14 Ocak

1K 98 1
                                    

Jongİn-ahh .. Mutlu yaşlar ,iyiki doğdun . 

Sen olmasan ne yapacaktık acaba ? Kim beni o saçma espirileri ile güldürecekti ? Kim Exo'nun yüzü olacaktı ? Kim Exo'nun sexy dansçısı olacaktı . Ben değilim , bana bakma ! Bakma diyorum ! 

Ne diyorum ben  ? 

Soruları cevaplarsan emin ol ki o soğuk BaekYeol espirilerine gülebilirim ve Exo'nun yüzü de Sehun olurdu  . Adam hiç gülmüyor ve Exo'nun sexy dansçısı da Lay Oppa olurdu . İşin aslı sen hala benim bozuntu bir Sunbae 'msin . 

Bugün senin gibi bozuk bir kamereyı uzun süre kayıtta tutucam . Aslında bozuk şey sana bizim meşhur grubu tanıtcam . 

2012 yılında saçma bir şarkı ile çıkış yaptık . Sen bizim tipi bir gör . Erkek gibi giyiniyoruz . Sonra bu şarkı ile yirmi dört konser verdik ve bu şarkı tutulmadı . Bir yıl daha staj eğitimi almak için ara verdik . Tabi 2012 yılında daha Lia grupta yoktu . 2013 yılı SM Town konseri ileXX şirketi konseri birleşmişti ve TS de eşcinsel bir grup çıkış yapacaktı . Lia'da bu gruptaydı ve dışlanıyordu . Henry Sunbae ile Le unninin düeti vardı ama Le unni hasta olduğu için gelememişti ve biz de Lia'yı sahneye çıkartmıştık . Sonra XX şirkettenayrılıp bizim şirkete ; YuX grubuna girdi . 

Kızın sesi inanılmazdı falan filan . 2013 de In Front Of The Mirror adlı şarkımız ile çıkış yaptık ve tutulduk . İkiyüzden fazla konser verdik ve bayağı bir ödül aldık . 

Neyse ; Le unni grubun lideri ve ana vokali . Lia nota çıkmıyorsa , o çıkıyordu . 

               Epril unni grubun ana dansçısı ve rapçısı . Bizden daha çok stajerlik eğitimi aldı . 

              Ben grubun en gereksiz rolünü oynuyorum . Az söylerim , dans ederken arkadayım , sanırım ben özürlüyüm .

             Lia ise maknae , ana vokal , ana dansçı , grubun popileretisini çıkartan , Baek'in sevgilisi falan falan . Bu kıza gelen düet oranları tavan yapmış durumda . Exo'dan Chen - Baek - D.O-Lay.. BTS 'den Jungkook-Rap Monster-Suga-Jimin.B.a.p 'dan Bang -Zelo . Daha saysam bitmez . Ah seni sevmiyorum ufaklık . 

Her neyse . İyiki doğdun Kai !! Ve görüşürüz !!

- Lia ve Baek ile ilgili de bir hikaye yazmak istiyorum ama emin değilim . Neyse diğerleri bitsin de onu da yazarım ^^-

3-2-1 Kayıt ✔ | ChenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin