" Ben... Neredeyim...? AH.. Doğruya... Kayanın altında ezilmiştim... Başım... Huuh? Natsu? "
Lucy, kendine geldiğinde kendini loncanın revirinde bulmuştu. Yatağında da bir adet Natsu Dragneel.
" Ne kadar sevimli... "
Genç ejderha avcısının pembe daçları arasında gezdirmeye başladı elini. Ama aniden İçeri elinde kocaman bir kutu ilaçla Mirajane girdi:
-Ah! Lucy! Uyanmışsın. Geçmiş Olsun! Nasıl hissediyorsum ??
-İyiyim. Teşekkürler.
-Senin için çok endişelendik. *Natsuya bakar* Özellikle de Natsu. Ne kadar sevimli Öyle değil mi?!
-*kızarır* Sanırım öyle... Mira-san sana bir konuda danışmam lazım.
-Oh Tabii Lucy. Sor.
- Ben... Sanırım... Natsu'yu (YN: YÜRÜ BE LUCY!!)...--- !!
Lisanna pat diye içeriye girdi (YN: FAİL):
- Lucy! Şükürker Olsun ki iyisin! Geçmiş Olsun.
-Saol
Natsu yavaş yavaş uyanıyordu.
- Hmph...?? Lucy! Uyandın demek sonunda! Geçmiş Olsun!
- Çok saol Natsu. *kızarır*
Aklına kayanın üzerine düşerkenki sahne gelmişti Yıldız Ruhu Büyücüsünün.
" Keşke Natsu yanımda olsaydı "
Bunları geçirmişti.içinden o sırada. Sessizliği Lisanna bozdu:
- Hey Natsu! Gel Lucy iyileşene kadar görevlere beraber gidelim!
- NE ?!?!?!?!?!?!?!?
Ne yapıyordu bu kız. Lucy'nin yerini mi almaya çalışıyordu? Mirajane bile şok olmuştu:
- Lisanna! Ne diyorsun sen ?!
- Ne oldu ki? Sadece kocamla göreve çıkmak istedim?
- Kocan mı?!?!!!!!!!
- Ewwwettt! Sonuçta biz söz verdik ve evleneceğiz değil mi Natsu?
Natsu:
-HAYIR ! BEN ARTIK LUCY'LE TAKIMIM VE ÖZÜR DİLERİM AMA NE KADAR UĞRAŞIRSAN UĞRAŞ ONUN YERİNİ.DOLDURAMAZSIN !
- Hadi ama sadece bir seferlik. Hem Happy'i loncada balık ararken gördüm. Belli ki acıkmış.
- Asla!
- Hadi Natsu! Hadi! Hem Lucy izin verir değil mi?
Lucy hala duyduklarına inanamıyordu. Onların birbirlerine verdikleri sözün unutulduğunu zannediyordu. Natsu'yla arasında hiçbir engel olmadığını zannediyordu. Yanılmıştı:
- Şey...
- Bak gördün mü izin verdi! Hadi Natsu! Hem eğer benimle gelmezsen o sırrını Lucy'de dahil herlese söylerim.
Natsu:
- *kızarır, göz ucuyla Lucy'e bakar* YAPAMAZSIN !! SÖZ VERDİN!!
- SEN DE BİZİM EVLENECEĞİMİZE SÖZ VERDİN ?!!!
- AMA BEN LUC- ........ Tamam... Ama sadece bir seferlik... Tamm mı? Tamam mı Lucy?
Lucy, Natsu'nun zorda kaldığını farketti ve bir seferlik izin verdi. Lisanna:
- OLEYYY!! HADİ GİDELİM SEVDİCEĞİM!!
-LİSANNA!!!
İkisi gidince Lucy, Mira'yla odada kaldı:
- Eee Lucy? Bana bir şey soruyordun...??
- Boşver.
- Tamam o zamna. Ben gideyim sen biraz dinlen. Tekrar geçiniş olsun.
-Saol
Mira gittikten sonra Lucy dinlemiyordu. Aksine... Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
" Natsu... Yanlız bırakma beni... "