"Anne!!"
"D-dur. Kim annen senin nerede söyle götüreyim seni. "
"Anne ben Emma!"
Bu kız neler söylüyor böyle. B-ben, bana anne diyor. O benim kızım ise "babası kim?"...
"Baba!! " Adrien'a mı sarıldı o baba diyerek!?? "Neeeee????"
Kıpkırmızıyım sanırım ama bu normaldir belki de değil mi?...
"Baba benim adım Emma. Ben senin kızınım." "Sizin kızınızım."
"Biz?"
"Sen de kimsin? Benim çocuğum yok ki."
...
...+Adrien'ın bakış açısından...+
-Bir saat sonra Adrien'ın evinde-
"Y-yani gelecekte b-ben Mari ile evleneceğim öyle mi diyorsun?"
"Evet!!"
Marinette'e baktığım zaman yüzünü başka bir yöne cevirmiş olduğunu gördüm. Ve tuhaf bir şekilde yüzü domates gibiydi. Ona baktığım sırada aklıma uğur böceği geldi. Ben hiç öğrenebiliyor muydum ki onun kimliğini...
"Emma! Sen eğer gelecekten geliyorsan belki bunu biliyorsundur?.. Uğur böceğinin kim olduğunu öğrenebiliyor muyum?"
"Aslında evet... Sonuçta onunla evleniyorsun."
Emma bunu söylediğinde Marinette koşarak dışarı çıkmıştı. Bu durumda b-b-ben uğur böceğiyle evleniyorsam... "Marinette ve Uğur böceği aynı kişiler mi???"
Bunu sanırım bağırarak söylemiştim. Çünkü Alya Nino ve Chloe de şaşırmıştı. Hatta Chloe "Ben bunca zamandır bana yardım etmeye çalışan kişiye mi zorbalık yapıyordum??!!" Diyerek ortalıkta dönüyordu... Odadan çıktım.
Koşarak Marinette 'in yanına gittim....
+Emma'nın ağzından+
Annem ve babam dışarı çıktığında Chloe ablam, Alya ablam ve Nino abim benim yanıma geldi ve gelecek hakkında sorular sordular. Bense zaman paradoksunu önemsemeden anlatmış bulundum çünkü onlara ihtiyacım vardı. Nino abim ve Alya ablamın ikiz çocuklarını kurtarmama yardım etmesi gerekti, Chloe ablamın ise küçük kızını kurtarmama yardım etmesi gerekiyordu. Annem ve babamın ise Louis'i kurtarmama daha doğrusu kurtarmamıza yardım etmesi gerekiyordu.
Annem , babam ve diğerleri onlar.. onların yardım edebilecek güçleri yok geldiğim zamanda... Onlar derin bir uykuya dalmışlardı. Kardeşlerim ve sevdiklerim hepsi tek tek yaralanıyordu. Arkadaşlarımdan eminim bir kaç kişiyi bulabilirdim ancak onlar korkuyorlardır şimdi eminim...
Yeni kwamiler vardı. Benim kwamimde ise uğurböceğinin ve karakedinin güçleri vardı. Tikki ve Plagg'in güçlerine sahip çünkü ikisinin tek çocuğu kendisi. Çok sevimli ve çok akıllı. Adıysa Hime çünkü kendisi bir prenses. Mutlak gücü istediğim zaman kullanmamı sağlıyordu ancak bu korkutucu bir şey çünkü yakında belki ben hiç doğmayabilirim...
Gelecekte annemin ve babamın komada olduğunu öğrendiğinde anında sebebini sormaya başlamıştı Alya ablam ve Chloe ablam... Bense olayı anlatmaya çalışmıştım.
*Flashback*
-Yazarın Ağzından-
Uğur böceği ve kara kedi yeni bir düşmanla karşı karşıyaydı. Çocuklardan nefret eden bu düşman çocukları toplayıp bir gezegene yolluyordu. Kara kedi her zamanki muzip şakalarını kullanarak dikkati üzerinde topluyor uğur böceği ise arkadan saldırıyordu. O sırada iki küçük çocuk arkalarında belirir kostümlü şekilde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Davetsiz Aşk
Fanfictionüniversiteye geçen mucize kahramanlarının hiç beklemediği biri ortaya çıkar.. ve yepyeni bir düşmandan sonra.. inanılmayacak olaylar olacaktır...