Media'daki Benim.
Selam günlük. Bu seninle ilk tanışmamız. Ben kew. Devamını siktir etsen de olur.. konumuz bu değil zaten.
Aile başlığından sakın tribal aile cümleleri çıkaracağımı düşünmeyin çünkü ben dertlerimi açmayı pek sevmem. o zaman burası neden var kafan mı güzel de diyebilirsiniz ama olay o değil. bir insan günlüğe sadece dert de yazmaz. kendimden bahsedip hayatımı yazarım ha bu kitap yayımlanmadıysa da nasip kısmet
ben orta gelirli bir ailenin ilk çocuğuyum. Bir de bir küçüğüm var (9) Annem merhametli ve güzel bir kadın. Babam ise bazen biraz yobaz olmasına rağmen ileri görüşlü, müzik (çoğu kişi bilmese de) resim ve teknoloji alanlarında kendi çapında yetenekli bir adam.
kardeşim Ali de ben de annemin merhameti ve güzelliğini almışız ama babam sağolsun bana kalın kaş genlerini de vermeyi ihmal etmemiş ama adaletli davranıp bana sanat alanındaki bütün yeteneklerini de aktarmış. Ali mi?? ona da bilim ve teknoloji alanındaki merak ve eğilim kaldı.
bu bölümden sıkılanlar okumayabilir çünkü başlıktan da anlaşılmak üzere ailemden bahsettiğim bir bölüm.
benim ailem aslında 5 kişilik. Bir tane de tavşanım var. Tawşi. Adı tawşi yani... o benim canımın içidir. ayağına diken batsa geceler boyunca hıçkıra hıçkıra ağlayabileceğim tek varlık olabilir. Şuraya resmini bırakıyorum.. Nazar değdiren olursa gözlerini canım pahasına söker eline veririm uyandırayım..
Öhmm.. her neyse.. gelelim sadede.. kısacası ailem bu kadar. Hayattan çok şey istiyorum.. Marker seti.. Yeni bir gitar veya Grafik tablet falan filan ver ver ver ver ver allahım ver hesabı yaşayıp duruyorum işte.. Zamanla herkesi daha da iyi tanırsınız zaten.. hayatıma giren çıkan kim varsa bölüm bölüm yazarım bakalım kitap bitince hangileri yanımda??..
bu bölüm bu kadar a dostlar.. devamı da zamanla.. ve burada öyle kelime sayısı şu kadar olcak diye bir gayem de yok. sıkıldım mı bırakırım..