YuX'dan

720 83 3
                                    

Dae unni . Bunu izleyeceğini biliyorum , geri döneceğini biliyorum , benimle uğraşmaya devam edeceğini biliyorum .

-Lia .. Bebeğim onun bunu izleyeceği bile malum .

Menajer oppa . Chen' in yaptıklarından dolayı o gidemez anladın mı ? Gidemez . O olmadan YuX olmaz . Benim en büyük destekçim o iken , o giderse ben olamam . O geri dönecek . Grubumla veya grupsuz onu her ülkede arayacağım .

Unni duydun değil mi ? Seni bulacağım ve beni ağlattığın kadar sana işkence edeceğim . Lütfen ...

***

Merhaba Dae . Chen'in yaptığı şeyler , senin ona aşık olman ve bu kez fazla acı çekmen . Herşey üst üste geldi biliyorum .

Annen , baban , kardeşlerin , grubumuz ve Chen .

Geri dönmeni isteyeceğim , Chen olmadan da yaşam kurabiliriz . Çünkü biz YuX'suz ve sen bizim herşeyimizsin .

Mutlu olan anılarımızı silmek zorunda değiliz .

Bunu izle ve geri gel . Seni gerçekten çok seviyoruz .

***

Merhaba bebeğim . Belki seninle abla kardeş gibi konuşmam lazım ama yapamıyorum . Gözyaşlarım , sözcükler ... Hepsi birbirine dolanıyor .

Dört gün geçti ve senin özlemin tüm şirkette yankılanıyor . Sen sandığın kadar değersiz değilsin çünkü .

Epril olarak değilde bir başkası olarak seninle konuşmak isterdim ama olmuyor . Lütfen geri gel olur mu ?

***

Merhaba küçüğüm . Menajer hyungun olarak da , her birinizin üvey babası olarak da seni bulmaları için yardım edeceğim .

Üzgünüm ufaklık ama herkes seni özledi . Sana ne demiştim hatırlıyor musun ? Aşık olmak acı verir .

Evet küçüğüm . Sende şu an acı çekiyorsum ama hepsi geçecek . Buraya gel ve üyelerin ile yaranı sar .

3-2-1 Kayıt ✔ | ChenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin