4. BÖLÜM

376 21 3
                                    

Amudakalkanpandanın ağzından:

- 2 Hafta önce

Odamda Mertcanla beraber otururken Miley'nin instagram hesabındaki fotoğraflara bakıyordum.Daha sonra bir fotoğraf gördüm; Miley duvarda twerk yapıyor.

Sonra ''Mertcan kanka bana bak.'' deyip yatağın yanındaki duvarda twerk yapmaya başladım.-Şimdi gözlerinizi kapayıp veya kapamayın,gözlerinizi kaparsanız okuyamayacaksınız ve hayal edemeyeceksiniz, yine zehir gibiyim, neyse düşünün şimdi bir panda duvarda twerk yapıyor.- (beceremedi)

Mertcanla beraber anırırken Mertcan birden sustu.Ben kafamı kaldırdım.

Annemin arkadaşının kızı Neşe, küçük kardeşi Ramazanın elinden tutmuş bizi seyrediyorlar. O sırada Mertcan beni videoya çekiyormuş ve 2 gün önce aldığım telefonda eşofmanımın cebinden düştü. Oh mis...

İşin en bok tarafı Neşeyle aynı yaştayız ve benden hoşlanıyormuş.Kızın bakışlarını görünce, öyle ağır bir küfür ettim ki Cehenneme VIP bileti kazandım gibime geliyor.

Bu rezil durumda ne kadar kaldık bilmiyorum ama ben utançtan kafamı eğdim, birz sonrada sırtüstü yere düştüm. Güleyim mi, ağlayayım mı bilemedim.

Mertcana baktım, güldüğü belli olmasın diye garip garip sesler çıkarıyor, Neşenin kardeşide odadan kaçmış. Neşeye birşey söylemek için dilim varmıyor...

Miley yapınca çok seksili görünüyor ama bende işe yaramadı.

O olaydan Mertcanla bizi gay sanmış, bütün kız arkadaşlarına anlatmış bunu.(Bak pandaların duası kabul olur, Allah belanı versin!)

Yolda kızlar ne zaman Mertcanla bizi görse birbirlerine bakıp gülüşüyorlar. İnşallah düğününde adet olursunda gelinliğin batar Neşe. Allah belanı versin Neşe...

Neşenin ağzından.

- 2 Hafta önce

Atillaların evine gittik.Atilla, arkadaşı Mertcanla odasındaydı. Bende Atillayı görmek için kardeşim Ramazanı kapıp odalarına gittim, gitmez olaydım.

Atilla bir pandayı aratmayacak bir türde duvarda twerk yapıyor.

Bir süre sonra bizi fark ettiler. Atilla yine pandalığını konuşturup yere düştü. Ramazanda annemlerin yanına koştu, yavrum her gece bu sahneyi görüyor ki kalkıp ağlıyor.

E ve geldiğimde -hatta eve gelmeden-  hemen Atillanın odasından ayrıldığım gibi kızlara olayı anlattım. Sevdiğim insanın GAY olması cidden koydu.

Ya hayır o değilde bu iki gündür başımdan bela eksik olmuyor.

amudakalkanpandaya sevgilerle...

Seni Seviyoruz :)

Bir Pandanın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin