∆Neřekla jsem mu nic!∆

91 5 3
                                    

„Kdo to je“zeptal se a začal se přibližovat.„Nikdo“řekla jsem a i s Theem jsme začali couvat„Vypadni od něho“křikl a já sebou cukla„Ne“šeptla jsem a s Therm jsme se chytili za ruce.Když si toho všiml tak k nám rychle došel a odstrčil mě pryč.Když jsem dopadla na skříňku tak jsem letmo zahlédla jak otec začal mlátit Thea který se bránil.„Jděte pryč od toho kluka“vběhl do knihovny Sheriff se Stilesem.„Hned!“křikl když otec nepřestával.Sheriff vběhl mezi ně a sundal otce na zem.„Vy půjdete se mnou“řekl a dal mu pouta.Zatím co Sheriff odváděl otce pryč tak Stiles ke mě přišel a pomohl mi stoupnout.Následně jsme se vydali za Theem který seděl opřený o zeď„Jsi v pohodě?“zeptal se mě okamžitě a já jsem přikývla„Já jo ale ty ne“řekla jsem a klekla si před něho.„Budu v pořádku“řekl a objal mě.„Promiň“omluvila jsem se mu a začala brečet„Niky budeš spát u nás počkám před školou“řekl Stiles a odešel.„Není to tvoje chyba“řekl a pohladil mě po vlasech a já si vzpomněla na jeho otázku„Začalo to když jsem chodila do prváku.“začala jsem„Nemusíš to říkat“zastavil mě.„Nemusím ale chci“řekla jsem a sedla si vedle něho.„Moje máma s mým starším bratrem letěli do Francie protože máma byla návrhářka a bratr jeden z jejích modelů.Měla jsem tam jet s nimi ale ten týden fotili jenom pánské oblečení.Když letěli zpátky sem letadlo se nějak pokazilo a oni spadli.Nikdo to nepřežil.Můj táta začal pít a mlátit mě.V té době jsem se ještě kamarádila se Scottem a Stilesem.Byli jsme taková čtveřice.Já,Stiles,Scott a Jack.Scott a Stiles se začali chovat divně a my s Jackem jsme si mysleli že je to tou novou holkou Alison ale jí to nebylo.Do teď nevím proč se tak začali chovat ale byla jsem ráda že tu pro mě jsou i když Jack už byl mrtvý.Všechno jsem jim říkala i to co mi dělá otec.Když to zjistil tak byl nastvanejší než obvykle.Zmlátil mě a shodil že schodů.Snažil se mě hodně krát zabít ale vždy jsem nějak přežila a byla na pár týdnů v nemocnici.Jednou mi řekl že se mě nebude snažit zabít když ze svého života vymažu Scotta a Stilese.Poprvé jsem odmítla ale když řekl že jim ublíží tak jsem musela přikývnout.Nechtěla jsem aby se jim něco stalo.“řekla jsem a opřela se hlavu o jeho rameno.„A to nikdo neměl nějaké podezření že jsi pořád v nemocnici?“zeptal se.„měli ale nemohli ho zavřít bez důkazů“odpověděl Stiles který se tady objevil.„A vy dva se odkud znáte?“zeptal se.„Bydlíme hned vedle sebe.“odpověděl Stiles a pomohl mi si stoupnout.„Chyběla jsi mi“objal mě.„Ty mě taky“šeptla jsem.„Scott je před školou určitě tě rád uvidí“oddálil se a já přikývla.„Můžu jít s vámi před školu?“zeptal se Theo a Stiles nechápavě koukl„Mám tam Auto“řekl a Stiles přikývl.

Klid,jsem tady s tebou||Teenwolf FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat