aslında ilk iki ayda ki konserler iptal edildi .. 
Dae 'nin ayrılışı üstüne Lee Soo Man sunbaenim henüz bir açıklama yapmadı .. Aslında en çok etkilenenler arasında o da var .. Soo Man sunbaenim ve Dae çok yakındılar . Sunbae ne zaman mutsuz olsa Dae onu güldürürdü .. Şimdi ise sunbae sinirli ve üzgün .. 
Geri dönecek mi bilmiyoruz ama Dae'nin gelmesini istiyoruz .. Gerçekten değerli bir üye .. SM 'in komedyeni * buruk bir gülümseme * 
(Donghae)
***
Merhaba Dae .. Küçüklük aşkın seninle konuşuyor .. 
Hatırlıyor musun ? SM binasına debuttan sonra ilk adımı attığında beni görmüş ve ' çocukluk aşkım ' diye üstüme atlamıştın .. Sonra ise couple olmuştuk , yani hayranlar arasında .. 
Bana ' çatık ' derdin .. Anlamı ise 'azıcık sert bakmam' mış .. İşte o çatık seni özleri .. Çünkü senin neşen yokken ; SM 'in de neşesi yok , grubunun da neşesi yok ve çatığının da neşesi yok .. 
Evet aşk acı veriyor .. Kimi zaman bende hissetmiştim ama zamanla geçip komik bir anıya döndü .. Geri gel olur mu ? 
Gel ve çatığına sıkıca sarıl . 
(Siwon)
***
Merhaba YuX .. Nasıl olduğunu sormak kadar saçmalık yok ama nasılsınız ? 
Ben nasıl olduğunuzu anlayabilirim .. Çünkü Dae beni ' anlayışlı ayıcık ' diye çağırırdı .. Hatta kilolu olduğum zamanlar üzülmememi sağlayan bir diğer etken o olmuştu . 
Bana ' sen tombul yakışıklısın ' derdi . Her sabah onunla koşuya gider ve yoldaki hayranlara saçma espiri yapardık .. 
Chen olayı saçmalıktı . Ayrıca Chen'in yaptığı da büyük bir kaba .. Dae'nin acılarını biliyorum . Onlar daha yeni sarılmaya başlamışken Chen en büyük acıyı ona verdi . Aşık olmak suç değil belki ama acı verir .. 
YuX'a yardım edeceğim .. Dae'yi bulması için .. Ayrıca diğer üyeler konuşamıyorlar çünkü hepsi kötü hissediyor .. O yüzden bu kağıtları onlar yazdı .. 
Lütfen bunu izlediğinde bize ulaş olur mu ? 
(Shindong)
-Merhaba bebek .. Geri dön olur mu ? Ben seni özledim çünkü . (Sungmin)
-Sen beni bırakmaya cüret ettin ama ben seni bırakmıyorum tamam mı ? O yüzden geri dönecek ve bana dolu dolu Kore eti ısmarlayacaksın ! ( Eunhyuk) 
- Seni özledik ( HeeChul ) 
- Geri dönüp dönmemek senin kararın ama bu sessizliği senden başka kimse yok edemeyecek biliyor musun ? (Leeteuk) 
- Chen yüzünden bunu yapma .. Güzel anılar her zaman devam eder . Sende onları devam ettir ; bizimle birlikte .. (Ryeowook)
- Sanırım sadece geri dönmeni isteyeceğim ! (Kangin)
- Bizden de çoğu kişi ayrılmıştı ama toparlamak zaman alsa da güzel günler devam etti . YuX dağılamaz .. İnsanları güldüren bir grubun dağılması ya da bir üyesi ayrılması ; mutluluğun sönmesi demektir .. Geri dön lütfen .. ( Yesung ) 

3-2-1 Kayıt ✔ | ChenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin