Herkese merhaba ; ben YuX grubunun lideri Le ..
Özürlerimi bırakarak bu videoyu çekiyorum . Aslında Dae' nin özel hayatını anlamak mümkün değil o yüzden bende çektiği videoları izledim .
Düzeltmem gereken şeyler var sanırım :
1- Dae ; Lia' nın da neredeyse hiç soylemedigi şarkılar var . Örnek olarak Lia 'nın tanıtım videosu Hate You da kız sadece ' senden nefret ediyorum ' diyor ve kısa bir cümle söylüyordu .
2- Baek ve Lia 'yı kıskanma . 2013-2014 yıllarında Lia neredeyse gruptan ayrılıyordu ve Baek ile az kavga etmediler . Onların yaşadıklarını yaşamak istemeyiz değil mi .
3- Senin sesin kötü değil ve sen gereksiz değilsin . Şarkı söylerken sesin çok ince çıkıyor ve bu seni çok sevimli yapıyor .
4 - Chen sanırım seni seviyor . Ona bir hak ver .. Bu kadar nefret dolu olma . Anı yaşa ...
5- seni seviyorum karamsar üye .. Ayrıca sen gereksiz değilsin bunu unutma .. sen olmasan YuX da olmazdı . Bu tüm grup için geçerli .
6- Erkeklere bu kadar düşman kesilme .. Ve biliyor musun ? Sanırım .. Hayır bence yüzde beş yüz eminim ki KyungSoo ' ya aşık oldum . O gözleri çok seviyorum .. Acaba ikinci bir şansımız olur mu dersin ?
Liderin olarak seni seviyorum . Bunu unutma .. Belki bir ara tekrar kayıt yaparım .. Görüşürüz ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3-2-1 Kayıt ✔ | Chen
ChickLitMerhaba Chen . Sanırım senin dediğin çıktı ... Ben sana Aşık oldum ! Üzgünüm .. @-xoxo-kk / 3-2-1 Kayıt / Tüm hakları saklıdır!