Chen'den

757 79 3
                                    

Bu son kayıtmış .. Ve bana hak tanınmış .. 
Yanlış anladın .. 

Beni o şekilde gördüğün gün ' Seni sevmiyorum ' sözlerinden dolayı kalbimin acıdığı gündü .. Sana tüm kalbimle yemin derim ki çok fazla içmiştim ve o kız yaptı ne yaptıysa ... 
Ben sadece çok içtiğimi hatırlıyorum sevgilim .. Sana yemin ederim ki ! 

Eğer beni sevdiğin söyleseydin seni kollarım arasından asla uçmana izin vermezdim .. 

Sadece ağlıyorum geceleri , sessizlikçe çığlıklarımı yankılatıyor ve hiçkimse ile görüşmüyorum .. Dolan gözlerimi her seferinde siliyorum ama onlar yine doluyor .. Bir ay oldu .. Sensiz geçmeye devam eden bir ay .. 
Zayıfladım ve açlıktan ölmek istiyorum .. Beni asla dinlemeyeceğini biliyorum .. Ben olsam bende dinlemezdim .. Geri dön .. Benim için değil .. 
Grubun için ! 
Sen geri döndüğünde asla sana görünmeyeceğim . Sadece geri dön olur mu ? 
Sadece senin sahnede şarkı söyleyişini duysam da yeter bana , eski kayıtlarını izleyip ağlamaktan daha az acı verir .. 
Nerede olduğunu bilmemek , canım hala benim gibi yanıyor mu bilmemek beni üzüyor sevgilim ... 

Sana aşık oldum .. 
Aşk aptallar içindir ve ben aptalım .. Senin kanatlarını kırıp uçmanı engelledim .. 
Sende aptalsın . Gittiğin gün beni sevdiğini öğrendim .. Lia bana vurduğu zaman beni sevdiğini öğrendim .. 
Lee Soo Man bana kızdığında senin beni sevdiğini öğrendim .. 

Geri dön bebeğim .. Lütfen ! 

3-2-1 Kayıt ✔ | ChenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin