9. BÖLÜM

342 22 0
                                    

Amudakalkanpandanın Ağzından:

Bir defasında kız arkadaşımdan birisi eve gelmişti. Gece bizde kalıcaktı.

Kızda temizlik takıntısı varmış. Odamı görünce kısa süreli bir kalp krizi yaşadıktan sonra -panda yuvasından bahsediyoruz s.s- manyak gibi toplamaya başladı.

1 saat sonra, pandalığım gereğince acıktım ve kıza söyledim. O da bana patates kızarttı. O odayı toplarken bende yatakta oturup patetes yiyerek onu seyrettim.

1 saat sonra, yemek te yediğime göre artık uyumalıyım mantığıyla tabağı baş ucuma koyup yattım.

Sabah 6:25'te uyandım çünkü kıçımda vıcık vıcık bir şey vardı. Yorganı kaldırınca yatakta kırmızı bir şey gördüm.

Ben REGL olduğumu sanıp bağırmaya başladım. Kızda yanımda uyuyordu ''Noluyor yaa.'' diyip kalktı, bende olayın gerginliğiyle ''Sussana kadın!'' diye bağırdım.

O gün yataktan kalkmadım ve 12 tane doktoru arayıp regl olduğumu söyledim. Bir tanesi küfür edip yüzüme kapattı. Bir kaç tanesi randevu vermeye çalıştı -bulmuşlar benim gibi bir pandayı bırakmak istemediler tabi-. Bir tanesi çok ilginç bir vaka olduğumu söyleyip evime gelmeye çalıştı.

Bir kaç saat sonra, ben yatakta umutsuzca otururken kız yanıma geldi ''Ya ketçap kokuyor burası.'' deyip beni yataktan zorla kaldırdı. Eşofmanımın arkası bacaklarıma kadar kirlenmiş.

Meğerse gece uyurken ketçabı dökmüşüm, bir de üstünde eşelenip sıçmış sıvamışım.

Sonra yattığım yeri yaladım ''Harbiden ketçapmış lan.'' deyip banyoya gittim.

Çıktığımda kız, yatağı temizlemiş evden çıkıp gitmiş.

Yatağını yalayan biriyle bende çıkmam haklısın...

Sonra bir daha hiç görüşmedik, mesajlarımada cevap vermedi.

Kız Arkadaşlarından Birisinin Ağzından:

Bir defasında Atilla'nın evine gitmiştim. Gece onlarda kalıcatım.

Odasını görünce pardon, pandaların yaşadığı bambu ormanlarının aynısı, çocuk doğal yaşam alanını özlüyorsa... Neyse kısa süreli bir kalp krizi yaşadıktan sonra odasını toplamaya başladım.

1 saat sonra, Atilla, en iyi becerebildiği ve en çok yaptığı yemek isteme yeteneğini gerçekleştirdi. Bende gidip bambu özlemiştir diye patetesleri kısa boylu bambular şeklinde kesip kızarttım.

O patetesleri yerken bende odasını topladım.

1 saat sonra, pandaların yaptığı gibi yemek yedikten sonra uyudu. E tabi oda haklı pandalık doğasında var.

Sabahın, 7 sularında Atilla bağırmaya başladı, bende uyanıp ''Noluyor yaa.'' diye sorunca, bana ''Sussana kadın!'' diye bağırdı.

Atilla o gün yataktan kalkmadı, bende pandalığındandır düşüncesiyle rahatsız etmedim.

Bir kaç saat sonra Atillanın yanına gittim, yatağın tarafı o kadar iğrenç ketçap kokuyordu ki ''Ya ketçap kokuyor burası.'' deyip Atilla'yı zorla yataktan kaldırdım. Eşofmanının arkası bacaklarına kadar kirlenmiş.

Sonra Atilla yattığıı yeri Miley Cyrus edasıyla yaladı ve ''Harbiden ketçapmış lan.'' deyip banyoya girdi.

Bende yatağını temizleyip evden çıktım.

Sonra bir daha görüşmedik, mesajlarınada cevap vermedim, veremedim. Çünkü hr msj attığında klp krzndn (krizinden) gdyrdm s.s.s...

Yatağında yemek yeyip sabah çarpılanlara sevgiler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Pandanın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin