1. BÖLÜM

1.3K 45 4
                                    

Erkekler büyüdükçe olgunlaşmazlar, yalnızca boyları uzar.

-Leo Rusten

Uyandığımda... Pardon, uyanmak için zorlandığımda, her zaman olduğu gibi yine İşsiz Kuzenim Gizem'in yine kendisi gibi işsiz bağırışlarıyla mağdur olmuş gözlerimi açmaya zorladım.

Hayır, bilmiyomuydu ki benim Panda kardeşlerim gibi gün boyu uyuyabildiğimi. Neyse, madem uyandım, e ozaman benimde yemek yemem lazım, çünkü Panda* olmak bunu gerektirir :B. Ve benimde hayatımdaki asıl amacım bir Panda olabilmek. Çünkü ben bir PandaTeam'ım**...

Pandaların hayat felsefesi ; 1-Uyku, 2-Yemek, 3-Yalnızlık*** olduğundan, dolayısıyla benimde hayat felsefem ; 1-Uyku, 2-Yemek, 3-Yalnızlık (Millet ben Nisan-Mayıs aylarında da yalnızım :/)

Gizem'in salak bir şekilde kolumu çekiştirmesiyle PandaTeam düşüncelerimden ayrıldım.

''Atilla! Kalk kuzen, daha Devletin**** için önemli kararlar alacağız!''

*Pandalar, çok tembel hayvanlardır ve günün uyumadıkları zamanını sürekli yemek yiyerek geçirirler.

**Panda hayranlarına verilen isim.

***Pandalar, Nisan-Mayıs ayları dışında yalnız dolaşırlar.Çünkü Nisan-Mayıs ayları çiftleşme zamanlarıdır.

****Atilla;Asya Hun Devleti zamanında yaşamış ve Atilla Dönemini yönetmiş bir yöneticidir. Zamanında Roma'yı yıkmıştır ve Avrupalılar tarafından ''Tanrının Kırabacı'' lakabını almıştır ve onun '' Tanrı tarafından kendilerini cezalandırmak için gönderilen bir kişi.'' olduğuna inanmışlardır.Savaşmaktan hoşlanan aynı zamanda adaletli ve iyliksever biridir. Hatta Atilla'yı ziyaret eden bir Roma tarihçisi olan Priscus onun için şunları demiştir...

''O, tüm dünyanın ondan ürkmesi için doğmuş ve tüm kavimleri sarsmıştır. Herkes onun hakkında duyacağı dehşet verici bir haberin kendisine ulaşacağı korkusu ile yaşamıştır. Misafirleri altın ve gümüş kadehten, o ahşap bardaktan içmektedir.''

Bir Pandanın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin