∆Co to máš na ruce?∆

90 5 3
                                    

„Co máš teď?"zeptal se když nám skončila matika„Chemii ty?"zeptala jsem se ho a on přikývl„Taky.podržíš mi vedle tebe místo?potřebuju ještě na záchod"zastavil„Jo jasně"usmála jsem se a šla do třídy.Když jsem procházela okolo lavice Lydie Martinové tak po mě hodila její pohled který říká'panebože co to máš na sobě'Jen jsem protočila oči a sedla si do poslední lavice.Asi po třech minutách přišel Theo„Hele co děláš dneska večer?"zeptal se mě a já jako kdybych zkameněla.Strašne moc jsem s ním chtěla jít ale vím že by mě otec zmlátil.Musim se vám přiznat nikdy jsem neměla žádné kamarády ani kluka.Vždy jsem byla sama zalezlá v pokoji nebo dělala otci služku.„Promiň ale nemůžu."sklopila jsem pohled„Aha a zítra?"zeptal se znovu.„Hele Theo promiň ale "začala jsem ale přerušilo mě zvonění.„Prosím"řekl Theo a chytil mě za ruku.„Já bych s tebou ráda šla ale nemůžu"řekla jsem a koukla na něho„Co to máš na ruce?"zeptal se a hypnotizoval mou ruku.„Jen jsem se bouchla"řekla jsem a schovala ruku pod lavici„Dej sem tu ruku"řekl a podal mi jeho ruku.Když jsem nereagovala a jeho ruku ignorovala tak si ji sám vzal a vytáhnul mi rukáv od mikiny.„Proč?"zeptal se s přejel po mé ruce na které byli jizvy od nože a pár modřin.„Co je to do toho?"vytrhla jsem se z jeho sevření.„Reaken?Jamesová?neruším vás?"zeptal se nás učitel.„Víte že i jo?"podíval se na něho Theo „Oba dva jste po škole.Přijďte do knihovny"řekl a otočil se zpátky.„Niky prosím.Mně můžeš věřit"Chytil mě za ruku.„Buď ticho"odsekla jsemu a vytrhla se z jeho sevření.„Vy dva asi chcete své hodiny navíc že?"otočil se na nás učitel„Fajn tak máte dvě hodiny navíc"řekl a zazvonilo.Rychle jsem si sbalila věci a co nejrychleji šla pryč ze třídy.„Nikky!"volal za mnou Theo ale já jsem ho ignorovala.„Nikol"byl už skoro za mnou.Rychle jsem vlezla na holčičí záchody ale mu to nevadilo a šel za mnou.„Nikol prosím"řekl a já rychle zalezla do kabinky.„Theo jdi pryč"řekla jsem a sedla jsem si na zem.„Mluv se mnou prosím."ignoroval moji prosbu„Sakra mluv se mnou!"křikl a bouchl do dveří.„Pane Reakene tady nemáte co dělat"oslovila ho nějaká učitelka a on odešel.

Celou přestávku jsem tam seděla a čekala na zvonění.Když zazvonilo tak jsem se vydala do třídy.Když jsem si všimla jediného volného místa vedle Thea tak jsem si hlasitě povzdechla a sedla si vedle něho.„Promiň"šeptl a já na něho koukla.„Za to že jsi kvůli mě poškole a že jsem po tobě vyjel."řekl a koukl mi do očí.„V pohodě a teď už mlč"řekla jsem a koutkem oka viděla jak se usmál.bože ten úsměv?

„Jdeme do té knihovny?"zeptal se Theo když jsme šli společně z jídelny„Musíme tam takže jo"řekla jsem a hodila batoh do skříňky.

„Takže znovu poskládate tady tuto řadu polic až to budete mít hotové tak můžete jít"řekl a ukázal na řadu.Když jsme přikývli tak s 'naschledanou' opustil knihovnu.„Takže mužů se tě na něco zeptat?"zeptal se mě a začal přeskládávat knížky.„Můžeš ale nevím jestli ti odpovím"řekla jsem a začala skládat knížky na druhé straně řady.„Proč to děláš?"hlasitě si povzdechl.„Co myslíš?"řekla jsem a stále se věnovala knížkám.„Ty víš"řekl a přešel ke mně.„Theo"začala jsem a on mě jemně chytil za ruce.Chtěla jsem pokračovat ale n kdo vběhl do knihovny„Nikolo!"ozvalo se naštvaným hlasem za mnou„T-t-tati?"

Ahojky vítejte u další kapitoly tuto jsem psala na rychlo takže doufám že tady není moc chyb
~Nikky

Klid,jsem tady s tebou||Teenwolf FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat