Lisa berjalan perlahan fikiran nya memberontak semua kalimat eunwo masih terngiang ngiang di kepala nya
Lisa:arhhh!
Lisa menjambak rambut nya ..kepala nya berdenyut kesakitan ..tubuh kurus lisa meringkuk menahan sakit yang tak ada banding nya ..
Hanbin dari kejauhan melihat tuan muda nya meringkuk di halaman belakang mansion langsung berlari segera mendapatkan tubuh kurus tersebut..
Lisa:arhhhhh!!sakittt!!
Hanbin: tuann?! Gwenchana!?
Lisa:sakitt..
Lirih lisa terpejam mata hazel nya mula mengabur tanpa aba aba ..
Hanbin yang melihat kejadian tersebut langsung mengangkat tubuh lisa menuju mobil .
Kerana sangat cemas hanbin tidak sempat memaklum kan orang yang berada di mansion tentang tuan muda mereka ..
30minit kemudian ...
Lisa dan hanbin sampai di hospital megah seoul korea ...
Hanbin mengangkat tubuh lisa menuju ke ruang emergency ...
.
.Jennie: honey?.. Kamu dimna?
Jennie mengelilingi mansion mencari suami tercinta ..tapi semua nya sia sia jennie tidak menemui keberadaan lisa ..
Ahjumma jung:pagi non jennie , ayo sarapan dulu ..?
Jennie: ah nde ...ayo ahjumma ..ahjumma elrio masih di mansion haraboji ?.
Ahjumma jung:nde elrio masih di mansion tuan bobby
Jennie:ah bgitu ..apa ahjumma melihat lisa?
Ahjumma jung mengeleng dengan senyuman manakala tangan nya sibuk menyedok nasi ke piring jennie ..
2 jam berlalu ..
Jennie masih mencari lisa mengelilingi kawasan mansion ..
Tiba tiba ponsel nya berdering memapar kan nama pemanggil iaitu hanbin .
Jennie: hallo oppa ?
Hanbin:jen ..kabar baik ..
Jennie :khabar apa?
Hanbin: tuan lisa ! Ingatan nya kembali pulih sepenuh nya!!
Jennie:ba-bagaimana kau tau oppa?? Aku bahagia!!hiks...
Kerana terlalu gembira hingga jennie menetes nya air mata nya ..
Hanbin: kami dalam perjalanan pulang nona , dalam 10minit lagi kami sampai
Jennie:ah baiklah oppa lekas lah.
Tut
Panggilan berakhir ..
Jennie melangkah masuk kedalam mansion nya tapi ada tangan mencegah nya masuk ..
Jennie: op-paa?..
Dengan wajah terkejut nya ..
Lucas: sayang kau wangi ..
Lucas dengan senyum smirk jahat nya memandangi tubuh jennie ..
Dengan kuat lucas mengheret jennie menuju ke kamar ..para maid semua nya tidak berani mencegah kerana keganasan lucas ..
Sedang kan para bodyguard tidak tau apa yang sedang terjadi di dalam mansion.
.
.
.
.
.
.
.6minit kemudian..
Mobil super mewah memasuki area mansion lalu parking ..
Lisa: hyung ..aku masuk duluan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love story(complete)√
Romance🔞👊 bagaimana jika dua insan yang seorang nya super cuek dan dingin , seorang nya pula sangat biasa biasa saja bisa dingin bisa manja bisa juga menjadi kochenggg eip kucing maksud thor, mereka dijodohin oleh orang tua mereka , dari awal nya saling...