24 Ağustos (Mahkum)

9 2 0
                                    

Bu bölümün adı neden mahkum?? çünkü media'daki şarkı benim şu anki mottomu yansıtmakta.. 

beni bilen bilir. Saplantılı bir Perdenin Ardındakiler ve Doruk Ereşter fanıyımdır. Normalde türkçe müziklere bu kadar saplantılı değilimdir ama onun sözlerinin içimde dokunduğu bir yer var. her neyse..

konumuz benim Perdenin Ardındakiler fanı olmam değil. uzun zamandır yazmıyordum ve sadece yazasım geldi. Bu aralar hiçbir şey yolunda gitmiyor denebilir ama çok da vasat bir durumda değilim. 

Stajım hala devam ediyor ve bir şekilde en iyi giden şeylerden biri o çünkü hiçbir şey yapmıyorum.. yani çok fazla şey.. her neyse okul hayatım bu şekilde devam ediyor çok da bir atraksiyonu yok. 

iş hayatım yok o yüzden ondan bahsetmeyeceğim. Bir gün umarım burada ondan da iyi şekilde bahsederim. Her neyse..

Aile yaşantım desen kimseyle muhattap olmadığım için iyiyim. Özellikle babam dahil saçma sapan insanlarla muhattap olmayıp kendimi yormuyorum. konuşmazsan kırılmazsın da. Güya gerçekleri söylüyorlar ya sanki ben fark etmiyorum beni aptal sandıkları ve kendilerini "senin iyiliğin için konuşuyoruz" diye maskeledikleri için artık onlarla konuşmuyorum zaten çok da umurlarında değilim. Eğer konuşmaya çalışırlarsa da kaçarım. Zaten istedikleri de susmam ve itaat etmem.

Aile konusuna bu kadar değindiğimize göre buradan çıkalım çünkü gerçekten artık ben onlardanmışım gibi hissetmiyorum. Kendi aralarında 3 kişilik bir çekirdek aile var ve ben de evde kalan geçici misafirim. Aksini iddia eden olursa çıksın karşıma anlatayım bu evde olanları artık doldum.

öhm.. her neyse..  Aşk hayatımda bir hareketlilik var. Ouz instagramdan istek atmış. Eheheheh tahmin edersiniz ki havalara uçmuş olucam yanlışlıkla annemi uykudan hortlattım. Daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama ona bir süpriz hazırlıyorum. Bakalım sonumuz ne olacak... 

uzun zamandır konuşmuyorum onunla. içimde artık ben de bir kavram karmaşasına sahibim ve ne olacak ben de bilmiyorum. Bir yanım diyor ki kew her şey bitti o artık yok buraya kadardı ama bir yanım da diyordu ki ouzun devri daha başlamadı bu sadece kötü bir fragman.. kafam allak bullak ama ikisini de görmem açısından tek çarem beklemek..

Hamitle abdullah en son küslerdi hatırlarsanız ve üzgünüm ama gerçekçi olucam. İlk Abdullahtan başlayayım. Ouzun istek attığını söylediğimde beni geçiştirdi. Üzgünüm Abdullah bunu yaptın ve sonrasında çiğdem konusunda sana yardım etmeme rağmen...

Hamite gelecek olursak bu aralar beni aradığın sorduğun yok. Oraya gidince e tabi ki tatilini yapman en doğalı ama burada sürekli seni arayan benim ve ne var ne yok diye soran ben oluyorum. Ouzun istek attığını söylediğimde senden de bir tepki alamadım ya da en azından tatmin olamadım denebilir çünkü sen de beni geçiştirdin. 

Arkadaşlar bu satırları okursanız ki umarım okursunuz küs olabilirsiniz ama benim size davrandığım gibi bana davranmazsanız biz bu arkadaşlığı sürdüremeyiz. Küs olmanız beni zerre ilgilendirmiyor ve ben cidden bu tartışmalardan sıkıldım. Bir dahaki konuşmamda ikinize de resti çekmeyi düşünüyorum. Kusura bakmayın ama ikiniz de dostumsunuz ve ben ilgi manyağı olan biri de değilim sadece insan biraz sevildiğini dertlerini söylemeden anlayabilecek insanlar arıyor çevresinde. 

İkiniz de değerlisiniz ama ben zor bir zamandayım. Bu konuda sadece bunları söylemek istedim. Şimdi söyleyeceğime sakın kimse kırılmasın ama Yasir bebeğim buradaysan iyi ki varsın sayende yalnız değilim. 

"İki günlük yasir mi yanında?" veya "yasir'e hangi ara bu kadar yakın oldun" diye soranlar üzgünüm ama bu aralar hepinizin dertlerine artık kapalıyım ve iki günlük de olsa derdimi dinleyen biri ile biraz kafamı dinleyeceğim.

içinizde bu konulardan bağımsız olanlarınız alınmayın. Sadece bu aralar dediğim gibi kötü bir dönemdeyim ve buradan okuyup yanıma gelecekseniz de hiç gelmeyin. Bunu hissedemiyorsanız biz zaten çok yanlış yerlerdeyiz.

Arkadaşlar diyeceklerim cidden bu kadar. Ben artık yoruldum ve kafamı dinleyeceğim. Dertlerimden sıyrılırım biçare ama yanımda olmayanın bu süreçte zaten ileride de yanımda yeri olmasın.

ne diyorduk en son.. heh.. her neyse bu konu hava cıva. Bana artık temel biri gerek. Cidden bu dönemimde her türlü yanımda olan biri çünkü kafamdaki taht cidden artık boşlukta. 

uzun lafın kısası bu gün de yine içimde kalanları yazdım ve döktüm. Eğer bu yüzden benimle tartışma içerisine girecekseniz girmeyin direkt çıkın ve gidin çünkü cidden ne tartışmaya ne de kafamı yormaya gücüm var artık.

GÜNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin