🍯24🍯

2.6K 99 20
                                    

Hira ve ben bağırarak şarkı söylerken "tamam susun geldik hadi" diyerek şarkıyı kapattı Ayaz

Dıştan çok güzel gözüken bir bardı. Işıklandırmalarıyla oldukça dikkat çekiyordu. Ayaz arabayı valeye bıraktığında el ele içeri girdik

İçeri girdiğimizde içeriye dikkatli bir şekilde bakarken.Hira'nın  "Oha çok iyi ortama bak"
dediğini duydum. Erkek yoğunlukta olan bir ortamdı. Kenarlarda koltuklar orta taraflarda da masalar vardı. Ayaz kulağıma eğilip "yanımdan ayrılmayacaksın"dediğinde ona dönüp başımı salladım.

Birlikte barmenlerim olduğu yere gidip etrafındaki masalara oturduk. Savaş hepimize içmek için bir şeyler almıştı. Kokladığımda acı bir koku gelmişti.

"Ne bu"diye sordum savaşa dönüp

"Kokteyl"dediğinde içinde başka ne olduğunu çok sorgulamadan büyük bir yudum aldım. İçtiğim şeyle yüzümü ekşitmemle ayazın gözleri beni buldu

"Çok içme"dedi

"Ya ayaz onu yapma bunu yapma aaa dur da bir eğlenelim"diye çıkışmıştım. "Sen yine de çok içme"dediğinde cevap vermek yerine başımı çevirdim.

Bardağımı bitirince "bir daha istiyorum ben bundan"dedim. "Hayır yonca"dedi Ayaz. "Üf ayaz istiyorum dedim"diye ısrar etmeye başladım.

Savaş öksürünce gözlerim savaşı buldu. "Ben halledicem"dedi sadece benim duyabileceğim şekilde. Gülümseyerek cevap verdim.

"Ben sevmedim bunu başka bir şey istiyorum"dedi Hira.

"Ben içerim seninkini"diyip hızlıca hiranın önündeki bardağı aldım.

"Yonca sarhoş olucaksın hayır"diyerek Ayaz elimdeki bardağı almaya çalışsada hızlı bir şekilde bardaktaki şeyi içip bitirmiştim.

Hira öndeki barmenden daha farklı şeyler isterken barmenle gözgöze gelmeye çalışıp az önce içtiğim şeyden bir tane daha istedim.

"Sarhoş olursan bakmam sana bak"diye ayaz kulağıma fısıldadı.

"Sarhoş olunca bana bakmak yerine belki beni inletirsin"diyerek onun gibi kulağına fısıldadım. Çenesi kasıldığında dudağım yana kıvrıldı.

"Kaşınıyorsun bebeğim"dedi çenemi tutarak.

"Kaşısana bebeğim"dedim

Yavaşça yaklaşıp dudağıma küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi. Önüme bardak gelince elime bardağı alıp dudaklarıma götürecekken ayaz bardağı elimden alıp önce kendi bir yudum alıp geri kalanını yavaş yavaş bana içirdi.

Daha önce hiç sarhoş olmamıştım ama şuan normal halimden daha garip hissettiğim için sarhoş olduğumu düşünüyordum. "Ayaz"dedim elini çenesine götürerek

"Söyle bebeğim"dedi Ayaz (bu bölümde ayazı niye böyle yazmak istiyorum bilmiyorum"

"Ben sana çok aşığım"dedim. Şuan niye ona burda bunu anlatıyordum bilmiyordum

"Bende sana aşkım"dedi ellerini saçlarım arasından geçirerek

"Evlenicem ben senle"dedim barmenden bir bardak daha isteyerek. "Öyle mi"dedi ayaz gülerek

"Beğenemedin mi"dedim sinirli bir şekilde.

"Bayıldım"dedi gülerek

"Kızımızın adı Arsu olsun mu Ayaz"dedim Ayazın bardağını almaya çalışarak.

"Kızımız mı var"diye sordu Ayaz şuan ki halimden memnun bir şekilde.

"Olucak ya ayaz saçma sapan konuşma"diye sinirli bir şekilde bağırmıştım.Eliyle ağzımı kapatıp "tamam güzelim Arsu olur kızımızın adı"dedi

ANONİM:GALAKSİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin