∆Skříň∆

66 4 3
                                    

Asi jsem usnula protože mě vzbudilo hlazení ve vlasech a ruka kolem mého boku.Panebože prosím ať to není táta.Nevim proč ale začala jsem brečet.Nenápadně jsem si utřela slzy a koukla za sebe.„Bože Theo co tady děláš?"řekla jsem šeptem„Tvůj táta není doma jel pryč můžeš mluvit normálně"řekl s klidem.„Doufám že tě neviděl"posadila jsem se„Ne ale dal ti tady papírek"řekl a podal mi papírek který ležel na nočními stolku„Vratím se až večer.Pokud nebudeš doma víš co tě čeká"přečetla jsem vzkaz nahlas„V kolik se vrátí?"Zeptal se Theo„To tady nepíše.Vlastně to nepíše nikdy"odpověděla jsem a lehla si vedle něho„Radši tady budu s tebou"řekl a objal mě„A co když tě chytí?"zeotala jsem se ho.„Tak chytí.Co se mnou udělá zabije mě?"zasmál se a já jo bouchala do hrudi„Víš co tady máš moje číslo.Běž domů a každou hodinu ti napíšu SMSku že jsem v pohodě."řekla jsem a napsala na papírek svoje číslo a dala mu ho.„Ale"začal ale já ho přerušila„Žádné ale chci být sama"řekla jsem a dotlačili ho k oknu.„Uvidíme se zítra"řekla jsem„Dobře tak zitra"řekl a vylezl z okna.Počkala jsem až mi zmizel z dohledu a pak jsem se rozeběhla do kuchyně.Vzala jsem ten největší nůž a šla zpátky do pokoje kde jsem zamířila do koupelny.Pustila vodu v kohoutku a zhluboka se nadechla.Nebin proč to dělám.Jen vím že mi to pomáhá soustředit mé myšlenky.Položila jsem čepel nože na svou ruku a švihla s tím.pohym jsem párkrát zopakovala a pak si rány zamotala obvazem.Zvedla jsem své ubrečené oči a koukla do zrcadla.„Nikole!"ozval se otcův hlas.„Sakra"zaklela jsem a nůž rychle hodila mezi ručníky.Když jsem zkontrolovala že nejde vidět tak jsem se rozeběhla do pokoje a otevřela učebnici chemie„Máš štěstí"řekl když vlezl ke mě do pokoje a viděl že se učím.

Večer jsem si už jenom udělala hygienu a když jsem se chystala jít spát tak mi na mobil přišla zpráva.

Neznámé číslo
Promiň že jsem během dne nenapsal měl jsem nějakou práci.Theo


V pohodě stejně jsem se celý den učila

Theo
Dobře tak dobrou<3


Dobrou<3

Ráno mě probudilo zvonění mobilu„No?"zabručela jsem„Za patnáct minut budu čekat před domem chci tě někam vzít"ozval se Theův hlas.„Děláš si srandu?Víš kolik je hodin?"vyjela jsem po něm„Chci tě někam vzít"řekl úplně v klidu„Máš doma tátu?"zeptal se„Ne asi před hodinou odjel."řekla jsem „Za pět minut jsem u tebe"řekl a típl to.„Dobře?"řekla jsem si pro sebe.

Netrvalo ani pět minut a domem se rozezněl zvuk zvonku.„Přesně čtyři minuty"řekl Theo který se snažil popadnout dech„Ty jsi sem běžel?"zavřela jsem za ním dveře„Jo"zasmál se a sedl si na křeslo.„Zvedej ten tvůj línej zadek a pojď ke mě do pokoje"zasmála jsem se a on se na mě nechápavě podíval."Hele táta si sem občas někoho pozve"řekl jsem a on stále nechápal.„Hele vážně nechci vidět mého tátu jak se tady s někým užívá."rozhodila jsem rukama a on se zarazil„Na tomto křesle?"zaraženě se na mě koukal„Ja nevím ale asi jo"řekla jsem a on si okamžitě stoupnul.„někdo sem jde"řekl a běžel nahoru„co?"zeptala jsem se a slyšela jak někdo vsunuje klíč do zámku.Rychle jsem vyběhla za theem do mého pokoje.„Musíme se schovat"řekl a rozhlížel se po pokoji„Skříň"řekla jsem a oba dva jsme rychle vlezli do skříně„Nikol!"ozval se ze spoda otec a Theo mi přikryl jeho dlaní moje ústa.„Asi už šla"ozval se nějaký ženský hlas„Asi jo ale radši se podívám"řekl a asi se prošel kolem skříně.„není tu"řekl a zabouchl dveře od pokoje.„Radši ještě pár minut počkáme kdyby se vrátil"řekl Theo a sundal dlaň z mých rtů.Jen jsem přikývla a do obličeje mi spadl pramínek vlasů.Když jsem si ho chtěla dát za ucho tak mě zastavil Theo který mě políbil.Chvilku mi trvalo než jsem si uvědomila co se stalo ale pak jsem ho objala kolem krku a spolupracovala.„Promiň"šeptl když se odtáhl.„V pohodě"řekla jsem a on se na mě překvapeně koukl„Vlastně to bylo docela hezký"řekla jsem a sklopila pohled„Pro mě to bylo taky příjemný"řekl a zase si mě přitáhl do polibku.Musela jsem si stoupnout na špičky aby jsme se nemusel moc ohýbat.„Měli by jsme jít do školy"řekla jsem a opřela se o jeho hruď.„Musíme?"potichu se zasmál„Jo a teď pojď"řekla jsem a táhla ho za ruku ven ze skříně„Ve vedlejší ulici mám auto"řekl a šel k oknu„Počkej oknem?"zastavila jsem se a on se na mě otočil.„Když budeš padat tak tě chytím"řekl a vylezl z okna.

Hádejte kdo se rozhodl dopsat další kapitolu?Zatím to je nejdelší kapitola😂Názory?

Niky

Klid,jsem tady s tebou||Teenwolf FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat