„Máme problém"zastavil mě stiles na chodbě když jsem mířila s theem do třídy.„Jaký?"zeptala jsem se a on se hlasitě nadechl„Tvého tátu pustili."ještě něco říkal ale já ho nevnímala.Začalo mi černat před očima,v uších pískat a točit se mi hlava.Netrvalo dlouho a já cítila tvrdý dopad na zem.
Když jsem se probudila tak jsem zjistila že jsem u nás doma v obýváku.Vedle mě seděl Theo a držel mě za ruku.Ve křeslech které byli okolo stolku seděli Stiles,Scott a táta který pohledem vraždil Thea.„Zůstaň ležet donesu ti vodu"řekl táta když si všiml že se snažím sednout.„Co se stalo?"zeptala jsem se a posadila.„Omdlela jsi"řekl Theo a objal mě okolo ramen.„Pomožte jí do pokoje a pak odejděte"řekl táta a asi odešel do garáže.„Tak pojď"řekl theo a vzal mi sklenici kterou podal Scottovi.Když jsme vešli do pokoje tak jsem si sedla na postel a kluci mi dali věci na stůl.„Otevřu ti tady trochu okno a za hodinu tě přijdu zkontrolovat."řekl Theo a pootevřel okno.„Nepotřebuju aby jste mě hlídali."odpověděla jsem mu a on zavrtěl hlavou jakože ne.„I tak tě přijdu zkontrolovat“řekl a koukal na mě„Měli by jsme jít ať stihneme další hodinu“řekl Stiles a odešel„Nezlob se na něho víš že je pro něho těžké tě tu nechat bez dozoru a navíc nevíme čeho bude tvůj táta schopný takže kdyby něco okamžitě volej.“řekl Scott a já jen přikývla„Ten večer budeme muset odložit na jindy“řekl Theo když odešel Scott„Jo až nebude doma můj táta nebo až vyjdu střední a odstěhuji se“odpověděla jsem a on si vedle mě sedl„Kdyby jsis chtěla popovídat nebo tak něco tak mi napiš.Kdykoliv.Klidně i v jednu hodinu ráno“řekl a vzal mě za ruku.„Ty to číslo asi hodně chceš že?“zasmála jsem se mu„Je mi jedno jestli budu mít tvoje číslo.Ale bylo by dobrý ho mít.“řekl„Jako Ne že by mi záleželo jenom na tom číslu to ne ale chci abys byla v pořádku.“zamotal se do toho„Bože co jsem to zas řekl“řekl a chytil se za kořen nosu.„V pohodě asi vím já to myslíš“zasmála jsem se mu a on se na mě s úsměvem podíval.„Díky“řekl a zastrčil mi pramen vlasů za ucho„Za co?“zeptala jsem se ho„Za to že to chápeš“řekl a trochu se ke mě přiblížil„Tak to teda ne“ozval se tátův hlas a než jsem stihla mrknout tak už Thea táhl za kapucí ven z mého pokoje a následně ven z domu.„Lehni si a spi“řekl když se vrátil a zabouchl dveře od mého pokoje.
Tak tady bych tu kapitolu ukončila.Jo já vím je krátká ale musím to udělat trochu napínavé.Jinak jsem nemocná takže možná vyjde ještě jedna kapča😉
Nikky
ČTEŠ
Klid,jsem tady s tebou||Teenwolf FF||
Hombres LoboTheo se vrátí do Beacon Hills který se jediného dne potká s dívkou jménem Nikky