Final *

803 84 3
                                    

Merhaba ile başlayacağım artık cümlelerime , çünkü akıllandım .. Ben değersiz değilim , ben insanları güldüren bir üyeyim .. 
Ne kadar canım sıkılsa da , ağlayacağım zamanlarda bile yanımda olan kişiler var .. Ailem olmasa bile onlar bana yetiyor ... 

YuX hep yanımdaydı .. Ben fark edemeyece kadar kördüm sadece .. Lia maknae bile olsa benden daha olgun davranıyordu , Epril unni ise ilk defa bu denli içten konuştu - içindeki meleği gösterdiğin için teşekkür ederim , Le unni ise beni mutlu etmek için elinden gelenin en iyisini yapacağını biliyorum .. 

Super Junior ah ben sizsiz ne yaparım ? ShinDong sunbae ; hadi yemek yemeye gidelim ve kilo alıp halıda yuvarlanalım .. Teşekkür ederim ; gülümsetiğiniz zaman da ağlattığınız için .. Sizi seviyorum çocuklar . 

Exo ve üyeleri ; teşekkür ederim .. Dinlemeden yorum yapmak gerçekten çok saçma , bende saçmayım , sarang .. 

Lee SooMan ... Kaptan nasılsın ? Küçük kızın geri dönüyor .. Saklambaç oyununda sobelendim çünkü .. 

Ve Chen .. Özür dilerim , dinlemeden senden ayrıldığım için . Yeniden ? Yeniden ve yeniden deneyelim .. Seni seviyorum .. 

Siz bunu toplu izlerken ben hala burada eşya topluyor olacağım ama kısa sürede dönüp sizinle olacağım .. Kendinize dikkat edin .. 
Sizin neşe kaynağınız geri dönüyor ^-^ 

- Özel bölüm yazmayı planlıyorum .. İki tane falan .. Bu zamana kadar okuyup desteklediğiniz için teşekkür ederim .. 
Chen ile naman sarangja ~ - 
-xoxo

3-2-1 Kayıt ✔ | ChenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin