-Alfabenin bir harfi yüzünden yapma bize böyle :( Biz seni çok seviyoruz ''A''tilla
10 Yıl Önce
Gece tuvaletim geldiğinde, tuvalete gidip yapmaya üşendiğimden, birde karanlıktan korktuğumdan çişimi yatağa yapıyordum.(Üşengeçlik ata sporumuz!)
Annemde bunun için ''Çişin geldiğinde bizim odaya gel, ben seni götürürüm'' dedi. Bu uygulamayla bir iki ay güzelce yaşadık.
Sonra bir gece çok çişim geldi, emanetin ucunu tutarak paytak paytak gittim annemin odasına.
Zaten göt kadar bi şeydim o zamanlar, annemler ayak seslerimi duymamış. Kapıda biraz aralıktı, gircektim, giremedim. İçerden inleme sesleri geliyordu, tırstım kapının aralığından baktım.
Annem altta, babam üstte...
O zaman ki çocuk aklıyla, babam annemi öldürüyor zannettim, korkudan odama geri kaçtım.
O olayın verdiği şok ve annesiz kalacak olmanın acısıyla elimle tuttuğum emaneti unuttum. Ağlamak için ellerimi salıp yüzümü kapattım.
Tam o anda benim bacakların ordan ŞAARRRRRRRRR diye bir ses geldi.Benim tırtıl suyu boşalttı...
Ama o nasıl bir işemektir. Nigara Şelalesi benim yanımda bir hiç.
Bu olaydan sonravkorkudan her gece ayıcıkla yattım.
Günümüz
Amudakalkanpandanın ağzından
Sabah kız arkadaşımın telefonumu aramasıyla uyandım.Beni evine çağırdı, tabi bendde kabul ettim :B kabul etmeyip de ne yapayım ki ?
Akşama doğru evlerine gittim. Koltukta uzanırken -uyumamak için kendimi zor tututyordum çünkü PandaTeamlar günde en az 12 saat uyumalılar ve ben PandaTeam olduğumdan dolayı uyumam gerek. YAŞASIN PANDATEAM!- bu kız aynı babamın anneme yaptığı oturdu üzerime.
O an tüm anılar zihnimde canlandı.
Ben onun psikolojisiyle kıza bağırdım ''Abla elim kopsun ki, 31 çekemiyim ki erkeklerden hoşlanıyorum valla!'' diyip ordan kaçtım.
Ben valla malım aq sıçtım sıvadım. Tüm karizma boydan boya çizildi.
Kız arkadaşın ağzından
Anemler bu akşam evde olmayacaklarını söyldiğinde bende hemen ''A''tillayı -benim tatlı Pandamı- bize gelmesi için aradım. O da kabul etti.
Akşama doğru eve geldi, baya sohbet muhabbet falan, herşey güzeldi. Ta ki bu koltukta uzanırken üstüne çıkıp oturunca ''A''tilla pandalıktan çıkıp ayı olmaya karar verene kadar...
''Abla elim kopsun ki, 31 çekemiyim ki erkeklerden hoşlanıyorum valla!'' diye bağırıp evden koşarak çıktı.
Yemin ederim bu çocuk gerizekalı, hem ABLA diyor hemde evden koşarak çıkıyor.
Aynı yaştayız biizz, bu neyin kafası yhaa .s.s (Temsili türk kızlarımıza sefgilerle asdfghjkl)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Pandanın Günlüğü
HumorTanıtım Yeni Başlayanlar İçin Erkek Anatomisi Set Arkası ! Kızlarımızın ağzından @amudakalkanpanda Bu kitap bir anti kitabı değildir,aksine hayran kitabıdır ve AmudaKalkanPanda'nın yavuklusu tarafından eğlence amaçlı yazılmaktadır. Mal Mal Yorumlar...