17 Ağustos

7 2 2
                                    

Selam millet. Kew yine aranızda sizlerle. Bu gün burada birini anlatmayacağım. Anlatmam gereken çok insan var ama hepsinin zamanı var. Bu gün size neler olduğunu anlatmaya geldim. Hayatımda değişenler neler?? Nasıl gidiyor falan..

Öncelikle aileden başlayalım çünkü en kısası o gibi duruyor. Ailemle bir sorunum yok. Bu aralar babamın işleri iyi gitmiyor ve iyice yaşlandı. Ona da hak vermek gerek çünkü kaç yıldır çalışıp bu aileye bakıyor. Sırasını birkaç aya bana devreder zaten.

Sıra okul bayatımda. Arkadaşlar bu yıl pandemi dolayısıyla okulumuz bize ümiversite stajını ödev olarak yapmamız için bir opsiyon sundu. Bu harika değil mi?? Hah işte o ödev için yapılan onaylama formumda sıkkntı çıktı ve ben kendime staj yeri aramaya başladım. Bu arada da tatile gittim.

Geldiğimde okuldan bir hocamla irtibata geçtim ve stajımı okulda yapıp yapamayacağımı sordum. Bana önceden kontejan dolu dese bile sonradan kontejan açılınca beni aldı ve stajımı okulumda yapmaya başladım. Şu an staj yapıyorum ama hocam (yağ çekmek gibi olmasın ama bu günce basılırsa hocam koocaman kalp) bizi sadece gerekli olan günlerde çağıracağını söyledi.

Her neyse bu badireyi de atlattığımıza göre.. sırada arkadaşlarım var. Hamit ve Abdullah kavga ettiler. Hemen anlatıyorum.. o gün zeynep ben hamit abdullah ve yasir toplandık oturuyoruz. Biz yasirle derin bir sohbetteyiz o ara abdullah hamit ve zeynep de bir konuşmada.. biz kafamızı bir kaldırdık hamitle abdullah birbirine girdi.

Her neyse hamit bu sefer "her şeyi ben yapmak zorunda değilim" mottosunda abdullahla konuşmamı istemedi ama o arada ben yasirle samimi oldum ve arkadaş olduk. Yasirciğim öpüldün beybisu

Şu an yasirle fazla samimiyiz.. bu güzel oldu.. bana arkadaş budalasıymışım gözüyle bakabilirsiniz ama öyle değilim sadece kalemim zayıf.

Her neyse.. aşk hayatımda sadece ouz var bebeklerim. İmkansız bir uzak mesafe aşkını bekliyorum anlayacağınız.. önceki bölümlerden birinde anlattım zaten her şeyi..

Bu gün bu arada ouza 2. Şarkımı yazdım. Ona bir süpriz hazırlıyorum amman aramızda amaaa... hadi siz yabancı değilsiniz size bir dörtlük paylaşayım..

Kafamın içinde bir kadın var
Her seferinde bir zulümü var
Benden istediği bir adam var
Keşke dediği bir aşkı var

Youtube kanalı açma düşüncem var. Bu aralar üzerinde çalışıyorum. Cover videoları çekeceğim. Şimdiden parçaları tam anlamıyla hazırlamaya başladım. Bana şans dileyin zaten yayınlarsam haberiniz olur.

Borç batağım ise daha farklı bir boyutta.. korkmayın büyümedi tam tersine küçüldü ama tam bitmedi.

Bakayım bakayım... hayatımda başka neler var.. ha bi de gecenin 3 buçuğunda kalkıp biber dolması gömçürdüm sonra neden löpçük löpçük kilo alıyorum...

Her neyse.. bu gün de bunları yazdım... ben kaçanze.. öptm.

GÜNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin