Ouz

4 2 0
                                    

Herkese sellaaammm... bu gün kızartmadan sonra yulaf yemeye devam ediyorum. Evet evet çok alakasız ve saçma.. En sevdiğim tarif orman meyveli yoğurt 4 kaşık 2 kaşık yulaf ve 2 kaşık da ballı gevrek yanı frozen.

bu arada bir frozen smoothieniz varsa şanslısınız ve bana hediye eden başlıktan da anlaşıldığı üzere Ouz. Kaptüsümü size nasıl anlatırım bilemem çünkü onu hiç görmedim. evet.. hadi başlayalım. 

İnstagramdan arkadaş edinen biri değilimdir ama bir kere denedim ve onda da piyangoyu gözünden vurdum. 

Hikayesine cevap verdikten sonra konuşmaya başladık biz onunla. uzaktan.. İzmir'den İstanbula. Açık konuşayım nasıl olsa bunları bu kitapta adı geçen kimse okumayacak. O dahil. Ben hayatım boyunca böyle sevilmemişimdir herhalde. Hiç abartmıyorum millet. 

İnsanlar sevildiğini sevmez sevmeyeni severler ya benimki de o hesap. biz konuşmaya başladık ve o dönem ouzum bana bir şeyler hissetmeye başladı. Ya millet ben bazı şeyleri açmayacağım ama o zaman stajdan Emirhan'ı seviyordum. onunla 1 buçuk yıl çıktım. Sonrasında başkaları da geldi geçti ama bu sürede ne oluyorsa ouza oldu. içinizden bana ana avrat sövenler evet sövsün ama gönül bu.. ota da konuyor boka da.

ouz beni bekledi.. hem de bayağı bekledi.. her seferinde her yanıldığımda aşk hayatımda yanımda ouz vardı. onun omzunda ağladım hep. Elinde büyüdüm gibi oldu aslında. Beraber o kadar çok yıl geçirdik ki artık biz sevgili olmadan evli çiftlerden bile yakın olduk birbirimize. Kilometreler öteden sildi gözyaşlarımı

ama size bir şey söyleyeyim mi?? herkes bir gün bir şeyleri oluruna bırakır ve şimdi de dünya tersine dönmüş bulunuyor yani.. artık o yazmayan ben ise buna kırılan tarafım. beni aramayıp sormadığı 3. gün ve hala bekliyorum ama nafile.. haklı olarak sıkıldı benden

bir yandan da iyi ki diyorum. Ouz ile iyi ki o zamanları sevgili olup ergence bir hoşlantı uğuruna kaybetmemişim. O zaman kaybetseydim çok pişman olurdum ve.. Gerçi şu an da... her neyse..

eğer bana yazmak aklına gelirse ona babamın iş seyahati sırasında birkaç günlüğüne İzmir'e gidebileceğimi ve onunla yüz yüze gelebileceğimizi söyleyecektim ama sanırım buna gerek kalmayacak.. bu sefer de o hissetmiyor sanırım. 

arkadaş olduğumuzu bu sefer de o bana hatırlattı. Biliyor musunuz? bir yandan hak ettim ama bir yandan da.. bilmiyorum yani aslına bakarsan bir yandan da haklıydı.. yani benim gibi bir dengesizle ne yapabilir ki??

ouzla çok fazla anım var. Bazıları kötü tabi ama güzeller de muazzamlar allah var. Diyorum ya kilometreler öteden sildi gözyaşlarımı diye.. şu yaşıma emin olun kolay gelmedim ve aldığım tehditlerin haddi var hesabı yok emin olun.. hepsine onunla beraber göğüs gerdik. Ne zaman yaralansam annemden önce elinde yara bandıyla geldi bana.

mesela bir anımız şu şekilde.. bir gün evdeyim haziran ortaları.. ouzla konuşuyoruz ve ben ouza dedim ki "canım karpuz çekti kahrolsun.." bana demez mi "dolapta var git al" diye.. dedim herhalde kolpa sıkıyor çünkü ne konuştuk ne bir şey işin tuhaf yanı ouz izmirde o dolabın içi.. imkansız..

gidip dolabı açtım karpuz bana bakıyor ben karpuza ama nasıl şoktayım.. dedim sen napıyosun.. ya açık konuşayım dolapta kamera mı var dedim bir an. ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı ouzcum..

ya böyle bir ton şey var ama o kadar uzun ki. o benim kırmızı bisikletli savaşçı cücem ve daima beni koruyacak sanırım.. Aslına bakarsan ona da dedim bunu ama onun aşkının büyüklüğünün farkındaydım ve.. ve açık konuşayım onun aşkını kısa vadeli saçma bir ilişkiyle harcamadığım için çok mutluyum. 

neyi fark ettim biliyor musunuz?? o şu ana kadar yaşadığım ilişkilerde envai çeşit vaat gördüm ama hepsi birer nefesti sadece.. sonrası hüsran. En uzunu 1 buçuk yılla Emirhan oldu o kadar ama anlatmak istediğim.. Kabul edelim mi?? kimse ouz gibi sevmedi beni..

Ben ne yaparsam yapayım ne olursa olsun eninde sonunda kendimi onun yanında buluyorum. Affetmeyi bu kadar sık kullanmaz normalde ama konu ben olduğumda göz yaşımı yanağımda bırakmaya kıyamadı hiç. Kapt bunu okursan eğer bu satırlar sana layık mı bilemem ama sen olmasan hayat pek de renkli sayılmaz..

ben normalde kadere inanmam ve her şeyin birer tesadüf olduğunu savunurum ama Ouzu hiç aklımda yokken eklemem yetmedi storysine cevap vermem yetmedi konuşmam hadi bunlar normal deyin benim her seferinde kendimi onda bulmam çok tuhafıma gidiyor..

onu anlatacak pek de bir şey bulamıyorum gerçekten ama inanın bir dönem rest çekip kaybettiğim ve geri kazanmak istediğim insanlardan biri de oydu ve bana ilk o geldi. 

bir de şeyi unutmuyorum.. Ouzu kızdırıp "ben de seni ömrümün sonuna kadar bekleyecek değilim merak etme. ben de birileriyle konuşuyorum" demesini.. bir kere dedi ama o an içime çok oturmuştu.. her neyse.. konumuz bu değil

aslında konu tam da o değil mi?? haklısınız. Bana gönderdiği hediyeyle bile ayar veren bir kaptüs o. Bana gönderdiği bardakta HUYSUZ ve tatlı kadın kaptüs yazıyor. HUYSUZ!!

öhm.. her neyse. o kullandığım tek kupa evde ve gönderdiklerini saklıyorum ama daima umudum var. Bir gün onun yanına gidicem ve evet bir gün onu görüp en azından ona sarılıcam bir gün.
 

GÜNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin