#01: Dükkan

890 59 12
                                    

- Waaahhh !! ♥ Ne güzel bir gün ?!!!!!!! Bekle, bekle, bekle... Bir şeyler eksik... Hmmmm... Ahh!! İki adet odun eksik bu odada!

Lucy, Natsu ve Happy'i aramaya başladı:

- Nerdesiniz...? Ahh. Bulamıyorum... Büyük ihtimal kuytu bir yerlerde uyuyup kalmışlardır. Neyse...

Kıyafetlerini giydi. Son bir kez daha onları aradı. Bulamayınca çaresiz loncanın yolunu tuttu. Yürürken:"Sanırım her uyandığımda yatağımda olmalarına alışmışım." diye düşündü.

Ama o da ne?? Natsu değil mi o ??!!! Lucy ona kızgın bir bakış attı:

- NEREDESİNİZ SEN YA ?!? İKİ SAAT SİZİ ARADIM EVDE !! AMA HAYIR... KABAHAT BENDE !! İKİ ODUNU EVİME SOKMAYACAK BİR BUBİ TUZAĞI FALAN KURMALIYDIM !! SEN NASI- ?? Natsu ??

Natsu Lucy'e dönüp bakmamıştı bile. Bir dükkanın tabelasına düşünceli düşünceli bakıyordu "Anna'nın Büyü Dükkanı" Ne olmuştu acaba ?? Hafifçe Natsu'yu dürttü.

-Lucy ?? Şey ben şey... Sadece bakıyordum. Ne de güzel bir isim seçmişler öyle değil mi? Tıpkı Lisanna'nın ismine benziyor. Hahahahahahahah !!!

- Natsu, tanıdığım en kötü yalancısın sen. Herneyse hadi loncaya gidelim. Kiramı ödemem lazım.*Aklına ev sahibesi gelir* Korkunç...

- Eheheh... Tamam...

- Bu arada Happy nerede?

- O Carla'ya balık almaya gitti.

- Hmmm... Anlıyorum... Tamam her neyse. Hadi gidelim! Laylalaylalaylay !!~

~ O sırada balık dükkanında ~

Happy ağzı sulana sulana balıklara göz gezdiriyordu:

- Hmmm... Acaba Carla hangi tür seviyordur. Sanırım benim favorimden değil. Ne zaman vermeye çalışsam almıyor çünkü. (Acaba tek sebep o mu Happy'cim ?? XD)........... Ben bundan istiyorum !!!


En Güzel Hediye - Fairy TailHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin