günler, aylar ve hatta yıllar o kadar çabuk geçti ki... bizlerin yerini çocuklarımız birer birer doldurmaya başladı... Tıpkı eskiden hayal ettiğim gibi bir kız çocuğum iki oğlum ve şirin bir hemstırım vardı artık... hepsine gayet güzel bakabiliyordum... Hatta belki de üç oğuldur... çünkü bazen ne kadar bana yardımcı olduğunu düşünsem de Adrien gerçek bir çocuk gibi...Hatta öyle ki minik hugo'm bile bana daha büyük biri gibi görünüyor bazen...
Öte yandan... Alya ve Nino'nun iki çocukları oldu... Hatta Chloe Nathaniel ile evlendi ve onların da çocukları oldu... kızıl saçları Nath'i andırırken tavırları biraz Chloe'ye benziyordu... Tek farkla beni oldukça fazla seviyordu küçük kızıl cadı... Kim ve Kaila ise birlikte yurtdışına çıktılar ve uzun süredir ortada yoklar... Bize ise sadece küçük notlar yazıp yolluyorlar o kadar... Ama o küçük notlar ile şunu söyleyebilirim ki onlar gerçek mutluluklarını çoktan buldular... Tıpkı bizim gibi...
" Size de kart geldi mi, Alya?"
"Kim ile Kaila'dan mı? "
"Evet."
"Geldi. Evleneceklerini söylüyordu en son. Çok ta mutlu gibiydi yazdıkları..."
"Aynen... Umarım mutlu olurlar hep.."
"Umarım."
"ee ne yapıyoruz..."
"hepberaber Aile fotoğrafımızı çekeceğiz... Sonuçta hep piknik yapmıyoruz..."
"haklısın... Hadi o zaman... Çocuklaar buraya gelin hepiniz.. "
" Peki annee.. "
"Efendim Mari teyze?"
"fotoğraf çekileceğiz. Geçin öne Hadi"
"Adrien hadi siz de."
"tamam tamam geldik.."
"1,2,3 peynirrr!!!"
...son...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Davetsiz Aşk
Fanfictionüniversiteye geçen mucize kahramanlarının hiç beklemediği biri ortaya çıkar.. ve yepyeni bir düşmandan sonra.. inanılmayacak olaylar olacaktır...