∆Věříš v nadpřirozené věci?∆

90 5 4
                                    

Jestě chvíli jsem tam seděla a četla svoji rozečtenou knížku.V knihovně vládlo ticho do té doby než se ozvaly hlasité kroky a následné bouchnutí dveřmi.Kroky se docela rychlím tempem přibližovaly ke mě.Najednou z jedné uličky vyšla postava.Docela hodně divná postava.Měla na sobě Železnou masku a nějaké divné oblečení.Ze druhé a třetí uličky se vynořily podobné postavy„Co to je?"šeptla jsem si pro sebe a postavy se ke mě začali přibližovat.Začala jsem couvat ale s mojí nešikovností jsem zakopla a v sedě couvala dál.Když jsem zády narazila do zdi došlo mi že je asi konec.Když postavy byli skoro u mě vběhl do místnosti černý vlk.Na nic nečekal a běžel hned ke mě.Přejel mě pohledem a otočil se na postavy na které zavrčel.Postavy jen naklonily hlavu a vlka nějakým způsobem odhodily na druhou stranu místnosti kde narazil do zdi.Když vlk dopadl bezchybně na pohlahu, přemístili svoje pohledy zpátky na mě.Jeden z nich se ke mě nahl a něco mi píchl do krku.Poslední co jsem viděla byly nějaké tři postavy co rozrazili dveře pár metrů ode mně.

Probudila jsem se v nějakém asi sklepě.Nikdo tu nebyl tak jsem se rozhodla že se tu trošku pozorhlédnu.Pomalu jsem se postavila a rozhlédla se.Na pravo ode mně byly tři válce napuštěné nějakou zelenou tekutinou a v ní plavali nějaké těla.Na levo byl nějaký kovový stůl a na něm nějaké velké jehly?Tak to nedalší jehly ne.Odchazím a to hned.Vydala jsem se ke schodům které byly kousek za stolem.

Už několik hodin bloudím dlouhou chodbou.Každou chvíli slyším nějaké kroky jak se přibližují ale pak se zase vzdálí.Mám pocit že mě něco sleduje.Otočila jsem se za sebe.Nikdo tam nebyl.Když jsem se otočila zpátky tak jsem do někoho vrazila.Čekala jsem tvrdý dopad na zem ale to mě chytilo a přitáhlo si mě do objetí„Bál jsem se že se ti něco stalo"dal mi pusu do vlasů.„Theo?"zvedla jsem k němu pohled„Jsi v pořádku?Jak se cítíš?"dřepl si přede mně a prohlížel si mě jestli jsem v pohodě„Jo jen se mi trochu točí hlava a jsem unavená"protřela jsem si oči„Pojď odnesu tě"vzal mě do náruče„Kam mě odneseš?"zeptala jsem se ho a snažila se neusnout„Ještě se někam musím zastavit a pak tě vezmu ke mně."řekl„Jo a klidně se o mě opři.Vím že jsi unavená"pousmál se „Děkuju"šeptla jsem a opřela si hlavu o jeho rameno.Netrvalo dlouho a usnula jsem.

Probudila jsem se v něčí posteli.Protřela jsem si oči a koukla po pokoji.Na to že byl Theův tak byl uklizený.Nebo spíš o hodně uklizenější než ten můj.Když jsem přemýstila pohled je dveřích tak jsem si všimla Thea který mě s úsměvem pozoroval„Něco ti nesu"usmál se a podal mi hrnek s čajem.„Děkuju"usmála jsem se a on mi úsměv oplatil.„Asi budeš chtít vědět co se stalo že?"podíval se mi do očí„Bylo by to nejlepší a musím ti něco říct i když vím že možná budeš naštvaná a nikdy se mnou už nepromluvíš.Lžu a to hodně lidem ale tobě lhát nechci"vzal mě za ruce.„Nemáš se čeho bát"ujistila jsem ho a on se na mě podíval„Věříš v nadpřirozené věci?"


Moc se omlouvám za moji aktivitu ale dneska jsme se vrátili z Itálie takže teďka bude víc času (doufám).Trochu kratší kapitola🤷🏻‍♀️Doufám že tam nejsou chyby😂
•Niky

Klid,jsem tady s tebou||Teenwolf FF||Kde žijí příběhy. Začni objevovat