selam millet. üniversitemden bahsetme vakti geldi de geçiyor. Allah günah yazmasın bu günlükte ne kadar değmeyen insan varsa (ouz dışında) yazmışım ama her neyse.. konumuza dönelim. 12. sınıfımdan üni 1 in ortasına kadar 1 buçuk yıl Emirhan ile sevgiliydim. Daha önce Emirhandan bahsettim mi bilmiyorum ama bahsetmediysem de şu an bahsedicem..
üniversiteye ilk başladığımda Eşref diye biriyle tanıştım. İlk üni arkadaşım ve aramızdan su sızmazdı. Bir süre sonra ben bu iki kişilik grubumuza Kübra'yı da dahil ettim. Biz 3 kişilik bir gruptuk ve ben Emirhan ile sevgiliydim. O dönem Eşref ile Emirhanı tanıştırdım da. Emirhan da Eşrefle yakın arkadaş olduğumuzu biliyordu.
Eşrefin kız arkadaşı su ile araları çok değişikti.. bana kalırsa aralarındaki şey duygulu Fuckbodylik. Her neyse ben bu konuda yorum yapamam. Sonrasında birden bire bir şey oldu ve Eşref benden uzaklaştı. Ben ne olduğunu anlayamadan birbirimizden koptuk. Kübrayla baş başa kaldık hatta o zaman Kübra da anlam verememişti bu olana taa ki Eşref bana açılana kadar..
Eşref benden hoşlandığını söyledi ve bunları konuştuk. Ben ona bu dediğini unutabileceğimi ve arkadaş olabileceğimi söyledim. Bu arada Mert ile de konuşmaya başladık. O da artık bizim gruba dahil olmaya başladı..
Eşref bu sefer yerini Mert'in aldığını düşündü ama bu grup 4 kişilikti. onun yeri de eskisi gibi olabilirdi.. her neyse devamını anlatayım.. Emirhan bunu öğrendi. Eşref bizimle yapamadı ki zordu da zaten. Eşref ile aramızı açan şey boynunda morlukla okula gelip beni kenara çekmesi ve beni sevdiğini söylemesi oldu.
bir süre sonra biz Mert ben Kübra bir grup olduk. Sürekli beraber takılıyorduk ve Emirhanla aramızdaki bağ kopmuştu. Artık benden hesap sormaya başlamıştı. her telefonu açmadığımda azar kayarcasına "sen şimdi mertlesindir mert var diye açmıyorsun" diye aramızdaki kopukluğun sorumlusunun mert olduğunu düşünüyordu.
Emirhan ile gel zaman git zaman aradaki bağ zayıflamadı koptu. Artık sevgili değildik ama kimse ayrılmadı.. bu süreçte Mertle yakın olduk ve ben Kübra mert sürekli her gün tek bir kafe tek bir mekan ve muhteşem 3'lü..
Dananın kayışı Emirhanın beni takip etmesiyle koptu. Bildiğiniz beni sapık gibi takip etmesiyle. Kafenin dışından Emirhanı görünce şok oldum. Bu kadar yapmaz ya dedim ama yapmıştı işte. Tahmin edin ne yaptım?? sabrını sınadım ve ona istediğini verdim. Merte yakın oldum ve Onu dudağından öptüm. Bana Mert'i kullandın diyemezsiniz çünkü ben çoktan merte kapılmıştım.
O an içeriye Emirhan girdi ve dışarı çıkıp kavga ettik. Bana hediye ettiği kolyesini alıp "bunu hak edene kadar bende kalacak" dedi.. Hak etmek isteyen biri kaldıysa..
İş işten geçti şu an.. o yüzden her şeyi yazabilirim.. Emirhan beni kendine çekmek yerine üzerime gelerek beni Mert'e bir nevi kendi elleriyle itti ama o bunu anlamayacak kadar sığ olduğu ve hala bu satırları okusa da o an olayın Mert olmadığı ve bana davranışının olduğunu anlamadı. Bunu itiraf etmenin vakti de geldi.. Ben Mert ile çıktım. Asla da pişman değilim iyi ki de çıkmışım.
Artık Eşref ve Emirhan'ın ortak bir düşmanı vardı o da Mert'di. Eşref bu sefer beni satışa ve Emirhan'a sınıftan laf taşımaya başladı ama bu umurum dışıydı. Aradan aylar geçti ama bana göndermeli durumlarla falan.. Takipleşmiyorduk ama gözüme sokmak için elinden geleni yaptı sağ olsun.
Bir süre sonra ben Tuhaf bir mesaj aldım. Mesajda benim onu aslında hiç sevmediğimi onunla parası ve arabası için çıktığımı ve birkaç şey daha zırvalamıştı. Arkadaşlar 2 haftada bir sinema+Burger king takılıyorduk genelde. Bunun dışında bir de yıl dönümümüz var. Araba ise tipo.
Şu zamana kadar asla maddiyat yüzünden gocunacak biri olmadım olmam da. Bizim o arabayla yolda kaldığımız da benim o arabayı ittiğim de oldu ama bana bu tarz bir cümle kurduğu an benim bütün bu yaptıklarımı hiçe saymış oluyor.
Açtım ağzımı yumdum gözümü artık kırarsam da kırayım kalbini bana bunu diyecek en son kişi o derken ben de cevabını verip engelledim.
ara ara yazdı bana Emirhan. Her seferinde de cevap vermedim ama bir gün attığı mesaj artık benim bile sabrımı zorlayacak cinstendi çünkü mesajda bana ve Mert'e tehditler yağdırmıştı. Aramızda geçen bir şeyden bahsetmişti umarsızca. Beni bilen bilir ben annemden hiç bir şey saklamam ama onun sakladığı şeylerden biri de buydu. Normalde karşılık vermezdim ama işin ucu Mert'e dokununca benim şartel attı.
bu mesajı anneme gösterdim. O da benim yanımda olup bu ss leri Emirhan'ın annesine atar atmaz dananın kuyruğu koptu ve afedersiniz yazdığı mesaj G*tünde patladı eheheh hala aklıma geldikçe annem konusunda çok şanslı olduğum için şükrediyorum. Ailesiyle arasını kendi bozdu denebilir..
ondan sonra bir süre ses çıkmadı ondan ama bir sonraki hamlesi çok salakçaydı.. Bana bir gün yazıp okulda adımın çıktığını ve haberim olup olmadığını söyledi. Amacının beni korumak olduğunu falan filan yazdı ama yersen..
Mert'in okulda bir çevresi vardı. Öyle bir şey olsa illa ki onun kulağına gelirdi ve öyle bir şeyden ne kimsenin haberi var ne de bir şey.. bu sefer ben de mümkünse sen beni koruma ve yalanlarını git başkasına sık konseptli bir cevap verip herhalde 20. hesabını da engelledim.
şimdi diyeceksiniz ki kew Allah seni kahretmesin nerden buldun bunları.. ne bileyim kardeşim..
bu badire atlatıldı biz Mert ile yollarımızı ayırdık ve arkadaş kaldık ki şu zamana kadar bana bir kötülüğü dokunmadı Allah yukarıda adam gibi adamdı kendileri okul açılmadı korona var diye sınavlarımızda Kübra ve bana yardım etti hatta beraber sınava girdik üçümüz.
3-4 ay önce Emirhan twitter'daki yazılarımı üzerine alınıp resmimizi profiline yapıştırınca resmimi silmesini istedim.
bana beni tanıdığını falan iddia edip tekrar başlayalım her şeye göz yumalım gibisinden konuştu ve o yazılanları alkollüyken yazdığını iddia edince açık konuşayım ben de "o zaman g*tünle içme" temalı bir şeyler yazdım ve konu kapandı.
bunun sonrasında Eşref dün yazdı ve benden özür diledi.. sizce affetmeli miyim?? benimle eğlendiği zamanları özlediğini söyleyip sürekli buluşmak istediğini söylüyor.. sizce ne yapmalıyım??