∆Jsem Theo∆

124 5 1
                                    

Ráno když jsem se vzbudila všimla jsem si další modřiny na mém zápěstí.„Musím to nějak zamaskovat“šeptla jsem si pro sebe a přešla ke skříni.Oblékla jsem si černou mikinu a jeany.Vlasy jsem si jenom rozčesala a vydala se pryč z mého pokoje.„Kam si myslíš že jdeš?“ozval se jeho hlas když jsem si obouvala boty.„Do školy matikářka chce se mnou mluvit takže jdu dříve“řekla jsem se sklopeným pohledem.„Koukej se mi sakra do očí“zakřičel a já sebou cukla„Moc dobře víš co se stane když mi budeš lhát“řekl a zmizel za rohem.Na nic jsem nečekala a rychle jsem vyšla z domu směr škola.

Pokud zjistí že jsem mu lhala tak mě zase zmlátí.Stačí abych přišla o minutu později a zmlátí mě stejně jako včera.Když jsem vešla do školní knihovny tak jsem zjistila že tu kromě pár lidí není.Šla jsem úplně dozadu a batoh hodila na křeslo které tam stálo.Vzala jsem do ruky knížku 'Návrat z temnoty' a začala číst.„To je dobrá knížka ale moc lidí ji nepochopí“ozval se klučičí hlas a já k němu zvedla pohled.„Pochopí ale musí v ní dávat pozor stačí ji dva dny nečíst a stratí se v tom“řekla jsem a sklopila pohled zpátky ke knížce.„Jsem Theo“sedl si na vedlejší křeslo„Niky“řekla jsem a zaklapla knížku.„Můžu we zeptat co máš první hodinu?“zeptal se„Můžes ale nevim jestli ti odpovím“řekla jsem a vytáhla z batohu učebnici matiky.„Máš matiku?“kývl směrem k mojí ruce ve které jsem držela učebnici.„Jo ty?“odpověděla jsem jen přikývl a hodil si batoh na záda„Můžu jít s tebou do třídy?“zeptal se„Když řeknu ne stejně by jsi se mnou šel že?“zeptala jsem se a šla na chodbu a on mě mnou srovnal krok.„Fajn ale já půjdu ještě pro něco do skříňky“řekla jsem a zabočila do chodby kde se nachází moje skříňka.Jen přikývl a zbytek cesty byl ticho.Když jsem si vytáhla sešit který jsem měla ve skříňce tak se ozval školou otravný zvuk zvonku a já i s Theem jsme se vydali do třídy.„Co si myslíš že děláš?“zeptala jsem se když si vedle mě sedl.„Jo promiň mužů vedle tebe sedět?“zeptal se mě.„Stejnak už sedíš tak jo“řekla jsem a věnovala jsem pozornost učitelce.

Ahojky tohle je moje první kapitola prvního příběhu.Doufám že se vám bude líbit.
Niky

Klid,jsem tady s tebou||Teenwolf FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat