01 "arkadaş"

632 34 1
                                    


01" Arkadaş"

"Marinettee!"

Üniversite'nin ilk günüydü. Sınıfıma doğru yürüyordum ki sesi duymamla ona doğru döndüm. "Alya". Ah resmen üstüme atladı ama...

Sınıfa doğru beraber gittik. O sırada ise sınıfımıza giren çocuk ile karşılaşınca gözlerim fal taşı gibi açık kaldı. Bütün zümrütlerden daha parlak olan yeşil gözlü, dünyanın en parlak olan sarı saçlı benim kalbimin tek sahibi olan çocuk, Adrien Agrest.

Yıllar önce ağlamamı sağlayan tek insan. Sınıfa girdiğimde aslında liseden tek o değil çoğu kişinin bizimle aynı yerde okuduğunu fark ettim. Rose, Juleka, Lila, Chloe, sınıfın maskot görevini yapan domates kafa Nathaniel.

Uzun zamandır kavgalı olmamıza rağmen ben artık Chloe'nin iyi biri olduğunu da düşünüyorum. Bu sene onunla iyi geçinme fırsatım olacağına inanıyorum.

Alya, Nino ile oturacağını söylediği için ben başka bir yere geçecektim. Adrien'ın yanına oturmayacaktım. Ve sadece onun ve Chloe'nin yanı boştu. Bu sebeble Chloe'nin yanına oturdum. Elimi uzattım.

"Chloe!"

Şaşkın bir şekilde bir bana bir de elime bakıyordu. Gülümsedim ve söze başladım.

"Arkadaş olalım mı?"

Şu an ne kadar tatlı durduğunu bir bilse keşke. Elimi tuttu ve gülümsedi.

"Tabii ki"

Acaba benimle arkadaş olmayı hep istemiş miydi? Yoksa sadece okulun zengin züppesi olarak mı takılmak istiyordu? Hiç bir fikrim yok. Ama yine de artık büyüdük ve o saçma kavga bir yere kadar. Geleceğimiz güzel olsun Chloe... 

Davetsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin