🍯21🍯

3.3K 114 9
                                    

"Yonca yonca yonca yonca yonca"Savaş odanın içinde bir yerden bir yere koşarak ve ismimi söyleyerek beni uyandırmaya çalışıyordu. Hira ortalarda görünmüyordu muhtemelen tuvalette makyaj yapıyordu.Ayaz ise duvara yaslanmış gülerek bizi izliyordu.

"Savaş salak mısın ya uyuyorum burda"diye bağırdım. "Sen uyuyorsun diye kahvaltıyı kaçıracaz kalk hazırlan"diyip dolabımı açtı ve karıştırmaya başladı. "Savaş uğraşma dolabımla"diye bağırdım. "Biz dolabınla çok iyi anlaştık sus" dedi savaş dil çıkartıp. Savaşı umursamadan gözlerimi ayaza çevirdim.

"Günaydın"diyip gülümsedim. "Günaydın canım"dedi benim gibi gülümseyerek. Hira koşarak yanımıza gelip "günaydın bebiş" dedi. "Günaydın aşk"diyip öpücük attım. Hira makyajını tamamlamak için geri Tuvalete gitti.

Savaş dolabımı karıştırmayı bırakıp. "Yonca hiçbir şey seçemedim gel sen seç"dedi. Sonunda yataktan kalkıp lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Ayaz balkonda sigara içiyordu. Savaş hiranın yatağına oturmuş telefonla ilgileniyordu. Dolabımın karşısına geçip siyah dar bir tişört altımada mom jeans bir kot giydim. Uzun düz saçlarımı açık bırakıp hafif bir makyaj yapıp Ayazın yanına gittim.

"Hazır mısın"dedi beni süzüp. "Evet hazırım"dedim

"Hira sen hazır mısın" diye bağırdı savaş. "Hazırım"diyip yanımıza geldi. Ayazda oturduğu yerden ayağa kalkıp elimi tuttu, asansöre doğru yürümeye başladık. Asansöre bindiğimizde ayazın eli hala elimdeydi.Savaş kolunu hiranın omzuna atmıştı ve aramızda tüm ortamı geren bi Cenk vardı. Asansördeki gerginlik git gide artarken Cenk'in gözleri ayaz ve bana döndü.Ben ne yapacağını merak ederken gözleri ellerimize kaydı ağzından küçük bir gülme çıkınca

"Komik mi"dedi Ayaz

"Değil mi"diye sordu

Ayaz tam bir adım öne geçerken tutulu olan elimle kendime çektim. Tam o sırada asansörün kapısı açıldı. "Mutluluklar"diyip asansörden indi Cenk.

Ayazın çenesi kasılmıştı. "Boşver ayaz"dedi Hira. "Umursama lütfen"dedim. "Tamam yok bir şey"diyip konuyu kapatmaya çalıştı ayaz. Asansörde ki sessizlik devam ederken yemek katına geldiğimizde kapı açıldı ve hepimiz indik.

Ayaz ve Cenk'in arasında daha büyük bir sorun olduğunu düşünüyordum ama şimdilik daha fazla konunun üstüne düşmemiştim. Hepimiz yiyeceğimiz şeyleri alıp masaya oturmuştuk. Ayaz kahvaltısını yapmayıp elindeki çatalla tabağındakilerle oynuyordu. Moralini yerine getirmek için elinden tuttum bu hareketimden sonra gözleri gözlerimi buldu. Yavaşça gülümseyip kulağına eğildim. "Boş boş konuştu asansörde Cenk umursama lütfen"dedim. Cevap vermek yerine gülümseyip göz kırptı.

"Oğlum susucak mıyız böyle siktir edin Cenk'i eğlenelim"dedi Savaş sessizliği bozarak

"Gerçekten ya"dedim

"Takmıyorum zaten neyse hadi yiyelim de odaya çıkıcam ben biraz uyuycam"dedi Ayaz. Morali Cenk'in yüzünden mi bozuktu başka bir şey mi vardı anlayamamıştı. Çok fazla üstüne düşüp sıkmak istemedim.

Hepimiz kahvaltılarımızı bitirdikten sonra biz Hirayla lobide oturuyorduk ayaz ve savaş da odalarına çıkmıştı.

Elime telefonumu alıp ayaza mesaj attım

Yonca:Sevgilim

Yonca: İyi misin

Ayaz:Anlamadığım bir şekilde halim yok

Yonca:Yanına gelmemi ister misin?

Ayaz:İsterim

Ayaz:Gönderiyorum savaşı gel sen yanıma

ANONİM:GALAKSİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin