„Ty máš něco s Raekenem?"objevil se hned vedle kojí skříňky Stilese a bez přestání koukal na schody.Moc dobře jsem věděla kdo tam stojí.Oba dva jsme měli volnou hodinu, takže ho napadlo že by jsme mohli někam vyrazit.„Ne jen mě vzal do školy"otočila jsem se zpátky ke skříňce kterou jsem následně zavřela.„Jo jasně.Po škole k tobě se Scottem přijdu, protože ti musíme něco říct"řekl a bez rozloučením zmizel.Už jsem chtěla odejít ale do někoho jsem omylem vrazila„Takže mezi námi nic není?"oslovil mě někdo.„Jo je něco.Teda myslím"začala jsem panikařit a on se mi jen zasmál„Nechci mu nic teď vysvětlovat když nevím jak to mezi námi vlastně je"konečně jsem k němu zvedla pohled a moje oči se setkali s jeho.„Ty jdeš s námi"objevil se tady znovu Stiles a než Theo stihl nějak zareagovat zmizel za rohem.Jen jsem si povzdechla a vydala se ven na lavičky.
Zapojila jsem si sluchátka a pustila si písničky.Celou volnou hodinu jsem tam seděla a kreslila jsem si propiskou na ruku nějaké čmáranice ze kterého nějakým záhadným způsobem vznik vlk.„Za chvilku zvoní půjdeš na hodinu nebo na to kašleš?"sundal mi někdo sluchátka.Zaklonila jsem hlavu abych trochu viděla tomu otrávenému tvorovi který mě vyrušil pohlédla do tváře„Musím chodit na hodiny."pozvdechla jsem si a sledovala jak si sedá na lavičku„Tvému tátovi zavolají jenom když vynecháš dvě hodiny"zasmál se mi Theo.„Dobře tak pojď ať nepřijdeme pozdě na hodinu“rozhodl Theo když jsem neodpovídala a koukala do země.
„Jsem doma!“zakřičela jsem a zavřela za Theem dveře„Co ten tu dělá?“ozval se tátův hlas.„omlouvám se pane ale máme společný úkol.“odpověděl rychle Theo.„Dobře ale v osm tu už nebudeš“odověděl a zase zmizel někam do sklepa.„Tak to bylo divný“poznamenala jsem a Theo jenom přikývl.
„Theo?“zeptala jsem se ho když jsme si v tichosti psali úkol do matiky„Ano?“zvedl ke mě pohled„Jak je to...Hmm“pokusila jsem se ho zeptat ale zasekla jsem se.Bála jsem se jeho reakce.Co když to tak necítí?Co když to na mě jenom hraje?Snaží se mi dostat pod kůži a potom ublížit?Myšlenky mi běhali hlavou ale žádná nebyla odpovědí.„Chceš se zeptat jak to mezi námi je?“vytušil mě a posadil se.„Mám tě rád...Možná víc než to..Nevím co cítím.Nikdy jsem moc city nevyjadřoval“naklonil se ke mně.„Teď je jenom otázkou jak to cítíš ty“šeptl a nepřestával mi koukat do očí.
Chyběla jsem vám?Vy mě totiž jo a hodně!Máme tady první kapitolu po dlouhé době.Tak co jak jste zvládli poslední den školy?A jo já vím tato kapitola je krátká ale už jsem chtěla něco vydat
~Niky
ČTEŠ
Klid,jsem tady s tebou||Teenwolf FF||
Kurt AdamTheo se vrátí do Beacon Hills který se jediného dne potká s dívkou jménem Nikky